Breidablik Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Er det nokon av desse viftene som skiller seg spesielt ut frå dei andre (på ein positiv måte )? Link, link og link Papst må du ha styring til. Bra til radiatorer, men bråker litt. Scythe er kvalitet som funker til allround-bruk. Er stille og rolige, men anbefaler de kraftigste, på kontroller. Dno med Thermalright, men generelt er det et merke av kvalitet. Har ikke prøvd dem, dog. Ja, viftene er til radiator. Eg skal ha tre av dei, og dei skal alle på kontroller, så støy er derfor på ein måte ikkje så viktig. Men du meiner at papst-vifta er spesielt god til rad i forhold til f.eks. som kabbisvifte? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Det er vel ikkje nokon som utan vidare veit om dette passar til UD3R-versjonen av kortet, vel? Edit: Dette kortet altså. Eg finn ikkje noko info om det passar nokon stad. Det er vel eigentleg lite truleg, men for min del ser korta gaanske så like ut reint fysisk. Endret 29. mai 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) En vifte som er god på raddis er også god som kabinettvifte, men ikke omvendt. En liten teaser på ting som kommer etterhvert Endret 31. mai 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Hehe, ok. Ja, det vart til 6 slike papst-vifter. No blir det push/pull for alle penga! Det bør i alle fall bli kjøling! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg vurderer tungt 7- eller 800D fra Corsair. Finnes det tilsvarende kabinetter der ute? Det er jo så stort at jeg nesten kan bo inni det, kommer jeg noen sinne til trenge et annet? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Eg ser ikkje noko tidspunkt i næraste framtid der det vil bli oppgradering frå 800D i alle fall. Det er så vidt eg ser perfekt til mine behov. Endret 31. mai 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Liten teaser fra meg også, Black Ice GTX560( 4x140mm på begge sidene): Denne skal havne sammen med Monsta i sandwitch Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Ja, faen! Gløymde å skrive at... SHIT! Veldig fine bilder - begge to! (Tenkte det, men det kom aldri ned på tastaturet. ) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Takker Breida, syns bildet ble litt dårlig...holdt på og gå tom for strøm :!: Men den 560en er et stykk stort fae.skap •bredde: 15,3 cm •lengde: 60,5 cm •tykkelse: 5,57 cm Endret 31. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Hehe, treng ikkje noko godt bilde for å sjå awesomenessen i det! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Det er så vidt eg ser perfekt til mine behov. Det var nettopp det som var noe av grunnen til at jeg solgte mitt Siden det er tilnærmet lik perfekt er det ikke så mye som lønner seg å modde på det Flotte bilder, Wikipedersen og Fluesopp Endret 31. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Hehe, sant nok. Og det er eigentleg for dyrt til å modifisere på. Gjer ein noko feil blir det litt kostbart... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Liten teaser fra meg også, Black Ice GTX560( 4x140mm på begge sidene): "snip" Denne skal havne sammen med Monsta i sandwitch Da jeg kjøpte min mist 3x120mm rad tenkte jeg, wow denne var større en jeg trodde, men den der tar irkelig ikke bare et kakestykke men hele kaka Endret 31. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Går litt på tomgang byggeprosjektet her Tok sin tid å få alle delene og byggeiveren har dalt litt Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Hvor har du kjøpt festene til radiatoren din wiki? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Hehe, sant nok. Og det er eigentleg for dyrt til å modifisere på. Gjer ein noko feil blir det litt kostbart... Fint om man ikke har spesielt med modde-planer, da. Jeg trenger i grunn noe jeg kan ha "i alle år", og da kommer jo plassen ekstremt godt med, sammen med alle hullene, så klart. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Hvor har du kjøpt festene til radiatoren din wiki? Fikk dem lagd på et industriverksted. Bruker dem ikke nå, så du kan få kjøpe dem for en symbolsk sum, om du vil. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Noen som bare gidder å sjekke en ting: Disse Anti-kink enhetene, kan jeg bruke dem på disse slangene? Ser det står 16mm på anti-kink produktet, og 17,4 er vel ytre diameter på de slangene - stemmer det? Det er vel så lite at det går og trykke dem på, uten at det gjør noe for water flow? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Stemmer det du sier, gjør ikke noe med flowen om du setter de på Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Nice, dro med noen slike på kjøpet fra dem - siden jeg bestilte noen adaptere derfra, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå