Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har LD-V8 og 3 stk 480 nå. Jeg ble litt småforelsket i Parvum her, så bestilte et slik i ATX-utførelse, der er det plass til 4x360 om jeg vil. Det er hvitt og gult, og generelt bare meget pent, og jeg tror det hadde gjort seg med en hvit radiator, eller tre. Nei, det er ingen "vits" egentlig, men moro med noe nytt, er det ikke? Med tre stk, så har jeg plass til pumper osv helt skjult og greier, det hadde også vært litt fint :)

Veit eeeeegentlig ikke helt om jeg bare skal vente litt, kan jo hende det kommer noe nytt som jeg kan putte inni der om et års tid eller noe :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Parvum er lekre saker! Alltid gøy med noe nytt :) Bytta nylig selv fra HAF X til er TT Core X9. Ikke det peneste jeg har sett, men det ser jo "renere" ut enn HAF serien. Større plass til utbygging, men for øyeblikket har jeg bare en 120 og en 360 radiator. Fikk det til en god pris, og med all plassen var det ikke mye å tenke på. Artig med noe nytt!

Tenkte jeg skulle ha satt en 360 i front, siden jeg allikevel må ha noen andre vifter foran, så kan jeg like gjerne slå to fluer i en smekk. Om jeg beholder XTX 360en i topp og XTX 120en bak, så har jeg fortsatt plass til en 420 eller 480 ved siden av, så må vel nesten få fatt på noe slikt der også. Dessverre ikke ubegrenset budsjett, så alt til sin tid :)

Apropos radiator størrelse. Tenkte jo at jeg skulle hatt en til i toppen. Største det er plass til er 420/480 (3x140/4x120). Noen som har noen god input på hva man bør gå for?

Endret av 6u4rdi4n
Lenke til kommentar

Sitter å kikker på litt av hvert nytt selv. Vet ikke helt hva jeg skal kjøpe hehe .. holder på å rigge opp nytt "serverrom" så trenger ikke tenke så mye på støy og estetikk og gud vet hva. Må ha fokus på funksjonalitet og servicevennlighet. Det kommer vel litt etter litt opp, har ikke råd til alt på en gang. Men skal bli digg å få alt på eget lukket rom med kabler i veggene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...