Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bas: http://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/products_id/6851/info/p6851_Swiftech-MCR320---QP-Res-360mm-Radiator.html

Siden raddisen har tank i seg så slipper du den delen, hvis du vil jeg skal sette opp totalt sett med slange, nipler osv. så rop ut:)

Men det der er et veldig billig sett og fungerer meget bra.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

liker ikke at folk skriver "blabla" :!: , for hadde du lest det jeg skrev så sa jeg at jeg ville bruke mcube eller noe i den duren til prosjektet mitt :tease:

Var bare jeg som var for lat til å bla tilbake til riktig innlegg du skrev å quotet ditt siste innlegg derfor 'blabla' :):blush:

Det jeg lurte på var om du hadde brukt det før

Er utrolig iriterende og lete etter innlegg ja :hrm:

Har desverre ikke testet mcube, håper at det skjer i løpet av sommern:)

tørrtester mcubed sakene bigng og mining kan hende jeg skal koble til et relee på ene vifteutgangen slik at jeg kan accessere begge miniNG uten å måtte bytte jumpere etc... for programmering og oppsett. Får tilgang på begges status via et vindu temp og viftehastighet i %

Lenke til kommentar

Bas: http://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/products_id/6851/info/p6851_Swiftech-MCR320---QP-Res-360mm-Radiator.html

Siden raddisen har tank i seg så slipper du den delen, hvis du vil jeg skal sette opp totalt sett med slange, nipler osv. så rop ut:)

Men det der er et veldig billig sett og fungerer meget bra.

Ser ikke ut som at handlekurven virker. Kommer ikke frem noe iallefall. :S

Hvor mye sån ca. er det i frakt hos de da?

Lenke til kommentar

Holy fucking crap! Eg vart nesten skremt då eg starta opp PCen nettopp! Eg har akkurat montert dei nye papst-viftene - 6 x 2400rpm 120mm i push/pull - på 360mm-raden min, og viftestyringa stod på fullt... :laugh:

Dei lagar verkeleg lyd når eg køyrer på, men kjølinga er jo også deretter! :thumbup:

Ellers er viftene gode, dei! Ytelsen er svært bra, også på lavt turtal slik at ein nesten ikkje høyrer dei! :wee:

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

oi, høres ut som det dytter godt med luft ja ;) hadde papst tidligere på mist radden, men syns de støya litt i overkant(hadde ikke viftestyring).

noen som har prøvd push/pull med noctua på rad?

lure på å kjøpe inn 3 ekstra noctua frem for å skifte de ut pga lavt lydnivå.

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...