Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Er det nokon av desse viftene som skiller seg spesielt ut frå dei andre (på ein positiv måte :p)?

Link, link og link

Papst må du ha styring til. Bra til radiatorer, men bråker litt. Scythe er kvalitet som funker til allround-bruk. Er stille og rolige, men anbefaler de kraftigste, på kontroller. Dno med Thermalright, men generelt er det et merke av kvalitet. Har ikke prøvd dem, dog.

Ja, viftene er til radiator. Eg skal ha tre av dei, og dei skal alle på kontroller, så støy er derfor på ein måte ikkje så viktig. Men du meiner at papst-vifta er spesielt god til rad i forhold til f.eks. som kabbisvifte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Jeg vurderer tungt 7- eller 800D fra Corsair. Finnes det tilsvarende kabinetter der ute?

Det er jo så stort at jeg nesten kan bo inni det, kommer jeg noen sinne til trenge et annet?

Lenke til kommentar

Det er så vidt eg ser perfekt til mine behov.

Det var nettopp det som var noe av grunnen til at jeg solgte mitt :p

Siden det er tilnærmet lik perfekt er det ikke så mye som lønner seg å modde på det thumbdown.gif

Flotte bilder, Wikipedersen og Fluesopp thumbup.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Liten teaser fra meg også, Black Ice GTX560( 4x140mm på begge sidene):

"snip"

Denne skal havne sammen med Monsta i sandwitch :thumbup:

Da jeg kjøpte min mist 3x120mm rad tenkte jeg, wow denne var større en jeg trodde, men den der tar irkelig ikke bare et kakestykke men hele kaka

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hehe, sant nok. Og det er eigentleg for dyrt til å modifisere på. Gjer ein noko feil blir det litt kostbart... :p

Fint om man ikke har spesielt med modde-planer, da. ;)

Jeg trenger i grunn noe jeg kan ha "i alle år", og da kommer jo plassen ekstremt godt med, sammen med alle hullene, så klart.

Lenke til kommentar

Noen som bare gidder å sjekke en ting:

Disse Anti-kink enhetene, kan jeg bruke dem på disse slangene?

Ser det står 16mm på anti-kink produktet, og 17,4 er vel ytre diameter på de slangene - stemmer det?

Det er vel så lite at det går og trykke dem på, uten at det gjør noe for water flow? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...