Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

yy, venter som et barn på varene :D

På UPS sin tracker side fra Aquatuning, står det:

Status: In Transit - Rescheduled

Rescheduled Delivery Date: 06/02/2010

GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK 05/31/2010 8:00 P.M. DEPARTURE SCAN 05/31/2010 1:00 P.M. ARRIVAL SCANLANGENHAGEN, DE 05/31/2010 8:00 A.M.

Så på onsdag da :new_woot: gleder meg så utrolig å få GTX 480 under vann!

Lenke til kommentar

Tenker det går bra :thumbup:

Kanskje det kan bli litt krøll når du skal fylle vann på , men da er det bare og snu å vri på kabinettet så vannet kommer seg inn i pumpa :thumbup:

har 4 stk quick disconnects så jeg kan fylle disse med vann og få vann gjennom kretsen før jeg setter på vannpumpen... finnes det gjengetapper for G1/4 å skaffe tilveie i jernvarne må sannsynligvis skaffe et eller annet rør å ha inne i vanntanken for å komme lenger ned for innsug til pumpen så jeg slipper å ha slange ned til bunnen av tanken... røret som er i den nå er bare 7 cm lang når selve sylinderen er 40 cm... hmmm kjenner at jeg er litt i siget når jeg nesten har bestemt meg for hvor jeg skal plassere vanntanken :) vært i tvil om hvor jeg skal plassere vanntanken

Lenke til kommentar

Fine dei der, men dei kan bli enda finare med litt pussing, ja :thumbup:

Edit: Eg fann forresten ut av det med HK-blokkene for kortet mitt. Eg maila Performance-PCs (som var dei einaste som hadde dei inne), og dei sa at dei ikkje passa, men linka meg til ei side med blokker som passar. Her er bilete av dei:

NB

og SB

Dei dekker riktignok ikkje mosfets, men det var det ingen blokker som gjorde, så det får vel heller gå.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Ja, det er det som er planen, om eg ikkje berre skal la det vere som det er, då. Mosfets blir faktisk ikkje så alt for varme på dette kortet i forhold til mange andre kort.

Men det er jo også så mykje stiligare med total vasskjøling. :wee:

Kjipt med transport-streik... Eg ventar på ein pakke sjølv også, og det er ikkje mykje kjekt. :p

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Folkens, som dere vet prøver jeg å få opp en liten side for oss vannhuer.

Jeg anser Freezelabs som 'ferdigutviklet', om man kan si det, og jeg er igang med å teste og skrive litt. Jeg vil gjerne at dere viser fram systemene deres i galleriet. Send inn bilder av systemene deres, eller tips meg om linker fra "Ditt vannkjølte system" ;)

Lenke til kommentar

Folkens, som dere vet prøver jeg å få opp en liten side for oss vannhuer.

Jeg anser Freezelabs som 'ferdigutviklet', om man kan si det, og jeg er igang med å teste og skrive litt. Jeg vil gjerne at dere viser fram systemene deres i galleriet. Send inn bilder av systemene deres, eller tips meg om linker fra "Ditt vannkjølte system" ;)

Telles det om man har Corsair H50? ;) Det er jo vann, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...