MrHorgen Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Hvordan klarte du det? Trodde ikke det var mulig å koble de feil Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Kan kobles opp-ned om du tar i litt Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Kan kobles opp-ned om du tar i litt Trenger man å ta i så setter man inn feil. Sykt kjipt å miste rpm signalet da. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Hvordan klarte du det? Trodde ikke det var mulig å koble de feil hvordan jeg klarte det? aner ikke, men er litt trangt der aquaeroen står montert, så har klart å tre den en finne forskjøvet. kan ikke huske at jeg brukte noe særlig med kraft heller.får vel klare meg uten RPM da, og heller la flowføleren ta seg av jobben i stede Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Går det ikke an å bytte kontakten? Blir jo litt lodding men skal være mulig. Eller er det snakk om kortslutning? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 jeg har vel tatt knekken på den deleb av elektronikkem i pumpa som genererer signalet Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Hvordan klarte du det? Trodde ikke det var mulig å koble de feil hvordan jeg klarte det? aner ikke, men er litt trangt der aquaeroen står montert, så har klart å tre den en finne forskjøvet. kan ikke huske at jeg brukte noe særlig med kraft heller.får vel klare meg uten RPM da, og heller la flowføleren ta seg av jobben i stede Bra du har flowmeter da. Jeg hadde vært passe nervøs hadde det skjedd med meg. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 hadde vært rimelig nervøs uten flowmeter ja! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Vet ikke helt hva jeg syns om viftene i den forstand at det blir såpass mye lys kun på den ene siden. I og med at røra er nickel vil det ikke bli aktuelt med farge i de. Har dere noen forslag til hvordan å få noe mer lys i resten av buildet? Kan muligens bruke UV væske i tanken og Ram LED brikker. Men vil ikke at det skal bli for mye heller. Lenke til kommentar
asdffdsa Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Selger av vannblokken til mitt 1080ti glemte å legge ved alle skruene. Vet dere om noen butikker som selger m2.5x4 ax1? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 når bør man begynne å bekumre seg for tempraturen på vrm til cpu? ligger på 63osh grader.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 når bør man begynne å bekumre seg for tempraturen på vrm til cpu? ligger på 63osh grader.. 110 grader Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Har nå fått Mo-Ra3 i hus med viftefester for 4stk 180-230mm vifter... Da mangler jeg vifter... og muligens noen hurtigkoblinger. Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Er Bitspower sine EML fittings gode greier? Lenke til kommentar
Squashie Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Uten å uttale meg om EML fittings spesifikt, kan jeg si at BitsPower har rykte på seg for å lage bra stuff. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) Noen som har lekt med tanken på og legge til et peltierelement i loopen sin slik: Radiator -> Varmeveksler med peltierelement -> Cpu/gpu slik ville man forhåpentligvis unngå kondens på hovedkort og om det skulle ryke så ville man fortsatt ha vannkjølingen til og ta seg av jobben. Peltierelementet ville hatt sin egen luft/vannkjøling. Ser ikke for meg at man vil få samme resultat som jeg ser noen får med og kjøre elementet rett på Cpu men man unngår og måtte starte kjølingen 10-15min før man starter datamaskinen, kan vel i teorien også kjøre peltierelementet fra en god nok rail på strømforsyningen i pc'n om en har 200W til overs. Edit: Type slik http://www.ebay.com/itm/12V-120W-Semiconductor-Refrigeration-Thermoelectric-Peltier-Water-Cooling-Device-/192266923022?epid=2159632856&hash=item2cc4006c0e:g:Py0AAOSwNw5ZhA5X Endret 14. september 2017 av Cryztek Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Noen som har lekt med tanken på og legge til et peltierelement i loopen sin slik: Radiator -> Varmeveksler med peltierelement -> Cpu/gpu slik ville man forhåpentligvis unngå kondens på hovedkort og om det skulle ryke så ville man fortsatt ha vannkjølingen til og ta seg av jobben. Peltierelementet ville hatt sin egen luft/vannkjøling. Ser ikke for meg at man vil få samme resultat som jeg ser noen får med og kjøre elementet rett på Cpu men man unngår og måtte starte kjølingen 10-15min før man starter datamaskinen, kan vel i teorien også kjøre peltierelementet fra en god nok rail på strømforsyningen i pc'n om en har 200W til overs. Edit: Type slik http://www.ebay.com/itm/12V-120W-Semiconductor-Refrigeration-Thermoelectric-Peltier-Water-Cooling-Device-/192266923022?epid=2159632856&hash=item2cc4006c0e:g:Py0AAOSwNw5ZhA5X Waterchiller er tingen Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Waterchiller er tingen Interessant konsept hvordan vil dette funke med tanke på støy? Kostnaden var jo og "litt" høyere enn et DIY Peltier system men vil tro effekten er bedre med en slik Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Waterchiller er tingen Interessant konsept hvordan vil dette funke med tanke på støy? Kostnaden var jo og "litt" høyere enn et DIY Peltier system men vil tro effekten er bedre med en slik Minhund her på forumet brukte waterchiller en god stund. Det var en waterciller til aquarium tror jeg. Den bråkte litt, men ikkje enormt. Resultatet ble helt konge overklokkingsmessig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå