Dubious Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Hvor får dere tak på vannet dere bruker? Kan det kjøpes noen plass for vanlig dødelige? Techbay.no og digitalimpuls.no Biltema Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Biltema batterivann funker helt fint! Bruker det selv, for det er det som er enklest for meg å få tak på i løpet av kort tid. Det som er synd med Biltema batterivann er at det kun er avmineralisert. Altså filtrert for å fjerne mineraler og ioner om jeg ikke tar helt feil. Destillert vann hadde vært best, men det var visst ikke bare bare å få tak på lengre. I alle fall ikke til en pris jeg syns er verdt det når i praksis har det vel lite å si. Hadde jeg kjøpt noe på techbay som ikke bare gikk i en liten konvolutt, så hadde jeg nok sannsynligvis bestilt en dunke fra dem i samme slengen. Vurderer nesten destilleringsapparat. Akkurat som en PC kan det jo brukes til flere ting Lenke til kommentar
punchkid Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Har en stabel med Vardar "F4" og Grid v2 viftekontroller. Helt topp Kan være at det er en slik du vil ha joakaune: http://www.tweaktown.com/reviews/7350/nzxt-grid-v2-digital-fan-controller-review/index4.html Andre pc'n har jeg Akasa 6 port viftekontroller. Den gjør jobben. Ganske kjekt å stille vifter manuelt også. Kanskjer vel så kjapt Den der så perfekt ut, akkurat nok porter og den kosta ikke skjorta. Om jeg finner ut senere at jeg vil ha push pull kan jeg bare kjøpe en til og ha en per rad. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Har et ønske om klar blank kjølevæske. Hva bør jeg tilsette for å motvirke alge- og bakterievekst? Edit: Har batterivann lett tilgjengelig. https://www.techbay.no/product.html/mayhems-x1-clear--konsentrat-025-liter?category_id=232 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Hvor får dere tak på vannet dere bruker? Kan det kjøpes noen plass for vanlig dødelige?Techbay.no og digitalimpuls.no Biltema takker for den. Skal ha skrutvinge for delidding av cpu også Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Fikk noen meter med paracord i posten i dag! Mangler bare krympeslange for å starte da Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Hmmmm .... Må kanskje bygge en maskin i en slik http://www.guru3d.com/articles-pages/deepcool-genome-chassis-review,1.html Bare for å teste ... Var noen ting der som var litt smart. Liker at det kommer noe nytt på denne fronten. Føler produsentene har en lang vei å gå når det kommer til utnyttelse av plass, showcase av hardware og integrering av løsninger/industriell standard. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Litt for ferigbygd for min del Er jo ett kabinett med AiO ferdig montert Likte derimot Helixen i front, dog skulle jeg hatt den i rød Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Jo vet jo hva det er .. Kjøp to da, og bytt den røde fra det svarte kabinettet over i det hvite Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Jo vet jo hva det er .. Kjøp to da, og bytt den røde fra det svarte kabinettet over i det hvite Kan ikke fordra hvitt heller.. Hvit, grønt, gult og oransje er æsj! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Jo vet jo hva det er .. Kjøp to da, og bytt den røde fra det svarte kabinettet over i det hvite Kan ikke fordra hvitt heller.. Hvit, grønt, gult og oransje er æsj! Hva liker du da? Rød og svart bare? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Jo vet jo hva det er .. Kjøp to da, og bytt den røde fra det svarte kabinettet over i det hvite Kan ikke fordra hvitt heller.. Hvit, grønt, gult og oransje er æsj! Hva liker du da? Rød og svart bare? Ja, og derfor er jeg også Asus fan Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Asus fant ikke op Svart/Rødt liksom, det finnes også andre farger, og tak og lov for det Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Takk og lov for det ja ^^ Jeg har alltid vært litt svak for gul... Kanskje jeg skulle lakka HAF'en ^^ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Helt greit for meg at andre folk lager med farger jeg ikke liker og det er faktisk mange fine bygg med de, men ikke i mitt hus! og om hvem som var først, bryr meg katta Nå har jeg lit av hvert i kabinettet da jeg ikke har vindu uansett Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Takk og lov for det ja ^^ Jeg har alltid vært litt svak for gul... Kanskje jeg skulle lakka HAF'en ^^ Jeg har bestemt meg for å fortsette meg gul. Gul er egentlig ikke favorittfargen min, men det kan bli veldig tøft, og det er en utfordring mtp komponentvalg pluss at man er litt annerledes enn alle andre. Pastel Yellow er også en veldig fin væske også Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Liten test for å se hvordan paracord er å jobbe med: Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Brun kontakt... SVART SPRITTUSJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå