MrHorgen Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Hva bruker dere for å dempe vibrasjonene fra pumpa? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Måtte til med noe skumklosser jeg hadde liggendes som tilbehør fra datadeler, slik at ikke pumpen kommer borti kabinettet ... Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Ok. Har brukt det før. Tenkte å høre om andre hadde gode råd. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Bruker en shoggy sandwich Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 På de EK blokkene med dedikert inlet/outlet. Hvor mye har det å si om man bytter om på de? Ser at jeg tilfeldigvis har gjort det nå =/ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Det har nok å si til at du bør få ordnet opp i det. Yter dårligere, gir mer motstand, og kan gi mer problemer med luftbobler enn vanlig. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Ok. Jaja får vel fikse det. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Akryl tåler ikke alkohol væsker? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Akryl tåler ikke alkohol væsker? Korrekt Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Mao, har du shotteglass i akryl har du blitt lurt. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Akryl tåler ikke alkohol væsker? Korrekt Mao, har du shotteglass i akryl har du blitt lurt. Hadde for en liten stund litt i loopen... Tror 90% av det la seg øverst i res. Begynte å se sprekker der D= Har tømt ut det meste av det nå. Det er i det minste veldig godt blandet ut. De sprekkene blir ikke verre i hvertfall. Kanskje jeg skal smøre superlim over på utsiden. Og bytte ut res når jeg gidder det. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Er det normalt med bare to tre grader forskjell på vann før og etter radiatorer? ☺ Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Ja det er ikke stor forskjell. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 36grader før det går inn i to gpu'r og cpu, 38grader ut igjen før radiatorer, etter flere timer med spilling. Synes det var noe varmt. Skal ta bilde med FLIR kamera i morra Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Det spørs hva du har av radiatorer. Mitt er på ca 30-32C før det går kjøler ned 6600K og 2x980Ti. Har 3 stk tykke 480mm radiatorer. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Hørtes ikke unormalt ut, men kanskje litt høy vanntemperatur i det store og det hele? Hvordan er resten av situasjonen? Romtemperatur, størrelse på radiator(er) etc? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) Tror dere det går an å få bedre temps enn rundt 30C idle 4,7GHz, 3570k på vannkjøling? Er det noe jeg kan gjøre? Har et enkelt 2,5k oppsett jeg kjøpte fra ... Techbay! Jeg har en radiator med 2x120mm vifter i topp, samt to vifter i front av kabinettet. Har en vifte bak i kab. Endret 13. februar 2017 av Lami Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Hørtes ikke unormalt ut, men kanskje litt høy vanntemperatur i det store og det hele? Hvordan er resten av situasjonen? Romtemperatur, størrelse på radiator(er) etc? Rom temp er rundt 20, men kabinettet står under en benk inni et hjørne, så jeg kjenner jo at det er mye varmere innunder der. Rad = tynn 360, tykk 240. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Tror dere det går an å få bedre temps enn rundt 30C idle 4,7GHz, 3570k på vannkjøling? Er det noe jeg kan gjøre? Har et enkelt 2,5k oppsett jeg kjøpte fra ... Techbay! Jeg har en radiator med 2x120mm vifter i topp, samt to vifter i front av kabinettet. Har en vifte bak i kab. Selvfølgelig går det an. Senk romtemperaturen drastisk og/eller bygg ut noe vakent med radiatorer. Eventuelt en water chiller. Men hva gjør at du ønsker lavere idle temperatur? Med mindre det hadde vært snakk om noe skyhøyt som 60-70, kanskje mer, idle, så er idle temperatur uvesentlig. Hørtes ikke unormalt ut, men kanskje litt høy vanntemperatur i det store og det hele? Hvordan er resten av situasjonen? Romtemperatur, størrelse på radiator(er) etc? Rom temp er rundt 20, men kabinettet står under en benk inni et hjørne, så jeg kjenner jo at det er mye varmere innunder der. Rad = tynn 360, tykk 240. Spørsmålet er hvor mye varmere det er der da.. Er det 28°C der, så er jo ikke vanntemperaturen så gal. Er det 22°C der, så syns jeg vannet ditt kanskje blir litt i overkant varmt. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Benkeplaten over kabinettet måler 29-30 grader (målt med ir scanner) så det er god lunk xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå