Kyrre S. Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Hvis d er tank så skal kondens falle til bunns her. Luft tas ut i topp. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 En eller anna Top craft TCK 210/8.. Aner ikke om det er jalla eller ikke. Kan draine den uansett da den sikkert aldri har blitt tømt for kondensvann. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Hvis d er tank så skal kondens falle til bunns her. Luft tas ut i topp. Det blir uansett en del fuktighet, derfor brukes det absorsjonstørker hos de som skal ha lav fuktighet og duggpunkt. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Kom endel støv for å si d sånn. Er ikke hjemme nå, men slår den på imorgen. Da burde all form for fuktig være borte. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Har brukt min i flere år. Aldri vært et problem Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Nå er vel ikke radiatorene den verste plassen å få litt kondens heller da. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 GTX 1080 på vei! Se om jeg blir kvitt vannblokka til det gamle kortet og skrapa sammen noen kroner til en ny blokk så man kan se hva det er godt for! ^^ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Hva får man får 980ti vannblock? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Hva får man for en 980Ti vannblokk?** Isåfall, jeg solgte en EK blokk m/ alt av skruer og tilbehør til 600,-. Sto ute lenge. Endret 20. september 2016 av Snusmumr1kk1 1 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Ja, er nok ikke det letteste å bli kvitt... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Jepp. Har forsatt 2x 980 G1 blokker m/ bakplater som bare støver ned.. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Ja, er nok enda vanskeligere å bli kvitt blokker som kun passer til en modell. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Kommer an på. Noen ganger er man heldig, og da passer samme blokka til flere modeller. Men tror at det er såpass mye design-endringer av PCB-er om dagen at det kanskje blir vanskelig. Men som sagt, kan være heldig også Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Egentlig sløvt at det ikke kommer noe slags standard på dette snart. Det burde være mulig å bruke en god GPU blokk på flere skjermkort .. Alternativt en returløsning: Jeg vil jo tro at godset i ei blokk kan brukes på nytt - Så hvis EK fikk blokker i retur som de kan gjenbruke, så fikk vi kjøpt ei ny blokk billigere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Tipper det er dyrere å organisere en returløsning enn og kjøpe materialene hvor enn de får dem fra. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Mulig .. Men det burde jo handle litt om "det grønne" også? Dessuten får jeg litt vondt inni meg når jeg pælmer elektropolert metall i søpla liksom. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Det mangler ikke akkurat på returløsninger for kobber og metall generelt, så om du er bekymra for miljøet burde du kanskje ta turen til en miljøstasjon. Prisen på kobber er jo ganske høy så kanskje det er mulig å få noen kroner for den. Hvor vet jeg dog ikke og det er vel heller ikke rent kobber i disse blokkene? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 http://www.lme.com/metals/non-ferrous/copper/ Dette er veiledende pris pr tonn Så for en blokk får man vel relativt lite. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Så 39,29 NOK per kg for rent kobber og det er vel 3-400 g i en vannblokk av ukjent legering? Om Metallco e.l. i det hele tatt gidder å betale for så små mengder. Noen kroner, men EK ville nok ikke gitt noe mere i rabatt om de hadde en returordning. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Alt handler jo desverre utelukkende om penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå