Moraelyn Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Ok, alle dere bekymret for push / pull. Den Mo-Ra 2 er en passiv radiator. De ni 120mm vifter er helt valgfritt. Men jeg har ikke tenkt å bruke 18x vifter! Så jeg valgte 8x 140mm. Og det er mer enn nok, push eller pull. Endret 27. mai 2010 av Moraelyn Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Snadder! Ja, til å være en SketchUp-skisse er den veldig flott, men jeg vil se noe som er laget av fysiske materialer... Ja. De skal vist produseres. Leste at de holder på med dem nå. Kommer vel på markede snart da. Sykt fett for vannkjøling men kun 1 psu kan bli et problem med mulighet for R-2 og 4-way sli. Endret 27. mai 2010 av MikalD Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Begynner å bli lenge siden jeg så den der første gang, og enda har jeg ikke sett så mye som en enkel prototype Endret 27. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 amen Meh., er lenge siden de la ut den der nå...så at den kommer snart tror jeg ikke på før jeg ser det:P Fett kabinett er jeg hjertens enig i:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Begynner å bli lenge siden jeg så den der første gang, og enda har jeg ikke sett så mye som en enkel prototype Det skal være noen som ahr laget prototyper av de, eller rettere sagt egne versjoner av det. De likner ikke så mye at det gjør noe da... Og som noen sa tidligere i tråden så blir kabinettet bygd nå, og det vil nok bli lagt ut noen for salg.(Sikkert svindyre) Hadde egentlig veldig lyst til å bygge et slikt et, men pappa er imot at jeg bygger et kabinett i det hele tatt, og da skjer det ikke Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Hmm, ser ut til at nye vifter på på plass til radiatoren. 900 rpm var rett og slett ikkje nok. Nokon som har eit tips til gode vifter på rundt 1800-2000 rpm eller deromkring? Så stille som mulig er jo så klart flott, men ikkje veldig viktig (det blir på viftestyringa uansett). Edit: 1800 rpm + Endret 27. mai 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Begynner å bli lenge siden jeg så den der første gang, og enda har jeg ikke sett så mye som en enkel prototype Det skal være noen som ahr laget prototyper av de, eller rettere sagt egne versjoner av det. De likner ikke så mye at det gjør noe da... Og som noen sa tidligere i tråden så blir kabinettet bygd nå, og det vil nok bli lagt ut noen for salg.(Sikkert svindyre) Hadde egentlig veldig lyst til å bygge et slikt et, men pappa er imot at jeg bygger et kabinett i det hele tatt, og da skjer det ikke Det er jo et flott kabinett, men egentlig er det jo ikke så spesielt at det gjør noe. Det er jo samme formen som veldig mange andre kabinetter, men har litt spesiell løsning for radiatorer og harddisker. Det mest spesielle er vel at det er en egen "hylle" over hovedkortet. EDIT: Breidablik, jeg har sett meg ut disse, og tenkte å lakke bladene osv røde e.l. Endret 27. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Begynner å bli lenge siden jeg så den der første gang, og enda har jeg ikke sett så mye som en enkel prototype Det skal være noen som ahr laget prototyper av de, eller rettere sagt egne versjoner av det. De likner ikke så mye at det gjør noe da... Og som noen sa tidligere i tråden så blir kabinettet bygd nå, og det vil nok bli lagt ut noen for salg.(Sikkert svindyre) Hadde egentlig veldig lyst til å bygge et slikt et, men pappa er imot at jeg bygger et kabinett i det hele tatt, og da skjer det ikke Det er jo et flott kabinett, men egentlig er det jo ikke så spesielt at det gjør noe. Det er jo samme formen som veldig mange andre kabinetter, men har litt spesiell løsning for radiatorer og harddisker. Det mest spesielle er vel at det er en egen "hylle" over hovedkortet. Ja, likner egentlig mye på TJ07, bare med den ekstra "hyllen", noen andre løsninger og at den er rund bak. Hadde vært fett å hatt uansett Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Eg er einig med Meh. og Amanita. Kabinettet er tøft det, men dersom det ikkje blir produsert snart (i det minste ein proto) er det jo ikkje meir enn ei SketchUp-skisse... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Altså...Wiki tror han vet alt ( Dette er en spøk, bare for og poengtere det;) jeg og Wiki diskuterer ofte om produkter og er for det meste enig ) DD kan glatt nå til toppen, men innrømmer glatt at de siste årene så har DD falt litt bak på lasset. Kan sikkert virke slik noen ganger Snakker av egne erfaringer, og det er ingen som har sagt at de nødvendigvis er helt korrekte. DD har blitt tatt igjen av firmaer som Feser og EK - men de er langt fra dårlige. Men, ikke kongene på haugen. De som er kongene nå for tiden er vel Feser, EK og Thermochill (riktignok kun på ytelse, ikke popularitet). Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Nå er ikke DD mest kjent for radiatorer da:P men blokker Og der er EK, Swiftech, Watercool MYE bedre valg. På cpu altså.... Endret 27. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Kun på raddis-fronten jeg har prøvd dem. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 aaah, da forstår jeg det du sier litt bedre Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 noen som vet hvor en kan kjøpe en bit kobberblokk ? Har sendt mail noen steder og fått negativt svar... svaret var at jeg måtte kjøpe 4-4,1/2 meter - hel lengde og orker ikke å fly rundt på flere steder for å finne akkurat denne dimensjonen 50x50 mm^2 kvadratisk og ikke rund blokk... kan en utføre nikkel platting selv tro ? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Noen som vet om disse er utdaterte og ikke lengere i produksjon?? Det er koolance 2slot sli\crossfire kobbling. Den heter cnt-vd3 Har mailet koolance men ikke nå svar gitt. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Er det nokon av desse viftene som skiller seg spesielt ut frå dei andre (på ein positiv måte )? Link, link og link Endret 28. mai 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 noen som vet hvor en kan kjøpe en bit kobberblokk ? Har sendt mail noen steder og fått negativt svar... svaret var at jeg måtte kjøpe 4-4,1/2 meter - hel lengde og orker ikke å fly rundt på flere steder for å finne akkurat denne dimensjonen 50x50 mm^2 kvadratisk og ikke rund blokk... kan en utføre nikkel platting selv tro ? I landet? Nei. Watercool.de selger noen rå kobberblock. http://www.watercool.de/online-shop/ Under "Rohstoffe" Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 En plass du kan lete Idle, er hos el-montører. De har ofte kobber liggende som de ikke har lov til å selge for andre gang, slik at du kan få litt. Nikkel-platting fikser ChilledPC, dersom du er cool med å sende blokka fra deg http://www.chilledpc.co.uk/shop/product_info.php?products_id=998 Er det nokon av desse viftene som skiller seg spesielt ut frå dei andre (på ein positiv måte )? Link, link og link Papst må du ha styring til. Bra til radiatorer, men bråker litt. Scythe er kvalitet som funker til allround-bruk. Er stille og rolige, men anbefaler de kraftigste, på kontroller. Dno med Thermalright, men generelt er det et merke av kvalitet. Har ikke prøvd dem, dog. Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg hater lørdager. Aldri noen teknonyheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå