Christian Thork Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Da må det være CPU blokka? Jeg byttet jetplate, så kan en feil montering av blokk gi 30'C++ høyere temp? Får evt bestille en ny blokk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Hvis du vil ha svaret på dette, tror jeg du må over i den varme kaféen. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 CBT, det kan hende ja Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Skakke selge blokka? ^^ Skal ikke selge den nei. Men du kan låne hvis du vil prøve. PM meg i så fall. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Da må det være CPU blokka? Jeg byttet jetplate, så kan en feil montering av blokk gi 30'C++ høyere temp? Får evt bestille en ny blokk. Ja kan det. Jeg vetnat en annen fikk erfare det her på forumet. Mener det er en løs plate innvendig som man kan sette feil. Kan være vært et forsøk? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Da blir det ny blokk gitt.. Hvilken skal jeg gå for? Samme blokk? Altså Supremacy Evo? Endret 3. desember 2016 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 MX?http://www.tomshardware.com/news/ekwb-supremacy-mx-water-block,28567.html Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Hmm. Kan jo vurderes men ser at 115x monteringssystemet ikke var veldig tiltrekkende.. Pr. idag har jeg to 60' svivler på inlet og på outlet. Dette burde ikke ødelegge flow inn til blokka eller får meg til å miste kjøleevne? Sikkert et dumt spørsmål. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Hmm. Kan jo vurderes men ser at 115x monteringssystemet ikke var veldig tiltrekkende.. Pr. idag har jeg to 60' svivler på inlet og på outlet. Dette burde ikke ødelegge flow inn til blokka eller får meg til å miste kjøleevne? Sikkert et dumt spørsmål. Burde ikke være noen nevneverdig forskjell i alle fall. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Takker! Da demonterer jeg loopen på søndag og gjør det klart for nytt HK og blokk. Bestilte like da Supremacy Evo clear/nickel samt 3L med EK sin kjølevæske, så har jeg ekstra dersom jeg må bytte det gml ut. Nå er jeg veldig glad for at jeg har en OK lan maskin. 4670K og 980Ti [@1500mhz]. Så den burde duge til jeg får min maskin opp igjen. Endret 3. desember 2016 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Takker! Da demonterer jeg loopen på søndag og gjør det klart for nytt HK og blokk. Bestilte like da Supremacy Evo clear/nickel samt 3L med EK sin kjølevæske, så har jeg ekstra dersom jeg må bytte det gml ut. Nå er jeg veldig glad for at jeg har en OK lan maskin. 4670K og 980Ti [@1500mhz]. Så den burde duge til jeg får min maskin opp igjen. Jeg ville vel ha tatt meg bryet med å sjekke blokka jeg da. Sjekke at jetplaten og sånn sitter slik den skal og at det ikke sitter noe grums i finsa ^^ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Det kan jeg sikkert gjøre. Blokka blir en deleblokk fremover siden jeg har bestilt maken. Nå er alt demontert samt alle wc komponenter er tømt for vann. Nå vurderer jeg å teste pumpa også, for å forsikre meg om at den ikke er problemet.. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Skader nok ikke! Men den er nok ikke det siden GPU temperaturen din virker helt normal Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Dette er mitt 20 sek bilde av loopen min. Er det noe som er åpenbart galt med dette oppsettet? Eller er det rett og slett CPU blokka som er så restrictive? Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Ikke noe galt med den. Men jeg anbefaler deg sterkt å skru fra hverandre blokka. Jetplaten inni kan ligge feil og det betyr mange graders forskjell. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Skal sjekke imorgen. Dual D5 er vel overkill for min loop? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Aldri overkill. To på 20 er bedre enn ei på 40 . 2 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Hørtes veldig unødvendig ut. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Aldri overkill. To på 20 er bedre enn ei på 40 . Hu på 40 kan nok litt av hvert som de på 20 ikke kan dog Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 2x20 må da være bedre enn 1x40, uansett pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå