Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bas: http://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/products_id/6851/info/p6851_Swiftech-MCR320---QP-Res-360mm-Radiator.html

Siden raddisen har tank i seg så slipper du den delen, hvis du vil jeg skal sette opp totalt sett med slange, nipler osv. så rop ut:)

Men det der er et veldig billig sett og fungerer meget bra.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

liker ikke at folk skriver "blabla" :!: , for hadde du lest det jeg skrev så sa jeg at jeg ville bruke mcube eller noe i den duren til prosjektet mitt :tease:

Var bare jeg som var for lat til å bla tilbake til riktig innlegg du skrev å quotet ditt siste innlegg derfor 'blabla' :):blush:

Det jeg lurte på var om du hadde brukt det før

Er utrolig iriterende og lete etter innlegg ja :hrm:

Har desverre ikke testet mcube, håper at det skjer i løpet av sommern:)

tørrtester mcubed sakene bigng og mining kan hende jeg skal koble til et relee på ene vifteutgangen slik at jeg kan accessere begge miniNG uten å måtte bytte jumpere etc... for programmering og oppsett. Får tilgang på begges status via et vindu temp og viftehastighet i %

Lenke til kommentar

Bas: http://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/products_id/6851/info/p6851_Swiftech-MCR320---QP-Res-360mm-Radiator.html

Siden raddisen har tank i seg så slipper du den delen, hvis du vil jeg skal sette opp totalt sett med slange, nipler osv. så rop ut:)

Men det der er et veldig billig sett og fungerer meget bra.

Ser ikke ut som at handlekurven virker. Kommer ikke frem noe iallefall. :S

Hvor mye sån ca. er det i frakt hos de da?

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål.

- Er en 360 rad med 6 120 mm vifter på hver side nok til å kjøle av 2x 5970 / 3x 5870?

- Kan noen lage en komplett liste over alt jeg trenger til et vannkjølingsbuild? Første gangen jeg bygger vannavkjølt system.

Lenke til kommentar

Holy fucking crap! Eg vart nesten skremt då eg starta opp PCen nettopp! Eg har akkurat montert dei nye papst-viftene - 6 x 2400rpm 120mm i push/pull - på 360mm-raden min, og viftestyringa stod på fullt... :laugh:

Dei lagar verkeleg lyd når eg køyrer på, men kjølinga er jo også deretter! :thumbup:

Ellers er viftene gode, dei! Ytelsen er svært bra, også på lavt turtal slik at ein nesten ikkje høyrer dei! :wee:

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

oi, høres ut som det dytter godt med luft ja ;) hadde papst tidligere på mist radden, men syns de støya litt i overkant(hadde ikke viftestyring).

noen som har prøvd push/pull med noctua på rad?

lure på å kjøpe inn 3 ekstra noctua frem for å skifte de ut pga lavt lydnivå.

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...