Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om kretskortet til Zotac GTX 780 Ti er custom eller reference? Tror jeg fant så mye som èn artikkel som nevnte noe om det, men det stod at det var "essentially unchanged from the standard" noe som av personlig erfaring kan være veldig relativt.

 

Bruker for øyeblikket to stk i SLI siden 1080 kortet gikk ad undas, men i alle fall det ene kortet blir veldig varmt og begge lager moderat med støy. Kunne jo vært artig å slengt en vannblokk på dem.

 

Hvis du gir oss modellnummeret kan det hende vi kan finne noe der ute.

 

Skjønt det ser ut som samtlige i utvalget til EK var referanse unntatt ett, og ingen av dem har vannblokker lengre uansett. Må nok gå for ebay da...

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar

 

Noen som vet om kretskortet til Zotac GTX 780 Ti er custom eller reference? Tror jeg fant så mye som èn artikkel som nevnte noe om det, men det stod at det var "essentially unchanged from the standard" noe som av personlig erfaring kan være veldig relativt.

 

Bruker for øyeblikket to stk i SLI siden 1080 kortet gikk ad undas, men i alle fall det ene kortet blir veldig varmt og begge lager moderat med støy. Kunne jo vært artig å slengt en vannblokk på dem.

 

Hvis du gir oss modellnummeret kan det hende vi kan finne noe der ute.

 

Skjønt det ser ut som samtlige i utvalget til EK var referanse unntatt ett, og ingen av dem har vannblokker lengre uansett. Må nok gå for ebay da...

 

 

ZT-70506-10P

 

Men så mye bry er det ikke verdt. Om jeg kunne funnet noe som passet, og til en rimelig penge kunne det vært moro.

Lenke til kommentar

 

Rimelig fornøyd. 6600K på 4.7 med nærmere 1.4V på kjernen, SLI GTX 980Ti, under folding med GPUene og vanntemp på 28.5 C :D

Denne Mo-Ra3 420 kombinert med 4 x 230mm spectre vifter er super!

 

Så du kjører alt på MO-RAen?

 

Jeg har 1080Ti kortet og 7800Xen på MO-RA3 LT 420en og en XT240.

 

Hvordan er lydnivået på de viftene der?

Har en passiv ek 280 rad i tillegg. Lydnivået er lavt. Kjører de på under 600rpm. Sliter mer med psu vifta på evga g2 1300W. Den går ikke under 1100 rpm eller noe slikt. Kabinettviftene er også på ca 1000 rpm. Planer om å bytte de. PSU og vifter. Trenger 3 gode 140mm vifter. PSU tenker jeg kanskje evga T2 1000W.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nei, hvorfor ikke? :p

Flere grunner egentlig. Hva som var tilgjengelig. I utgangspunktet så jeg etter enten et Founders Edition kort, eller et kort med samme PCB, men lagerstatus og pris er noe dritt. Gikk over til å tenke på Strix og et par andre 3. parts modeller pga 8+8 pin PCI-E strøm, istedenfor 8+6, så man får litt mer å gå på. Så fikk jeg tilbud om å kjøpe et Strix som var et par mnd gammelt til en god pris, og da var valget enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...