Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må det være CPU blokka?

Jeg byttet jetplate, så kan en feil montering av blokk gi 30'C++ høyere temp? 

Får evt bestille en ny blokk. :)

Ja kan det. Jeg vetnat en annen fikk erfare det her på forumet. Mener det er en løs plate innvendig som man kan sette feil. Kan være vært et forsøk?
Lenke til kommentar

Hmm. Kan jo vurderes men ser at 115x monteringssystemet ikke var veldig tiltrekkende.. 

Pr. idag har jeg to 60' svivler på inlet og på outlet. Dette burde ikke ødelegge flow inn til blokka eller får meg til å miste kjøleevne? 

Sikkert et dumt spørsmål. :p

Burde ikke være noen nevneverdig forskjell i alle fall. 

Lenke til kommentar

Takker! 

Da demonterer jeg loopen på søndag og gjør det klart for nytt HK og blokk. Bestilte like da Supremacy Evo clear/nickel samt 3L med EK sin kjølevæske, så har jeg ekstra dersom jeg må bytte det gml ut. :)

Nå er jeg veldig glad for at jeg har en OK lan maskin. 4670K og 980Ti [@1500mhz]. Så den burde duge til jeg får min maskin opp igjen. :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Takker! 

Da demonterer jeg loopen på søndag og gjør det klart for nytt HK og blokk. Bestilte like da Supremacy Evo clear/nickel samt 3L med EK sin kjølevæske, så har jeg ekstra dersom jeg må bytte det gml ut. :)

Nå er jeg veldig glad for at jeg har en OK lan maskin. 4670K og 980Ti [@1500mhz]. Så den burde duge til jeg får min maskin opp igjen. :)

Jeg ville vel ha tatt meg bryet med å sjekke blokka jeg da. Sjekke at jetplaten og sånn sitter slik den skal og at det ikke sitter noe grums i finsa ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...