oivindwold Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 (endret) Ja ek sier åpne opp så jeg tenker kjøre litt tannbørste og cola eller sitronsyre. Men er det normalt med så mye grums? Takk for svar! Endret 2. april 2017 av oivindwold 1 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 3-4 år uten bytte av kjølevæske? Syns ikke den så så ille ut jeg da. Eddik og salt funker veldig bra på kobber Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Så veldig bra ut til å være 3-4 år. Dropp væske med farge på fra nå av, kjør klar EK eller AquaComputer. Videre anbefaler jeg sorte slanger slik at sollys ikke påvirker noe (vekst). Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 (endret) AquaComputer skal jeg sjekke ut tar ikke med maskinen så mye ut i sollys ass farge og gjennomsiktige slanger er jo nesten hele poenget for meg Endret 2. april 2017 av oivindwold Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Syns det er greit med gjennomsiktig, spesielt når man skal lufte. Vanskelig å være sikker ellers. Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 3-4 år uten bytte av kjølevæske? Syns ikke den så så ille ut jeg da. Eddik og salt funker veldig bra på kobber Duger hvitvinseddik? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Bare en måte å finne ut av det. Selv brukte jeg https://kolonial.no/produkter/600-idun-eddik-7-klar-06l/ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Aquacomputer Vision Touch. "Endelig" fikk jeg den. Herlig liten gadget som ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Den er virkelig stilig, også er den nyttig - med alarmkabel så kan den skru av pc-en om pumpen svikter og/eller cpu-blokken blir alt for varm. Betryggende for meg som har hatt uflaks med sånt tidligere. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) Da var en 360 radiator på plass i fronten Endret 8. april 2017 av 6u4rdi4n Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Noen som har vært borte i at PWM vifter ikke lar seg kontrollere? Har noen NB eloop B12-P som ikke vil la seg styre uansett hvilken header de er kobla til. Vardar viftene lar seg styre helt fint... Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Mange ganger. Det avhenger av hk .. pwm er er dritt spør du meg. Voltregulering på en analog kontroller er best Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Asus rog Strix Z270F her. Joda, en analog kontroller gjør en god jobb, men jeg liker å kjøre software. Virka ikke som de ville la seg kontrollere i DC modus heller. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Siste gang jeg bruker plexiblokker også gitt. Sprakk visst her (gpu-blokk) Altfor lat til å levere tilbake. Tec7 ble medisinen. Får se om det holder hehehe Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Har god erfaring med at superlim funker bra på sprekker. Da den tynne væsken siver lett inn i sprekken, og er vannfast. Nedsiden er jo at den blir like sprø som blokka, og kan sprekke om man ikke er mer forsiktig. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Asus softwaren registrerer litt merkelige verdier også... Disse viftene skal jo egentlig kunne kjøre så lavt som 800rpm eller noe. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Ser ut som det kanskje kan ha noe med splitteren jeg bruker å gjøre. Bruker en fireveis splitter med molex kobling for strøm. Funker fint den jeg har fra før på Vardar viftene, men ser ikke ut til at den nye funker som den skal, i alle fall ikke på NB viftene. Prøve å flytte om litt når jeg er mer oppegående. Tok en test og kobla den ene vifta alene i hovedkortet, og da funka det. I alle fall med to av dem. Men å kjøre en https://www.ekwb.com/shop/ek-cable-splitter-4-fan-pwm-extended gir dette resultatet: Uavhengig av hvilken av viftene som er koblet til den som skal gi signal. Endret 9. april 2017 av 6u4rdi4n Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Har god erfaring med at superlim funker bra på sprekker. Da den tynne væsken siver lett inn i sprekken, og er vannfast. Nedsiden er jo at den blir like sprø som blokka, og kan sprekke om man ikke er mer forsiktig. Hadde bare TEC7, så det er allerede påført. Det står og herder nå. Håper det holder greit? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Tec7 burde holde det gaaanske så bra. Tip: EK selger topper til blokker for 25 eur inkl frakt til Norge. :-) Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Det var ikke dumt, takk for info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå