Christian Thork Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Bestemte meg for å gjenbruke FE sin bakplate da en på @OCN (xer0h0ur) hadde samme blokka og brukte selv FE sin bakplate. Så faktisk ganske greit ut! Så bestilte samme blokk og mitt kort vil vel egt. se akkurat slikt ut. Endret 26. juli 2016 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Like greit det. Jeg brukte EVGA bakplata på mitt 980 Ti sammen med blokka fra Watercool. Måtte bare borti gata på tools og kjøpe et par skruer Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Samme her, brukte MSI sin på EK blokk. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Angrer på at jeg fjerna min bakplate når jeg satte på vannblokk. Blir ikke skruene 1-3 mm for korte med bakplate? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Angrer på at jeg fjerna min bakplate når jeg satte på vannblokk. Blir ikke skruene 1-3 mm for korte med bakplate? Kommer an på blokka og bakplata det er snakk om. Men noe sånt ja. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Noen som vet om noen kabinett som støtter 180x3 rads? Tenkte kanskje CaseLabs hadde noe sånt, men... og de er stort sett svindyre Har egentlig tenkt på 2 alternativ som ikke ruinerer meg, bygge alt selv eller kjøpe stacker (eller lignende) og lage kun radiator kasse selv Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Noen som vet om noen kabinett som støtter 180x3 rads? Tenkte kanskje CaseLabs hadde noe sånt, men... og de er stort sett svindyre Har egentlig tenkt på 2 alternativ som ikke ruinerer meg, bygge alt selv eller kjøpe stacker (eller lignende) og lage kun radiator kasse selv Hvorfor vil du ha 180 radiator? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Noen som vet om noen kabinett som støtter 180x3 rads? Tenkte kanskje CaseLabs hadde noe sånt, men... og de er stort sett svindyre Har egentlig tenkt på 2 alternativ som ikke ruinerer meg, bygge alt selv eller kjøpe stacker (eller lignende) og lage kun radiator kasse selv Hvorfor vil du ha 180 radiator? Større er bedre? Har allerede 2 stk i egenlaget kasse, står i sig Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Noen som vet om noen kabinett som støtter 180x3 rads? Tenkte kanskje CaseLabs hadde noe sånt, men... og de er stort sett svindyre Har egentlig tenkt på 2 alternativ som ikke ruinerer meg, bygge alt selv eller kjøpe stacker (eller lignende) og lage kun radiator kasse selv Hvorfor vil du ha 180 radiator? Større er bedre? Har allerede 2 stk i egenlaget kasse, står i sig 180 er ikkje veldig standard i kabinetter, noe som gjør at du får mindre utvalg, så at det er bedre kan vel diskuteres. Når ting ikkje er helt standard, har det en tendens til å bli ganske mye dyrere enn det man hadde tenkt. Kjøpte du 180 radiatorene brukt eller? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Ny direkte fra EK, ville ha noe spesielt og har ikke no imot å lage nytt kabinett selv, denne gang mer kompakt og brukervennlig.. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Noen som vet om noen kabinett som støtter 180x3 rads? Tenkte kanskje CaseLabs hadde noe sånt, men... og de er stort sett svindyre Har egentlig tenkt på 2 alternativ som ikke ruinerer meg, bygge alt selv eller kjøpe stacker (eller lignende) og lage kun radiator kasse selv Hvorfor vil du ha 180 radiator? Større er bedre? Har allerede 2 stk i egenlaget kasse, står i sig Mye vanskeligere å få gode radiatorvifter også Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Med så stor flate så kan en kjøre uten vifter Viftene kjører på 500 RPM rett og slett fordi jeg blir gal uten litt susing og at radiatorene er eneste vei inn og ut av kabinettet Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Kabinett er det du har nå Dubious? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Kabinett er det du har nå Dubious? Selvbygd i tre, makkverk, men det funker Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Noen som vet om noen kabinett som støtter 180x3 rads? Tenkte kanskje CaseLabs hadde noe sånt, men... og de er stort sett svindyre Har egentlig tenkt på 2 alternativ som ikke ruinerer meg, bygge alt selv eller kjøpe stacker (eller lignende) og lage kun radiator kasse selv Silverstone sitt RV02 og FT02 kan ha 3x180 internt om du fjerner HDD-buret. Så vidt jeg vet må du ha mer en skrutrekker for å fjerne buret, men alt går med vold og vaselin. På en annen side, så er begge de kabinettene massive både i størrelse og vekt, de veier henholdsvis 12.5 kg og 15 kg, og er like høye som full-tower og vesentlig dypere Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Jeg ville kikket på kabinetter som har et rom under og med kabinettføtter, som du kan legge radiatoren flatt i. Så er det bare å bore hull til festene og lage hull til viftene. Det fikser du med en dremel og litt pågangsmotEt annet alternativ er å gjøre alt eksternt. Kanskje du kan henge opp radiatorer under en pult eller lignende ved hjelp av noen braketter? Så kan du sette resten av HW i hvilket som helst kabinett du vil. Da kan du jo bare kjøre på med noen hurtigkoblinger f.eks, så vil det være enkelt å plukke det i fra hverandre også, om du skal bytte ut komponenter osv Lenke til kommentar
Strato Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Lurer på en ting. Holder på å sette opp et nytt oppsett med SLI, vannkjøling og rigid tubing. Jeg ser at det nederste grafikkortet kommer til å ligge litt over m.2. slotten slik at jeg ikke vil kunne installere en m.2. ssd på skrått for å så dytte den ned og skru den fast. Er det slik at man må installere m.2. på skrått? Eller er det mulig å skyve den inn i slotten vannrett? Blir mye arbeid dersom jeg må tappe hele loopen bare for å installere en ssd Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hvor fleksibel er tubingen? Kan tenkes at hvis dere er to stykker, en som løsner kortene litt og holder dem oppe. En annen installerer SSDen. Hvorvidt det er mulig å installere den vannrett rett i sporet aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Vannrett går ikke, du må ha en liten vinkel på den. Jeg siker once again på ekstern rad slik Kyrre har. Montere den høyt oppe på en vegg, eller under pulten. Burde la meg kjøre 300 RPM på alle vifter med 240 + 360 + ekstern. ^^ Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Du kan kjøpe hele maskinen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå