Eirik Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Syns ikke SATA-sleeving er pent. Organiserte SATA-kabler ser jo pene ut nakne. Fargeendring får stå som eneste gyldige kriterie Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 d var 2 stk killcoil (sølvspiral) i hus da blir vel dama misunnelig Lenke til kommentar
Proliator Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Siden mitt stakkars GTX 295 døde idag er det på tide å skaffe seg 2 gtx 480! Men så kommer spørsmålet, hvilken blokk skal jeg kjøpe? Bitspower eller EK? EK sin blokk gir nok best temperatur men problemet jeg har sett med den er mounting. Rett ved der hvor hullet til viften er monteres to skruer for vannblokken. syns det er veldig nærme enden og er redd for at det kan ødelegge kortet. Men bitspower sin blokk har jo ikke noe finner. bare et rør omtrent. Så jeg er litt forvirret hva jeg skal kjøpe. Noen som har noen av disse blokkene? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Siden mitt stakkars GTX 295 døde idag er det på tide å skaffe seg 2 gtx 480! Men så kommer spørsmålet, hvilken blokk skal jeg kjøpe? Bitspower eller EK? EK sin blokk gir nok best temperatur men problemet jeg har sett med den er mounting. Rett ved der hvor hullet til viften er monteres to skruer for vannblokken. syns det er veldig nærme enden og er redd for at det kan ødelegge kortet. Men bitspower sin blokk har jo ikke noe finner. bare et rør omtrent. Så jeg er litt forvirret hva jeg skal kjøpe. Noen som har noen av disse blokkene? Bla gjennom trådene i linken her -> http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=250163 her finnes alle utgaver av vannblokker til 480... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Minimal forskjell på fullcover-blokker. Jeg sverger til EK. Hva skal du med Killcoils Idle? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) hadde gått for den blokka som passet med resten av oppsettet og best pris...og av EK og BP så vinner EK galant på pris Og angående sleeves så sier jeg som jeg sa i starten av tråden her( tror jeg) MDPC har de beste!!! Er ikke så mange som lager sleeves der du kan bruke hvitt og det dekker alt av farge på kablene...så lenge man sleever riktig vel og merke Endret 26. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 40(!) meter? Beklager, litt feilinfo der. Ved ny undersøkelse viste det seg at det kom 60m Haha, sopass, ja Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Mr. A, om du skal ha sleeve til vannkjølinga kan du jo ta en titt her! De burde være av passende dimensjon! Endret 26. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Mr. A, om du skal ha sleeve til vannkjølinga kan du jo ta en titt her! De burde være av passende dimensjon! wow, den var bra tykk i forhold til det jeg har sett ellers. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Minimal forskjell på fullcover-blokker. Jeg sverger til EK. Hva skal du med Killcoils Idle? ha det i vannet vel slipper å ha oppi kjølevæske etc oppi vannet for å unngå algevekst med mere vannet blir sølvionisert Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Wooh! Eg greidde faktisk å byte HK, CPU og RAM utan å demontere heile vasskjølinga! Eg berre skrudde av CPU-blokka og lirka ut all hardwaren mellom slangane. Det funka fett! Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Mr. A, om du skal ha sleeve til vannkjølinga kan du jo ta en titt her! De burde være av passende dimensjon! wow, den var bra tykk i forhold til det jeg har sett ellers. hvor kjøper folk sleeves og til hvilken pris ? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) MDPC-X som jeg linket til på forrige side.... (Man lærer mye av å se gjennom arbeidslogger ) Endret 26. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 MDPC-X som jeg linket til på forrige side.... (Man lærer mye av å se gjennom arbeidslogger ) Iallrfall vesentlig billigere enn elfa Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Hei - er det noe som anbefaler "flow direction" inn/ut på EK-FC480 GTX ? Jeg ser på bilder; om blocken er mounta til kortet, så er inntaket til venstre den som først berører GPU core, deretter til VRM's og ut. Noen som kan confirme om det er freit løsning? Vet ikke om det spiller noen rolle, men hører endel "flow direction" fre enkelte reviews, og det virker som noen blocks har betingelser når det gjelder dette - eller er det akkuratt det samme hvilken vei jeg kjører på EK-FC480 GTX? Er bra om det er noen som har blokken også har erfaringer fra dette Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Siden mitt stakkars GTX 295 døde idag er det på tide å skaffe seg 2 gtx 480! Men så kommer spørsmålet, hvilken blokk skal jeg kjøpe? Bitspower eller EK? EK sin blokk gir nok best temperatur men problemet jeg har sett med den er mounting. Rett ved der hvor hullet til viften er monteres to skruer for vannblokken. syns det er veldig nærme enden og er redd for at det kan ødelegge kortet. Men bitspower sin blokk har jo ikke noe finner. bare et rør omtrent. Så jeg er litt forvirret hva jeg skal kjøpe. Noen som har noen av disse blokkene? Siden det er lite forskjell på fullcoverblokker hadde jeg tatt danger den blokka siden den er rålekker til 480(om den passer til resten av loopen da) http://www.guru3d.com/article/geforce-gtx-480-liquid-cooling-danger-den-review/ Endret 26. mai 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 DangerDen sine 5870 blokker er jo både pene og billige Passer fint sammen med minneblokka, men så kommer det nye skjermkort til høsten igjen da http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=59_240_577&products_id=26733 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Hei - er det noe som anbefaler "flow direction" inn/ut på EK-FC480 GTX ? Jeg ser på bilder; om blocken er mounta til kortet, så er inntaket til venstre den som først berører GPU core, deretter til VRM's og ut. Noen som kan confirme om det er freit løsning? Vet ikke om det spiller noen rolle, men hører endel "flow direction" fre enkelte reviews, og det virker som noen blocks har betingelser når det gjelder dette - eller er det akkuratt det samme hvilken vei jeg kjører på EK-FC480 GTX? Er bra om det er noen som har blokken også har erfaringer fra dette flowretning har igrunn ikke så mye å si untatt på en vannblokk løsning der vrm har egen sløyfe der 'stjeler' noe flow fra gpu kretsen. Ved bra flow er det bare 1 grad forskjell i vannet foran og etter skjermkortet Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Kan si at vannslange sleeving finnes HER. MDPC som leverer det og de er best. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 DangerDen sine 5870 blokker er jo både pene og billige Passer fint sammen med minneblokka, men så kommer det nye skjermkort til høsten igjen da http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=59_240_577&products_id=26733 Hehe...kjedlige greier når man har blåst en del spenn på vannblokker for så kjøpe nye kort. Har AMD/ATI oppdatert roadmappen sin btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå