Kyrre S. Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Hva er egentlig problemet? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Ny rad og den ser slik ut på den ene porten. Heldigvis har jeg ikke tenkt å bruke den, men litt kjipt at jeg mest sannsynlig aldri får brukt den. Ser ut som en plastikkbeskyttelse du bare kan plukke ut? Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Det er blindenippel, men den er delvis bak metallskyddet. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Ble litt trangt sså lagde denne broren mellom to radiatorer Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Prøvde noe for the lols, funket greit, ga den til en kompis som slet med temps H60 <3 http://imgur.com/a/W71cc men kan sies at pumpa ikke er den beste nu gjenstår det å se hvor lenge det varer. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Hva mener dere om bakplater etc på skjermkort? Virker waste of money å betale 350-400,- for en bakplate. Gjør jo ingen ting om man ikke har en bakplate afaik. Hva slags blokk mener dere ser best ut på GTX 1080? Eller denne? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Synes den svarte er finest. Men det har veldig lite å si om ikke man skal sitte å se på kortet hele tiden da. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Jeg liker bakplate. Gjør det lettere å tilsynelatende ha en ren maskin i alle fall! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Da tror jeg at jeg kjøper bakplate også, samt Acetal blokk. Tror dere slangene fra mitt 980Ti/EK blokk forsatt passer? Prøver å holde enhver kostnad nede. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Da tror jeg at jeg kjøper bakplate også, samt Acetal blokk. Tror dere slangene fra mitt 980Ti/EK blokk forsatt passer? Prøver å holde enhver kostnad nede. Ser ikke noen grunn til at det ikke skulle passe? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Skjønte ikke engang spm Edit: Kan forøvrig melde at EK (og sikkert "alle" andre også) har mye å lære av Enermax når det kommer til å lage radiator. Leker litt med en liten AIO her på et bygg, og radiatoren på Liqtech er jo sykt bra bygd. Enormt solide finner og radiatoren har integrert gummiforing (anti-vibrasjon) der hvor viftene skal stå. Enorm tommel opp fra meg iallfall - De burde begynne å lage køstøm rads kanskje. Forøvrig Enermax som har laget dette, det er ikke en Asetek rebrand som stort sett alle de andre AIO. Endret 26. juli 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Kan jeg gjenbruke slangene som jeg bruker nå med mitt 980TI/EK blokk på 1080/EK blokk? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Slangene har da ingenting med blokka å gjøre. Mener du niplene? Det er BSP 1/4" på terminalene iallfall, det er standard. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Nei, mener blokka. Tro det eller ei. Vet at de som har hardtube på avogtil bytte tuber pga har andre posisjoner. Kan ta feil. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Har du hardtube må du kanskje bygge om litt ja. Men ville jo ikke kalt det en "slange". Endret 26. juli 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Har ikke selv. Myke slanger er det letteste. Tror jeg prøver meg på klar/nickel blokk denne gangen. Litt greit med litt variasjon. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Det eneste som er behov for å bytte er jo blokka når man bytter skjermkort. Vel å merke det kan bli feil lengde på noen slanger etterpå, men er ikke noe man må bytte. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Takker! Har noe slange liggende i worst case. Kan man gjenbruke noe væske? Har 1L liggende, men riggen trenger bare bittelitt mer. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Har gjenbrukt væske jeg iallfall. Det kan være litt partikler i den (smuss fra loopen) men filtrer det i et kaffefilter bare Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Takker, da gjør jeg det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå