Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Edit: Vet ikke hva som skjedde, men det ble trippelpost Endret 7. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Bas: http://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/products_id/6851/info/p6851_Swiftech-MCR320---QP-Res-360mm-Radiator.html Siden raddisen har tank i seg så slipper du den delen, hvis du vil jeg skal sette opp totalt sett med slange, nipler osv. så rop ut:) Men det der er et veldig billig sett og fungerer meget bra. Endret 7. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 liker ikke at folk skriver "blabla" :!: , for hadde du lest det jeg skrev så sa jeg at jeg ville bruke mcube eller noe i den duren til prosjektet mitt Var bare jeg som var for lat til å bla tilbake til riktig innlegg du skrev å quotet ditt siste innlegg derfor 'blabla' Det jeg lurte på var om du hadde brukt det før Er utrolig iriterende og lete etter innlegg ja Har desverre ikke testet mcube, håper at det skjer i løpet av sommern:) tørrtester mcubed sakene bigng og mining kan hende jeg skal koble til et relee på ene vifteutgangen slik at jeg kan accessere begge miniNG uten å måtte bytte jumpere etc... for programmering og oppsett. Får tilgang på begges status via et vindu temp og viftehastighet i % Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Høres morsomt ut Elsker alt som viser tempratur osv. på skjermen som man også har kontroll over Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Bas: http://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/products_id/6851/info/p6851_Swiftech-MCR320---QP-Res-360mm-Radiator.html Siden raddisen har tank i seg så slipper du den delen, hvis du vil jeg skal sette opp totalt sett med slange, nipler osv. så rop ut:) Men det der er et veldig billig sett og fungerer meget bra. Ser ikke ut som at handlekurven virker. Kommer ikke frem noe iallefall. :S Hvor mye sån ca. er det i frakt hos de da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Forbanna handlekurver på nett...største styggedommen som har blitt oppfunnet... uansett Frakta fra de er ikke noe høyere enn andre slik som Performance foreks. Men skal sette opp et oppsett hos sidewinder litt senere Men det oppsettet Wiki linket til er glimrende, hadde byttet radiatoren...men det er flisespikkeri egentlig. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Hvilken av disse pumpene anbefaler dere? Phobya DC12-260 EK Water Blocks EK-DCP 2,2 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Hva tror du om dette da? Dette er da uten nippler og slange. Aner ikke hvilken størrelser og sånt jeg må ha. Eneste CPU blokka de hadde på lager og. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Samme pumpe. Bare litt kraftigere variant fra Phobya. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Nå skjønner jeg virkelig ingenting her. Nå funker hovedkort, grafikkort og alt sammen utmerket. Noen som har en link til Error-code'ene til et Foxconn Renaissance? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Har noen spørsmål. - Er en 360 rad med 6 120 mm vifter på hver side nok til å kjøle av 2x 5970 / 3x 5870? - Kan noen lage en komplett liste over alt jeg trenger til et vannkjølingsbuild? Første gangen jeg bygger vannavkjølt system. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Kjøp Iwaki sier nå jeg, men da sprenger du nesten budsjettet med bare pumpa Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Budjettet ligger på 23,000 kroner. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Holy fucking crap! Eg vart nesten skremt då eg starta opp PCen nettopp! Eg har akkurat montert dei nye papst-viftene - 6 x 2400rpm 120mm i push/pull - på 360mm-raden min, og viftestyringa stod på fullt... Dei lagar verkeleg lyd når eg køyrer på, men kjølinga er jo også deretter! Ellers er viftene gode, dei! Ytelsen er svært bra, også på lavt turtal slik at ein nesten ikkje høyrer dei! Endret 7. juni 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) oi, høres ut som det dytter godt med luft ja hadde papst tidligere på mist radden, men syns de støya litt i overkant(hadde ikke viftestyring). noen som har prøvd push/pull med noctua på rad? lure på å kjøpe inn 3 ekstra noctua frem for å skifte de ut pga lavt lydnivå. Endret 7. juni 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Da fikk utvikleren av 'open hardware monitor' fiksa på programmet sitt slik at den viser temp og vifte status på begge MiniNG http://openhardwaremonitor.org/ betaen jeg fikk av fyren er ikke på siden enda Endret 7. juni 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Noen som anbefaler bra vifter til 360 rad? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 http://www.aquatuning.de/index.php/cat/c225_Papst.html Papst er bra. Og Scythe. Gentle Typhoon eller S-Flex. http://www.aquatuning.de/index.php/cat/c277_Scythe.html Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Papst-viftene som Wiki linkar til er dei eg nettopp kjøpte, og dei fungerer i alle fall veldig bra! Som sagt støyer dei ein del på full speed (2400rpm-versjonen), men med ei viftestyring er støynivået bra! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 slip-stream bør du unngå som pesten, de egner seg ikke på en raddiator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå