idleman_2 Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Kommer helt ann på. Syns ferdig-væsker er finfine. De kan jo brukes som utgangspunkt i blandinger også Går for destillert vann og sølv jeg Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Men hvordan er denne sleevingen fra chilledpc iforhold til mdpc sleevingen? Tenker da mest på hvor godt den dekker over kabler. Ser på bildene att du ser igjennom på sata 10mm sleevingen. Men kan være att det er tatt med blitz, da kommer det lett frem. Dem fra performance pc synns jeg ikke dekker noe bra.. Men er jo kanskje bedre på pris. Om man ikke kan ha det beste. Tror jeg skal slenge inn en bestilling til mdpc i nermeste fremtid. Og kjøpe en ny psu med single rail. Så 5970 kortene får nok strøm Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Strømpene fra mdpc vises ikke de sterke fargene selv om du bruker hvit strømpe, er ikke så veldig mange som selger så høy kvalitet. Men for at det skal dekke så bra må man også gjøre det riktig. Bruker bare fra mdpc frem til noen som er billigere og like bra dukker opp...noe jeg ikke har sett hittil Kommer helt ann på. Syns ferdig-væsker er finfine. De kan jo brukes som utgangspunkt i blandinger også Poenget med pris forsvinner ikke uansett hvordan man vrir det Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Kan noen linke til en side som selger UV dioder? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 ultraleds.co.uk Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) takker, blir nok snart en bestilling derifra. Endret 6. juni 2010 av martin808 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Blabla Forstod jeg rett at du har mcubed viftestyrings greier ? Hvilke firmware/software bruker du ? server eller navigator ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 liker ikke at folk skriver "blabla" :!: , for hadde du lest det jeg skrev så sa jeg at jeg ville bruke mcube eller noe i den duren til prosjektet mitt Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Kan jeg få noe alright vannkjølingskitt til bare CPU for 2000kr? Eller bør jeg bruke mere penger? Tenker å ha en 3x120mm radiator. edit: Vist noen kan sette opp billigst men best mulig oppsett, så hadde jeg satt pris på det, siden jeg vet 0 om hvilke produkt og slikt som er kvalitet. Endret 7. juni 2010 av blashyrkh Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Kan jeg få noe alright vannkjølingskitt til bare CPU for 2000kr? Eller bør jeg bruke mere penger? Tenker å ha en 3x120mm radiator. edit: Vist noen kan sette opp billigst men best mulig oppsett, så hadde jeg satt pris på det, siden jeg vet 0 om hvilke produkt og slikt som er kvalitet. Ja, du får ganske grei vannkjøling til den prisen. Anbefaler deg å kjøpe i deler isteden for å kjøpe et kit. Er ikke veldig vanskelig å sette sammen. Les litt på forumet, er noen fine guider her. Satt opp en handlevogn på Aquatuning.de til deg, http://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/bkey/beba6fbd5928499abf07309678743922 Eneste som mangler i handlevognen er vann, du kan enten blande selv eller kjøpe ferdig. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Er vel noen greier på bruktmarkedet også: http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/15573 og http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/15478 Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Kan jeg få noe alright vannkjølingskitt til bare CPU for 2000kr? Eller bør jeg bruke mere penger? Tenker å ha en 3x120mm radiator. edit: Vist noen kan sette opp billigst men best mulig oppsett, så hadde jeg satt pris på det, siden jeg vet 0 om hvilke produkt og slikt som er kvalitet. Heatkiller 3.0 CU 695,- Swiftech microres 195,- Mist 360 rad 595,- Slanger 3m tot 100,- Tilkoblinger (nipler) ca 200,- Pumpe 695,- Ble litt over, men god vannkjøling Kan muligens kutte ned litt på pumpen. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Ser der ja. Mange fine tips. ^^ At det kommer litt over gjør ikke så mye. Får se hvor mye jeg har igjen etter at syden reisen er betalt Ser at jeg bør bestille fra utlande, skal jeg ha et bra oppsett. Men da kommer vell moms og det skiten der.? Laget et oppsett hos Performence-pcs. Fant noe som fristet noe veldig. Denne Reservoiren f.eks. ^^ Dyr var den tho. Skal se litt nermere på dette når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Ville bestilt fra utlandet samt gå for en helt annen radiator enn fra Mist:) Kan sette opp et oppsett til deg på performancepc\sidewinder hvis du vil? Sidewinder er det langt billigere frakt på, vi snakker om en god del i frakt spart. Pluss de på sidewinder er flinkere til og merke til du slipper moms...noe de på performance suger på. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 http://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/bkey/3c3bd1e4abed7cf103840dac99ea274d For eksempel. Du får et klasseoppsett til mellom 1 og 2k. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Hadde byttet ut Black ice med Swiftech, og hvorfor jeg sier det: Swiftech krever utrolig lav rpm på viftene for og kjøle bra Men utenom det dønn enig med Wiki Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) liker ikke at folk skriver "blabla" :!: , for hadde du lest det jeg skrev så sa jeg at jeg ville bruke mcube eller noe i den duren til prosjektet mitt Var bare jeg som var for lat til å bla tilbake til riktig innlegg du skrev å quotet ditt siste innlegg derfor 'blabla' Det jeg lurte på var om du hadde brukt det før Endret 7. juni 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Ville bestilt fra utlandet samt gå for en helt annen radiator enn fra Mist:) Kan sette opp et oppsett til deg på performancepc\sidewinder hvis du vil? Sidewinder er det langt billigere frakt på, vi snakker om en god del i frakt spart. Pluss de på sidewinder er flinkere til og merke til du slipper moms...noe de på performance suger på. Ser at de har veldig dyr frakt hos performancepcs ja. Vist du har hatt tid til og sette opp et oppsett, så sier jeg ikke nei til det. Endret 7. juni 2010 av blashyrkh Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Hadde byttet ut Black ice med Swiftech, og hvorfor jeg sier det: Swiftech krever utrolig lav rpm på viftene for og kjøle bra Men utenom det dønn enig med Wiki Veldig sant, men HW-labs er litt billigere Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 liker ikke at folk skriver "blabla" :!: , for hadde du lest det jeg skrev så sa jeg at jeg ville bruke mcube eller noe i den duren til prosjektet mitt Var bare jeg som var for lat til å bla tilbake til riktig innlegg du skrev å quotet ditt siste innlegg derfor 'blabla' Det jeg lurte på var om du hadde brukt det før Er utrolig iriterende og lete etter innlegg ja Har desverre ikke testet mcube, håper at det skjer i løpet av sommern:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå