Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har liggende en pumpe topp til D5 de vil kvitte seg med? Skal brukes sammen med Bitspower mod kit, så må ha de gjengene på utsiden til å feste med. Er vel kanskje ikke så mye annet å velge mellom enn Bitspower sin egen topp og den som kommer standard med Swiftech sine pumper kanskje?

Har en standard topp til ek sine reservoirs. Uten end plug tho

Har ikke et bilde? :)

Endret av 6u4rdi4n
Lenke til kommentar

Flere her som har lagt merke til Barrow, f.eks hos Techbay?

Er det VM i Bitspower-plagiat eller? Eller er det samme produsent bare "billigvarianten" :hmm:

Har testet litt forskjellig av dems greier og det virker jo helt greit. Sykt mye rimeligere enn Bitspower da, som er enormt overpriset. Opp mot 200 spenn for 1 vinkel. Hallo i luken.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Jeg bruker Barrow-fittings i builden jeg arbeider med for tida. Jeg mener det er Bitspower som produserer dem, men som et slags "billigmerke"-alternativ til de dyre.

De er veldig fine, jeg synes i hvert fall det er pent å slippe logoer overalt i systemet mitt, og de virker for å være av god kvalitet. Jeg har dog hatt litt problemer med dem også. Jeg hadde to små lekkasjer mellom fitting og radiator som skyldtes at O-ringene rett og slett var litt for små. De er helt topp til montering på helt flate ting, som blokker og pumpe, men to av radiatorene mine hadde litt problemer ... Jeg forklarte litt mer i detalj her. :)

Dette lot seg heldigvis enkelt fikse ved å bare bytte til noen bittelitt større (tjukkere) O-ringer.

Lenke til kommentar

Helt runde. De er såpass store at de fint kan legges rundt O-ring til en kompressionsnippel med 1/2ID-3/4OD mål med ca en mm i mellom dem. 

De kan være fra vannblokka til GTX 680... Eller trenger LD cooling V-8 sånne O-ringer rundt av/på bryter og reset knapp?

Jeg har ihvertfall ingen lekasjer. 

Lenke til kommentar

Jeg har et par Phobya brytere (19mm) som det fulgte med o-ringer til. Ikke spør hvorfor, fordi det trengs ikke (låses jo med en mutter så skjønte ikke helt funksjonen i o-ringen - det måtte i så fall være hvis bryter skal koples f.eks i et panel i en båt (mhp fukt), men hadde ikke kjøpt denne typen da).

Den o-ringen er 16mm

Samme som LD ja. Finnes nok i 22mm bryter også

ld-pc-v8-atx-hptx-black.jpg

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...