Cortinarius rubellus Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Vi snakker om 1,4mm så jeg er ganske sikker på at det går bra Post noen bilder når du har fått opp vasskjølinga Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 yy, venter som et barn på varene På UPS sin tracker side fra Aquatuning, står det: Status: In Transit - Rescheduled Rescheduled Delivery Date: 06/02/2010 GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK 05/31/2010 8:00 P.M. DEPARTURE SCAN 05/31/2010 1:00 P.M. ARRIVAL SCANLANGENHAGEN, DE 05/31/2010 8:00 A.M. Så på onsdag da gleder meg så utrolig å få GTX 480 under vann! Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Har det noe å si hvor høyt/lavt en setter vanntanken ? tenkte å montere vanntanken i radiator kassen foran radiatorene omtrengt midt på... spørsmålet er vel om jeg kan få problemer med uttapping av luft i systemet når vanntank er lavere enn vannpumpene... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 En liten regel er at tanken skal være på plan med eller over pumpa, det som skjer når tanken er under pumpa er at flere av de pumpene som er på markedet ikke "suger" hardt nok.....slik som jeg har opplevd det ihvertfall. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 vanntanken blir vel kanskje bare 2-3 cm under vannpumpe, toppen altså Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Tenker det går bra Kanskje det kan bli litt krøll når du skal fylle vann på , men da er det bare og snu å vri på kabinettet så vannet kommer seg inn i pumpa Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Tenker det går bra Kanskje det kan bli litt krøll når du skal fylle vann på , men da er det bare og snu å vri på kabinettet så vannet kommer seg inn i pumpa har 4 stk quick disconnects så jeg kan fylle disse med vann og få vann gjennom kretsen før jeg setter på vannpumpen... finnes det gjengetapper for G1/4 å skaffe tilveie i jernvarne må sannsynligvis skaffe et eller annet rør å ha inne i vanntanken for å komme lenger ned for innsug til pumpen så jeg slipper å ha slange ned til bunnen av tanken... røret som er i den nå er bare 7 cm lang når selve sylinderen er 40 cm... hmmm kjenner at jeg er litt i siget når jeg nesten har bestemt meg for hvor jeg skal plassere vanntanken vært i tvil om hvor jeg skal plassere vanntanken Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 En liten teaser på ting som kommer etterhvert Du er ikke bekymret for galvaniskkorrosjon? Tror ikke at jeg helt stoler på den. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Kom noen 30graders nippler idag. Ser jo ikke aller værst ut Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Så greie ut dem! Litt matte, men ellers veldig fine Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Ja må vel frem å pusse pusse pusse pusse pusse. Å pusse Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Fine dei der, men dei kan bli enda finare med litt pussing, ja Edit: Eg fann forresten ut av det med HK-blokkene for kortet mitt. Eg maila Performance-PCs (som var dei einaste som hadde dei inne), og dei sa at dei ikkje passa, men linka meg til ei side med blokker som passar. Her er bilete av dei: NB og SB Dei dekker riktignok ikkje mosfets, men det var det ingen blokker som gjorde, så det får vel heller gå. Endret 1. juni 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Du kan jo alltids kjøpe separate blokker til mosfets Transportstreiken og ras som fucka opp togforbindelser har ødelagt transporten av 4-5 pakker her. Er vel ikke noe å få gjort med det, men litt utålmodig nå Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Ja, det er det som er planen, om eg ikkje berre skal la det vere som det er, då. Mosfets blir faktisk ikkje så alt for varme på dette kortet i forhold til mange andre kort. Men det er jo også så mykje stiligare med total vasskjøling. Kjipt med transport-streik... Eg ventar på ein pakke sjølv også, og det er ikkje mykje kjekt. Endret 1. juni 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Folkens, som dere vet prøver jeg å få opp en liten side for oss vannhuer. Jeg anser Freezelabs som 'ferdigutviklet', om man kan si det, og jeg er igang med å teste og skrive litt. Jeg vil gjerne at dere viser fram systemene deres i galleriet. Send inn bilder av systemene deres, eller tips meg om linker fra "Ditt vannkjølte system" Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Eg sendte deg ein serie bilder (rundt 12 stk.) for ei stund tilbake sidan, men veit ikkje om du mottok dei. Dei kan du legge opp om du vil, men maskina mi har gjennomgått relativt store endringar sidan, og fleire skal det bli, så det blir sikkert ny photoshoot om ei stund. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Folkens, som dere vet prøver jeg å få opp en liten side for oss vannhuer. Jeg anser Freezelabs som 'ferdigutviklet', om man kan si det, og jeg er igang med å teste og skrive litt. Jeg vil gjerne at dere viser fram systemene deres i galleriet. Send inn bilder av systemene deres, eller tips meg om linker fra "Ditt vannkjølte system" Telles det om man har Corsair H50? Det er jo vann, hehe. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 MÅ man ha vann på systemet. Hvis man har sleeve og modda kabinett da? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Neida, trur Wiki skreiv det ein plass tidlegare i tråden at det ikkje måtte vere vasskjølt. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Hvis det ikke engang må være vannkjølt så kan jeg i alle fall sende noen bilder av mitt med Corsair H50. Det er jo tross alt vann. Skal vi se, hvor er EOSen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå