Snuggis Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 GTX 980 Ti i hus! Ble en stor forbedring over GTX 970 Mangler vel bare å få lagt det på vann da? Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Nei, tenkte 1.250 var stort nok steg ned fra 1.280 i første omgang for å se om det er stabilt. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Er 32 grader på vannet mye? Er ikke det ganske bra? Spent på å få inn sensor i loopen og ser hva tempen ligger på her.. Helt kurant for normale custom bygg. Skal man lavere så vil de få gradene koste ganske godt. Bare i et kabinett så kan temp fort bli et par grader over omgivelsene, og har du radiator som henter luft fra kabinettet, så blir det minst et par grader over kabinettemp. Da skal det litt til for å få den totale tempen under 30 grader. Klart det kan gjøres, men da begynner man å snakke om 'entusiaster'. De som ønsker å gå så lavt som mulig. Det er først når du snakker om temps nærmere 40 grader og mer, som tross alt ikke høres så mye mer, faktisk er 2-4 ganger værre Delta-T, og først nå man kanskje bør vurdere å se hvor flaskehalsen ligger. For øyeblikket henter rad luft utenfra kabinettet, men det blir nok endret etterhvert. I hvertfall at den på toppen vil hente fra kabinettet. Kabinettet er LD cooling V8. Vurderer å flytte den tynne 360 rad som står øverst ned i nedre kammeret sammen med 480 rad som allerede står der, og så skaffe en 480 rad til i toppen av kabinettet. Alternativt gå til innkjøp av flere peltier elementer, bruke de til å kjøle ned vannet, også ha en loop nr to med vanntemp på ca 45-50C Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Noen som vet hvor man kan få kjøpt QD som sitter på EK sin predator AIO i løsvekt? Det skal visstnok være veldig bra QD - og etter alle mine opplevelser med feil på Koolance QD3 så tenkte jeg å teste noe annet. http://www.cpcworldwide.com/Product-List?Series=23 Endret 4. mars 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg har lett etter dem selv men ikke funnet de. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Noen som vet hvor man kan få kjøpt QD som sitter på EK sin predator AIO i løsvekt? Det skal visstnok være veldig bra QD - og etter alle mine opplevelser med feil på Koolance QD3 så tenkte jeg å teste noe annet. http://www.cpcworldwide.com/Product-List?Series=23 NS4D17006 NS4D22006 Det er de som Ek bruker. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Skjønner ikke helt hva EK mener, men de som driver med vannkjøling er vel ikke idioter? For det er det jeg tar fra den teksten.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Skjønner ikke helt hva EK mener, men de som driver med vannkjøling er vel ikke idioter? For det er det jeg tar fra den teksten.. Det EK mener er at det er bare idioter som kjøper "predators" Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Snakka med Hans Petter Techbay Microplex. De solgte CPC NS6 for en tid tilbake, men det ser ut til de holdt på Koolance QD3 pga disse er likt priset og folk velger disse pga det estetiske. Jeg har sendt (nok en) Koolance QD3 til han som ikke lukker, fordi han vil ta det direkte med Koolance. Nok en gang upåklagelig respons fra Techbay. Han er entusiasit, Cred ++ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Ingen som velger hurtigkoblinger for at det er fint.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Ingen som velger hurtigkoblinger for at det er fint.. Er det så veldig stygt da? Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Har du prøvd å senke til f.eks 1.225? Prøvde det nå og da gikk den ned til 1.250 =S Kjørte test i en time og temp sank med 15-20 grader (kaldest/varmest) fra 1.280V + at nå ligger alle kjernene ca likt og ikke hopper opp og ned som di gjorde på 1.280 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Erfaringer med å bestille fra aquatuning.no? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Erfaringer med å bestille fra aquatuning.no?Hva har de der som ikkje digitalimpuls.no eller techbay.no har? Bare lurer. Ikkje testet dem Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Har kjøpt noe der jeg. Det er vel i tyskland? De har mye større vareutvalg enn di og techbay. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Bestilte litt fra Aquatuning når jeg ikke fant rett utgave av det fancy aquacomputer-reservaret. Gikk vel en liten dag eller to ekstra før det kom fram, men det er vel ikke mer enn hva man må forvente. Ellers helt greit, fint utvalg og ok priser. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Erfaringer med å bestille fra aquatuning.no?Hva har de der som ikkje digitalimpuls.no eller techbay.no har? Bare lurer. Ikkje testet dem Tja... De har kjøleribbe til Aquaero 5 LT inne på lager, Techbay har vannkjøling inne, verken DI eller Techbay har kjøleribben inne på lager. De har også utstyr for å plassere Aquaero 5 LT i 5,25 bay. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Bestilte litt fra Aquatuning når jeg ikke fant rett utgave av det fancy aquacomputer-reservaret. Gikk vel en liten dag eller to ekstra før det kom fram, men det er vel ikke mer enn hva man må forvente. Ellers helt greit, fint utvalg og ok priser. Dyr frakt? Beklager dobbelpost. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Frakten var ikke så dyr at jeg la merke til det, og når det atpåtil var ordnet sånn at man gjorde seg ferdig med toll og gebyrer og annet sånt tull sammen med resten av betalingen, så var det ganske greit å handle derifra. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Blir spennende å se hvordan dette går. Hva mener de egentlig med dette:Free tax! Pay the tax at a local customs/ post office. ? Jeg tolker det som at jeg må betale toll/fortolling når jeg henter pakken, mens når jeg bestilte så virket det som det var inkludert 25% moms i beløpene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå