Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EK sine Vardar vifter har jeg sett på. For lese litt reviews av dem. Takker. E-loop sine vifter virker jo populære blant dere :p

Nidec har kommet med GT igjen... https://www.techbay.no/product.html/nidec-vifte-gentle-typhoon-1850-pwm-120x25?category_id=93

Joda, feil rpm, men mulig en tilsvarende 1150rpm-varianten kan oppdrives? :)

Det er den enese Nidec viften jeg har sett. Skal sjekke litt om det finnes en 1150RPM variant også. Takker. :) 

Lenke til kommentar

kjøling til SSD?  Er det 1. April allerede?

Hehe, skulle nesten tro det :)

Har ikke noen erfaring med denne SSDen, men mulig det kan bli varmt når den står innklemt mellom to grafikkort? Ellers er det vel mest for det estetiske.

Noen her som har prøvd EK sin nye blokk til intel sine 750 ssd?

Etter min oppfatning er den lavprofil, og det vil bli en utfordring å få koblet den sammen med skjermkortene uten for mye krøll.

Linus monterte en slik i sin nye build:

*snip*

Ja, så nettopp den der. Synes det er litt rart at det ikke finnes en forlenger (eller gjør det?) slik at man kan bruke lavprofil sammen med vanlig størrelser.

Lenke til kommentar

kjøling til SSD?  Er det 1. April allerede?

Hehe, skulle nesten tro det :)

Har ikke noen erfaring med denne SSDen, men mulig det kan bli varmt når den står innklemt mellom to grafikkort? Ellers er det vel mest for det estetiske.

Noen her som har prøvd EK sin nye blokk til intel sine 750 ssd?

Etter min oppfatning er den lavprofil, og det vil bli en utfordring å få koblet den sammen med skjermkortene uten for mye krøll.

Linus monterte en slik i sin nye build:

*snip*

Ja, så nettopp den der. Synes det er litt rart at det ikke finnes en forlenger (eller gjør det?) slik at man kan bruke lavprofil sammen med vanlig størrelser.

Jeg vil tro at den er såpass ny at det vil komme etterhvert.. Jeg har ikke sett noe forlenger til nå iallefall.. men kan ha gått meg hus forbi. 

Lenke til kommentar

Noen som har liggende en pumpe topp til D5 de vil kvitte seg med? Skal brukes sammen med Bitspower mod kit, så må ha de gjengene på utsiden til å feste med. Er vel kanskje ikke så mye annet å velge mellom enn Bitspower sin egen topp og den som kommer standard med Swiftech sine pumper kanskje?

Lenke til kommentar

Noen som har liggende en pumpe topp til D5 de vil kvitte seg med? Skal brukes sammen med Bitspower mod kit, så må ha de gjengene på utsiden til å feste med. Er vel kanskje ikke så mye annet å velge mellom enn Bitspower sin egen topp og den som kommer standard med Swiftech sine pumper kanskje?

Har en standard topp til ek sine reservoirs. Uten end plug tho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...