Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kjører du passivt? Eller har du ikke montert viftene her enda?

De er på andre siden. Den gjør det greit med passiv kjøling når jeg bare folder på en gpu faktisk. Det overrasket meg. Har 4 230mm vifter. Men kun 3 av de går rundt. For kort kabel til den 4.

 

 

Veldig bra, den MO-RA´n ser ut til å funke som juling. :D Planlegger du å fjerne den 240en inni kabinettet etterhvert også da eller?

Lenke til kommentar

 

 

Kjører du passivt? Eller har du ikke montert viftene her enda?

De er på andre siden. Den gjør det greit med passiv kjøling når jeg bare folder på en gpu faktisk. Det overrasket meg. Har 4 230mm vifter. Men kun 3 av de går rundt. For kort kabel til den 4.

 

 

Veldig bra, den MO-RA´n ser ut til å funke som juling. :D Planlegger du å fjerne den 240en inni kabinettet etterhvert også da eller?

 

280 rad. Og nei skal la den bli der. Akkurat nå brukes den bare som passiv kjøling. Planlegger å legge inn noe ekstra så jeg kan koble fra MO-RA og fortsatt ha en hel loop i PCen. Burde gå greit hvis jeg har et enkelt <200W kort pluss CPU. 

 

Har i samme slengen som dette radiatorbytte også delidda CPU og endelig er den kald. Nådde 58C med intel burn test. 4.7 og 1.376V under load. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Kjører du passivt? Eller har du ikke montert viftene her enda?

De er på andre siden. Den gjør det greit med passiv kjøling når jeg bare folder på en gpu faktisk. Det overrasket meg. Har 4 230mm vifter. Men kun 3 av de går rundt. For kort kabel til den 4.

 

 

Veldig bra, den MO-RA´n ser ut til å funke som juling. :D Planlegger du å fjerne den 240en inni kabinettet etterhvert også da eller?

 

280 rad. Og nei skal la den bli der. Akkurat nå brukes den bare som passiv kjøling. Planlegger å legge inn noe ekstra så jeg kan koble fra MO-RA og fortsatt ha en hel loop i PCen. Burde gå greit hvis jeg har et enkelt <200W kort pluss CPU. 

 

Har i samme slengen som dette radiatorbytte også delidda CPU og endelig er den kald. Nådde 58C med intel burn test. 4.7 og 1.376V under load. 

 

Smart. Da er den mobil også, og du skulle tenke på å reise på LAN-party eller noe, du kan jo bare slenge på noen vifter på 280en. Fint bygg :)

Lenke til kommentar

Helsike da. Jeg kjører mye passiv kjøling når jeg bare folder med overklokket 980Ti. Vifter på når vannet når 30C. Vifter av når vannet går under 25. De legger seg like under 600 rpm. 580-590rpm deromkring. Mulig jeg skal splitte de 4 i 2 kanaler så har jeg kanskje 2 gående fra vannet er ca 20. 

 

PSU er nå den komponenten som bråker mest tror jeg. Kanskje jeg bytte ut EVGA G2 1300W med T2 1000W... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...