Puke Nukem Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) Ikke vis meg sånt da, får lyst til å bygge jeg også! Jeg synes NZXT 810'en min er litt stor... Edit: typo Endret 16. juni 2018 av Puke Nukem Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Ikke vis meg sånt da, får lyst til å bygge jeg også! Jeg synes NZXT 180'en min er litt stor... Gjør det... Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Tror jeg kanskje må ha meg en 360 radiator til etterhvert. Blir noen grader varmere nå enn før... 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Tror jeg kanskje må ha meg en 360 radiator til etterhvert. Blir noen grader varmere nå enn før... Et par innsugsvifter i bunn vil garantert hjelpe en del Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Ja, tenkte å prøve på det også. Se om jeg klarer å skvise inn to, eller om jeg bare får inn èn. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Begynte å rense radiatorer og blokker i dag, men gull emaljen på cpu blokken sto det dårlig til med. Ubehandlet kobber innside neste gang Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Begynte å rense radiatorer og blokker i dag, men gull emaljen på cpu blokken sto det dårlig til med. Ubehandlet kobber innside neste gang evo.jpg Ser ut som da nikkelpletteringa til EK drev å flasset av. Ikke brukt noen kjemikalier på den? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Ser ut som da nikkelpletteringa til EK drev å flasset av. Ikke brukt noen kjemikalier på den? Det er en ek evo sup så da er det gjerne ikke så rart Kun batterivann og litt PT kill Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Det er en ek evo sup så da er det gjerne ikke så rart Kun batterivann og litt PT kill Hvor gammel er den? Reklamasjon? ^^ Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Hvor gammel er den? Reklamasjon? ^^ Kanskje, men finner ikke ut hvor den er kjøpt. Fått kastet inn delene i kabinettet nå (mangler noen sviveler på et par slanger) å tempraturene er veldig bra. Når toppdekselet er av vel å merke Kjører samme pwm profil som jeg alltid har gjort, men med dekselet på så spinner ikke viftene ned tilstrekkelig å det blir turbulenslyd i "perforeringen" på høy rpm Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Noen som har tips for å få en fornuftig avlesning av romtemperatur? jeg sliter med at målingen hopper opp og ned 0,5 grader. Dette i seg selv er i ikke noe problem, annet enn at gradene ser stygge ut. Jeg er dog plaget med at målt temperatur stiger når jeg legger last på systemet. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Noen som har tips for å få en fornuftig avlesning av romtemperatur? jeg sliter med at målingen hopper opp og ned 0,5 grader. Dette i seg selv er i ikke noe problem, annet enn at gradene ser stygge ut. Jeg er dog plaget med at målt temperatur stiger når jeg legger last på systemet. Stiger romtemperatur samtidig som når du legger last, eller med litt treghet? Husk at varmen fra kabinettet ikke forsvinner, men legger seg i rommet. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Neste gang jeg gidder å løfte ned maskina fra hylla på veggen, så tror jeg at jec skal prøve med en sensor plassert et annet sted, og se om det er bedre der! Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Lese av romtemperatur? Det har jeg gode gamle termometere med kvikksølv i til Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Lese av romtemperatur? Det har jeg gode gamle termometere med kvikksølv i til Ja, det har jeg også, men aquaeroen klarer ikke lese dem like fint som jeg klarer Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Skru ned nøyaktigheten. Tror det er fullt mulig med aquaero. Har 5 selv og mener jeg har sett en mulighet for det. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Er det serr ingen som selger sin EK XTX 480 radiator der ute? Prøver å finne dem, brukt eller ei, og finner ikke en ting. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 XTX er en utgått modell. XE serien har overtatt. https://www.techbay.no/product.html/ek-coolstream-radiator-xe-480-4x120-60?category_id=182 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 XTX er en utgått modell. XE serien har overtatt. https://www.techbay.no/product.html/ek-coolstream-radiator-xe-480-4x120-60?category_id=182 Jeg vet dem er utgått. Det er fremdeles en XTX jeg ønsker, så prøver å anskaffe en. Men er tørt som en ørken visst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå