bshagen Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Har du funnet et som funka snart da? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Enig der, konge fornøyd med mitt X99-E WS :-D Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Asrock WS 10Gb? Jeg er fornøyd med det Prisen er dog ganske billig når det er 2x 10GB lan på det Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Vardar bedre enn E-Loop? Godt jeg har bestilt en hel bunke av de i går da? Funker de fint med viftekontroller? Jeg bestilte F4 120ER PWM, siden jeg MÅ ha hvite vifter ja, kjører 12 Vardar F4120ER hvit på en Lamptron CW611. 6 kanaler, splitter på hver kanal ut Det geniale med Vardar er at de også finnes i 140mm! og 180 mm De ligger ikke for salg enda vel? Har uansett vært mangel på skikkelige 140mm radiatorvifter, Noiseblocker PK var vel de eneste som dugde sånn noenlunde Jeg har 180mm EK https://www.ekwb.com/shop/radiators-fans/fans/180mm ? https://www.ekwb.com/shop/ek-fan-180-pwm-500-900-rpm End of life Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Vardar bedre enn E-Loop? Godt jeg har bestilt en hel bunke av de i går da? Funker de fint med viftekontroller? Jeg bestilte F4 120ER PWM, siden jeg MÅ ha hvite vifter ja, kjører 12 Vardar F4120ER hvit på en Lamptron CW611. 6 kanaler, splitter på hver kanal ut Det geniale med Vardar er at de også finnes i 140mm! og 180 mm De ligger ikke for salg enda vel? Har uansett vært mangel på skikkelige 140mm radiatorvifter, Noiseblocker PK var vel de eneste som dugde sånn noenlunde Jeg har 180mm EK https://www.ekwb.com/shop/radiators-fans/fans/180mm ? https://www.ekwb.com/shop/ek-fan-180-pwm-500-900-rpm End of life Nå snakket vi om EK Vardar. Det der er ikke Vardar Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 #Jallasetup Byttet ut alle slangene bortsett fra den ene fra pumpe til drain, jaja. ^^ 1 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Ser da bra ut det der BT. Men må du ha radiatorene utenfor kabinettet har du for lite kabinett Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Ser bra ut, Christian! Stort nok kabinett blir fort dyrt, DuraN 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Vardar bedre enn E-Loop? Godt jeg har bestilt en hel bunke av de i går da? Funker de fint med viftekontroller? Jeg bestilte F4 120ER PWM, siden jeg MÅ ha hvite vifter ja, kjører 12 Vardar F4120ER hvit på en Lamptron CW611. 6 kanaler, splitter på hver kanal ut Det geniale med Vardar er at de også finnes i 140mm! og 180 mm De ligger ikke for salg enda vel? Har uansett vært mangel på skikkelige 140mm radiatorvifter, Noiseblocker PK var vel de eneste som dugde sånn noenlunde Jeg har 180mm EK https://www.ekwb.com/shop/radiators-fans/fans/180mm ? https://www.ekwb.com/shop/ek-fan-180-pwm-500-900-rpm End of life Nå snakket vi om EK Vardar. Det der er ikke Vardar Same shit Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Årets lengste sitatpyramide Ikke lignet de Vardar heller, ser ut som en generisk vifte Lenke til kommentar
sevs Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Kan man bruke ArctiClean Step 2 Thermal Surface Purifier til å fjerne kjølepasta med? I følge MSDS står det at den består i hovedsak av dipropylenglykolmonometyleter. Er dette det samme som isopropanol? Det egentlige originalet formålet til Step 2 er å fjerne oljelaget som blir igjen av Step 1 (som er laget av sitronsyre og derfor legger igjen oljer og smuss. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Det går nok fint. Mesteparten av pastaen kan man jo få bort uten å bruke noe løsemiddel. Er jo bare for å få rensa skikkelig Lenke til kommentar
sevs Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Det går nok fint. Mesteparten av pastaen kan man jo få bort uten å bruke noe løsemiddel. Er jo bare for å få rensa skikkelig Jepp. Bruker selv å tørke av mesteparten først, så gå over med isopropanol/Arcticlean etterpå. Men gamle Dell-maskiner er et herk. Der må man nesten bruke brekkjern for å få vekk driten... Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Det går nok fint. Mesteparten av pastaen kan man jo få bort uten å bruke noe løsemiddel. Er jo bare for å få rensa skikkelig Jepp. Bruker selv å tørke av mesteparten først, så gå over med isopropanol/Arcticlean etterpå. Men gamle Dell-maskiner er et herk. Der må man nesten bruke brekkjern for å få vekk driten... Haha, skulle tro det var brukt termisk lim(?) Lenke til kommentar
sevs Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Det går nok fint. Mesteparten av pastaen kan man jo få bort uten å bruke noe løsemiddel. Er jo bare for å få rensa skikkelig Jepp. Bruker selv å tørke av mesteparten først, så gå over med isopropanol/Arcticlean etterpå. Men gamle Dell-maskiner er et herk. Der må man nesten bruke brekkjern for å få vekk driten... Haha, skulle tro det var brukt termisk lim(?) Nja, overdrev kanskje litt. Tror det bare er tjukt lag med thermal pad. Men det stivner godt etter 10 år. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 (endret) Har et ønske om klar blank kjølevæske. Hva bør jeg tilsette for å motvirke alge- og bakterievekst? Edit: Har batterivann lett tilgjengelig. Endret 21. juni 2016 av MrHorgen Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Har et ønske om klar blank kjølevæske. Hva bør jeg tilsette for å motvirke alge- og bakterievekst? Edit: Har batterivann lett tilgjengelig. Jeg hadde bare kjørt rent batterivann og vært fornøyd med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå