nagina Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 Er det i dag man skal kjøle ned ting? =) Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 Damn nesten kaldere enn jeg hadde det i hæren jo. Bor du på Røros? Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 Er det i dag man skal kjøle ned ting? =) Helsike... Tror ikke jeg har opplevd så kaldt noen gang. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Noen som har liggende en pumpe topp til D5 de vil kvitte seg med? Skal brukes sammen med Bitspower mod kit, så må ha de gjengene på utsiden til å feste med. Er vel kanskje ikke så mye annet å velge mellom enn Bitspower sin egen topp og den som kommer standard med Swiftech sine pumper kanskje?Har en standard topp til ek sine reservoirs. Uten end plug tho Har ikke et bilde? Endret 19. januar 2016 av 6u4rdi4n Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 Helt standard tho, vet ikke om det var en slik en d mente. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 Er det i dag man skal kjøle ned ting? =) Hdde vært fett og satt pcen ut og sett på tempsa Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 Han spør etter en pumpetopp - altså et pumpehus. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 Helt standard tho, vet ikke om det var en slik en d mente.image.jpeg Det er et restopp, ikke pumpetopp som Kyrre sier. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 Stemmer. Pumpetopp, ikke reservoar topp Legger ved et bilde. Er på mobilen, så får se hvordan det dukker opp Det viktige er i alle fall at det må ha de gjengene på utsiden, siden modkittet skal festes i dem. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Flere her som har lagt merke til Barrow, f.eks hos Techbay? Er det VM i Bitspower-plagiat eller? Eller er det samme produsent bare "billigvarianten" Har testet litt forskjellig av dems greier og det virker jo helt greit. Sykt mye rimeligere enn Bitspower da, som er enormt overpriset. Opp mot 200 spenn for 1 vinkel. Hallo i luken. Endret 19. januar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 Har hørt om Barrow før. Er vel produsert på samme fabrikk som produserer for Bitspower eller noe tror jeg? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Ole Jonny på pakkelinja til fabrikken som har stjælt blueprintsa til Bitspower. Han kjører Rolls nå. Endret 19. januar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 Jeg bruker Barrow-fittings i builden jeg arbeider med for tida. Jeg mener det er Bitspower som produserer dem, men som et slags "billigmerke"-alternativ til de dyre. De er veldig fine, jeg synes i hvert fall det er pent å slippe logoer overalt i systemet mitt, og de virker for å være av god kvalitet. Jeg har dog hatt litt problemer med dem også. Jeg hadde to små lekkasjer mellom fitting og radiator som skyldtes at O-ringene rett og slett var litt for små. De er helt topp til montering på helt flate ting, som blokker og pumpe, men to av radiatorene mine hadde litt problemer ... Jeg forklarte litt mer i detalj her. Dette lot seg heldigvis enkelt fikse ved å bare bytte til noen bittelitt større (tjukkere) O-ringer. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Jeg har to O-ringer til overs.. Og aner ikke hvor de skal... Jeg har heller ingen lekasjer. Jeg har i framtiden tenkt å bruke trykkluft for en rask sjekk om en loop er tett før jeg fyller på. Endret 19. januar 2016 av MrHorgen Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 Legg dem i en klipspose med bittelitt vaselin, så har du reserve godt oppbevart Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 Legg dem i en klipspose med bittelitt vaselin, så har du reserve godt oppbevart Takk for tipset.. Jeg vet ikke helt hvor de passer. De er for store for niplene jeg bruker. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 Ikke godt å si. Hvordan ser dem ut og hvor store er dem ift G1/4" o-ringer? Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 Helt runde. De er såpass store at de fint kan legges rundt O-ring til en kompressionsnippel med 1/2ID-3/4OD mål med ca en mm i mellom dem. De kan være fra vannblokka til GTX 680... Eller trenger LD cooling V-8 sånne O-ringer rundt av/på bryter og reset knapp? Jeg har ihvertfall ingen lekasjer. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Jeg har et par Phobya brytere (19mm) som det fulgte med o-ringer til. Ikke spør hvorfor, fordi det trengs ikke (låses jo med en mutter så skjønte ikke helt funksjonen i o-ringen - det måtte i så fall være hvis bryter skal koples f.eks i et panel i en båt (mhp fukt), men hadde ikke kjøpt denne typen da). Den o-ringen er 16mm Samme som LD ja. Finnes nok i 22mm bryter også Endret 19. januar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 19. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2016 Da har jeg svaret der. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå