Crazymech Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Oi nå begynner det å bli lenge siden eg skrev noe her.. forsåvidt enda lengre siden eg gjorde noe med vannkjølinga mi. (Kort status update: bestemte meg for å vente på lønningsslipp og kjøpe flere ting i sommer, for så å jobbe videre med det!) Synd det med kortet wiki, men ja, sikkert en god unnskyldning til å bli litt mer sysselsatt, . Det er jo alltids positivt med noe forandring i alle fall! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Meh, er ikke helt sikker på om det er dødt enda. Noe humbug er det garantert, men helt dødt er det ikke. Fikk det til å funke en liten stund her, men så var det slutt igjen. Er ikke noen som skal kvitte seg med et X58-kort i nærmeste fremtid her, eller? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Vurderer å selge mitt Asus Rampage II Extreme og kjøpe 3'ern Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Nå ja, 3ern har sine fordeler ja. Ihvertfall hvis man har 980X så er 3 et betraktlig bedre kort enn 2ern. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Når man sleever om PSU-kablene. Må man da kjøpe nye kontakter, eller finnes det verktøy så man kan bruke de gamle? Fungerer disse satakontaktene til "harddisksleeving"? slik at det blir ledninger på begge sidene. Hvordan er denne kjølevæska? Endret 6. juni 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Du må ikke kjøpe nye kontakter\pinner. Men det er somme som er uheldige å drar av ett par. Så skader ikke å få tak i noen extra. Er dem i 24pin 8pin til hk pcie pluggene som er ekkle. Bruk en stift fra stifftemaskin og ei god tang. Det fungerer best. Da trygger du den godt inn i kontakten og gjerne vri den lit til høyre og venstre. Da er du sikker på du får stifften helt inn i bunn på hvær side. Er det litt tungt å dra ut, ta ut stift og gjør det en gang til. Værtfall den med å presse ned litt til høyre å venstre Kjølevesken kan jeg ikke si noe om.. Har du ikke sata strømkabler det går annt å åpne så vil dem der fungere. Du lager jo en liten sleeving og krymmpestrømmpe mellom hver plugg. Da blir den sånn Endret 6. juni 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Så du åpner opp "hullet" med stiften? Tusen takk for raskt svar Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Nei sata kablene har som regel idag en hette bak som du tar av. For kablene er plasert mellom to skinner for hver kabel så det blir kontakt. Du tar av denne hetta om det går, så lager du lengder å strømper slik du vil ha det. Stiften sklir du inn i fremme på kontaktene, 24pin 8pin å pcie om du skal sleeve dem. Du ser hvordan den skal gå inn. Holde du kontaktene med låseklipen oppe så skal stifften inn på høyre og venstre side. På molex kablene så er det bare å finne noe som er rund å litt større en pluggen. eller kjøpe et molex verktøy. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Ser det sikkert når jeg skal prøve. Legger noen ekstra kontakter i handlekurven i tilfelle jeg ikke får det til. Tusen takk Endret 6. juni 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 http://www.gam.net.au/pcmods/satapower/2.html Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Vet dere om noen norske butikker som selger sleeve-utstyr? Strømper, krympestrømter, kontakter og lignende. Prøver en en gang til . Har noen erfaringer med denne kjølevæska? Takk for guiden, Wiki Endret 6. juni 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Det er dessverre lite av det her til lands Endret 6. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Vet dere om noen norske butikker som selger sleeve-utstyr? Strømper, krympestrømter, kontakter og lignende. Takk for guiden, Wiki Netshop/ Microplex har noe Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Det er da tilnærmet lik ingen ting Endret 6. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Er ikke akkurat det store utvalget nei Selv bestilte jeg herifra, bedre priser og utvalg, leveringen var faktisk ganske rask også. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Vet dere om noen norske butikker som selger sleeve-utstyr? Strømper, krympestrømter, kontakter og lignende. Prøver en en gang til . Har noen erfaringer med denne kjølevæska? Takk for guiden, Wiki Kjøpte 2 flasker for min loop nå nettopp - bra veske som forenkler hele fylleprosessen kontra å blande destillert/korisjonsvæske Hvorvidt det finnes væske som er "oh so much better" temperatur wise, vet jeg ingenting om - siden jeg vannkjølte hardcore for første gang nå i forrige uke. En ting sier meg at det ikke er store forskjellen kjølingsmessig på slike ferdigblandede væsker. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Vet dere om noen norske butikker som selger sleeve-utstyr? Strømper, krympestrømter, kontakter og lignende. Prøver en en gang til . Har noen erfaringer med denne kjølevæska? Takk for guiden, Wiki Kjøpte 2 flasker for min loop nå nettopp - bra veske som forenkler hele fylleprosessen kontra å blande destillert/korisjonsvæske Hvorvidt det finnes væske som er "oh so much better" temperatur wise, vet jeg ingenting om - siden jeg vannkjølte hardcore for første gang nå i forrige uke. En ting sier meg at det ikke er store forskjellen kjølingsmessig på slike ferdigblandede væsker. Da går jeg for den Takk for svaret. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Like greit og lage selv istedenfor de dyre ferdigblanda flaskene Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Kommer helt ann på. Syns ferdig-væsker er finfine. De kan jo brukes som utgangspunkt i blandinger også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå