Kyrre S. Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Kan godt tenkes de blanke er bedre. Jeg har bare sorte. Kanskje lakken på dem som gjør det? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Var det ikke slik at de kom senere, nettopp pga at lakken var problematisk?Har en haug VL3N her, hehe. Men må bestille fler, med G3/8 så jeg kan bruke dem på Thermochill PA 120.3. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Kan godt tenkes de blanke er bedre. Jeg har bare sorte. Kanskje lakken på dem som gjør det? Når jeg søkte opp om Barrow sine så fant jeg at de sorte skulle man styre unna. De blanke var bra, men ikke de sorte. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hann koblingene funker fint. Jeg har nå rundt 7-8 av dem. Bare 2 hunn igjen som funker. Har visst kasta fler enn jeg trodde Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Mine QD3 har også feilet. Og de fortsatte å feile. Dvs. more or less defekt å regne som. Men de har vært liggende i olje en god stund (selv om jeg personlig skulle tro det bare var smørende). Min var blank i alle fall. Og har slitt med at hunn'koblingen ikke lukker seg, og/eller at de er veldig treige. Endret 10. februar 2016 av Andrull Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 er vel fint å tømme systemet litt sånn innimellom Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Teknisk sett så tømte det seg ikke. Væske-systemene bare blandet seg. Frostvæska gikk inn i olja, og vice versa. Noe jeg likte relativt lite. Endret 10. februar 2016 av Andrull Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Teknisk sett så tømte det seg ikke. Væske-systemene bare blandet seg. Frostvæska gikk inn i olja, og vice versa. Noe jeg likte relativt lite. Digresjon ang dette Glycol/vann og mineralolje er ikke akkurat en match made in heaven. Dette har jeg sett en del av på jobben, særlig hvis man skal konvertere flushepumper fra mineralolje til vannbasert (som i realiteten egentlig er vann/glycol med litt ekstra saker i) og omvendt. Castol Brayco SVA/SVB hydraulikkveske med vannbasert blandet i (Transaqua osv) og det skiller seg idet mineralolja får over 500ppm med vann, og kan bli til en slags guffe som ligner gammel melk. Skikkelig kjipe greier å vaske ut, olja må tørkes ut, og det er lettere sagt enn gjort. Nesten best å bruke kokende vann, spyle skikkelig. I et datasystem så kan jeg tenke meg at det kan bli litt problematisk. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Du mener høyttrykkspyler ikke har noe med datasystemer å gjøre? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Du mener høyttrykkspyler ikke har noe med datasystemer å gjøre? Joda, må bare teipe fast RAMen først, med høytrykksteip Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Blir litt sånn her. Hadde ikke blitt gammel i denne heimen gitt. https://youtu.be/bwIlpNBKaOg Endret 11. februar 2016 av Trondz1 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hahaha, ikke noe problem det der, blir reint og fint Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Lurer på om bilen startet etterpå.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Åherregud ... Får nesten vondt av å se på! Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 https://martinsliquidlab.wordpress.com/Woo, siden er oppe igjen =D 1 Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 https://martinsliquidlab.wordpress.com/ Woo, siden er oppe igjen =D Takk for den! Den linken er nå bokmerka Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Endelig kan man bevise igjen at noctua-vifter er ass til vannkjøling. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Endelig kan man bevise igjen at noctua-vifter er ass til vannkjøling. Hvordan? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Alle vifter er ass til vannkjøling. Dere må bare forstå at brorparten av vekslinga ikke er pga viftene, men arealet mot luft. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Endelig kan man bevise igjen at noctua-vifter er ass til vannkjøling. Hvordan? Sjekk linken jeg la ut. Beste viftene med hensyn til ytelse/støy er GT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå