nagina Skrevet 23. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2016 Sku ha bare kjøpt ferdigpakke du, vært ferdig for lengst ^^ Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 23. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2016 Gjorde jeg ek x360 funker fett. La til blokker på skjermkortene og en til rad, bare huske 2 nipler per ting så går d greit Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Sku ha bare kjøpt ferdigpakke du, vært ferdig for lengst ^^ bare tappekrana som står igjen, kjekt å ha når jeg skal legge til en CPU i loopen i sommer Med min overdimensjonerte løsning så vil det enste som lager lyd være vannpumpen Skal prøve uten vifter Endret 23. januar 2016 av Dubious Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 23. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2016 Er det noen som tilfeldigvis har noen sånne til Corsair 800D liggende? Jeg mangler tre til mitt og kan ikke finne dem nye noe sted. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 23. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Hmmmm har et lass med slike. Sorte, hvite, rød og blanke. Men ikke sikkert mønsteret er helt likt Endret 23. januar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 23. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Bildet var bare et eksempel (fordi jeg ikke kom på hva de heter). Jeg ser egentlig etter helt svarte uten hull. Edit: Men når jeg tenker meg om er vel disse standardiserte, eller? Da kan jeg vel bare kjøpe hvilke som helst og så vil de passe? Endret 23. januar 2016 av Breidablik Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 23. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2016 Ja de skal være standard. Ellers hadde jo ikke ymse kort passa. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 23. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2016 Jah, tenkte ikke så langt før jeg posta. Da skal jeg nok få ordna det. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2016 Noen som har 0,5mm og 1,0mm termiske puter til overs de ikke har bruk for? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 25. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) Noen som har liggende en pumpe de ikke har behov for lengre? Gjerne en D5. Min tok akkurat kvelden :/ Edit: Fikk liv i den igjen. Pelte den fra hverandre og rensa, så kom den. Kanskje noe som lagde en kortslutning eller noe? Vi får se hvor lenge det holder Endret 25. januar 2016 av 6u4rdi4n Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) Skulle aldri gått fra 9*140 rad til 2*240. Søppel Fu** dette trange bygget. Det blir QD3 gjennomføring til ekstern radiator. Fortsatt mATX da, bare med litt tilleggsutstyr Endret 25. januar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2016 Venter fortsatt på deler, så fant jeg ut at jeg kunne likeså putte inn min forrige "PC", en quad core et eller annet (ikke med "i" foran)LGA-775 socket Med vannkjøling seff siden blokka er universal (kjøpte 2) Må og finne ut hvordan jeg skal montere HDD/SSD Kanskje skru fast drev til veggen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2016 Venter fortsatt på deler, så fant jeg ut at jeg kunne likeså putte inn min forrige "PC", en quad core et eller annet (ikke med "i" foran)LGA-775 socket Med vannkjøling seff siden blokka er universal (kjøpte 2) Må og finne ut hvordan jeg skal montere HDD/SSD Kanskje skru fast drev til veggen Jeg bruker borelås på mine SSD'er, funker fjell, bruker denne, den er helt genial i måten du bruker den på. Brukt den også på motorsykkel, sitter utrolig bra og samtidig er det enkelt å fjerne det du har festet. Fikk anbefaling i Bike, derfor jeg fant den en dag. Hvis du vil bruke den, så setter du kun en stripe på, ikke mer - da blir den sittende for godt. Har brukt dobbeltsida teip også, men brukte litt heftig teip så rev av toppen på 830'en min her om dagen, så skal ikke bruke det igjen, satt visst litt for godt den - i retrospekt så skulle jeg kanskje ikke kjøpt den som het "extreme". Til HDD så ville jeg ikke brukt dette selvsagt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2016 Vurderte dobbelheftig teip Har festet radiatorene med teipen og de rikker ikke på seg (vartt litt skjeiv, men var umulig å rikke på og synes kun fra undersiden..) Både støydemping, da teipen er noen millimeter tykk og feste Har kun SSD og PCIE SSD på hoved PCn Snurre disk på den andre (den kommer jeg nok til å lime) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) Fylt på vann og pumpa går Eneste som bråker nå er skjermkortet ("døra" står åpen) 3 innsugsvifter går, har ikke koblet på de 3 som skal blåse ut, mest for å blåse luft på skjermkort CPU temp ligger rundt 30 grader Prøve OC i morgen.. Tenkte å beholde min nåværende GPU, for "PC2", men siden det er bare den jeg hører så blir det muligens en 960 først (trenger ikke noe kraftigere for "PC2", for deretter å vente på Pascal (litt off-topic må vi tåle) Endret 27. januar 2016 av Dubious Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2016 Finnes det noen kabinetter som er tilpasset radiatorer med 25mm fan spacing i dag? Har en haug med gamle Thermochill PA120.3 liggende, og de fortjener en fremtid utover å støve ned i en eske... Kanskje lage en custom raddiskasse for dem, eventuelt? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) OC so much work! Må da være noe enklere enn å bruke Bios og/eller program som må restarte PCn.. i5 2500k, standard 3.7 ghz boost, 4,5 OC, maks 50 grader under load, 30 idle Hører kun GPU, har bestilt 960 så PCn blir lydløs Endret 27. januar 2016 av Dubious Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 27. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2016 Bedre enn bios til overklokking? Jeg foretrekker færrest mulig variabler, og da er bios best =) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2016 Beste plassen å koble styringa på pumpa? Nå er den på CPU Fan Noen måte å se om pumpa faktisk går? Regner med at den gjør det siden CPU enda lever og tempen går opp/ned etter bruken angående GPU så er den lydløs også nå, måtte bare dytte litt på den Ikke så gira på OC så får fikle litt de gangene jeg starter maskinen på nytt Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 27. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2016 ^^ D burde vell ikke egentlig ha pumpa på cpu, den burde vell alltid gå på samme fart hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå