Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

 

Merker stor forskjell fra 4.2 til 4.8 i BF4... Er nesten 50 FPS som skiller, så kan ikke klage. Spesielt med 3.3GHz @ minne begynner ting å se lyst ut.

50FPS forskjell med 600mhz på cpu? Har du da skrudd innstillingene ned for å teste cpu på maks, eller gir den klokken en såpass høy reell økning? Isåfall, hvilken gpu har du?

 

 

Jeg har K5200, veldig tilsvarende GTX 770 når det kommer til spill-ytelse. Har også testet litt forskjellig med ymse grafikkort (vel og merke kun den grønne siden), og det er det samme resultatet. Har både kjørt innstillinger fra bånn og bygd meg oppover, og den store forskjellen er alt fra 40-50 FPS. 

 

Jeg oppgraderte også fra 2400MHz til 3300MHz-brikker, og oppnådde 5 FPS mer på den fronten. 

 

Hvis det er noe større interesse for dette, kan jeg sikkert dokumentere det en dag jeg har tid. 

 

Nå skulle jeg gjerne ha fått testet med AMD-kort for å sjekke om tilsvarende skalering er der, men jeg har ikke tilgang på et grommere AMD-kort. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja då klarte jeg å ødelegge front panelet på daten min.. har et cm strom stryker karbinet og ville at knappen som skrur av lysene i viftene skulle skur av alle lysene men når jeg prøvde så tok jeg knekken på frontpanelet...

 

jaja så må jeg finne på noe annet...

 

Edit: er kun knappen som skrur av og på lysene som gikk..

Endret av iam99pk
Lenke til kommentar

 

 

Merker stor forskjell fra 4.2 til 4.8 i BF4... Er nesten 50 FPS som skiller, så kan ikke klage. Spesielt med 3.3GHz @ minne begynner ting å se lyst ut.

-snip-

 

-snip-

Velvel, Tok min 5960X opp til 4.7Ghz 1.3V, Får sjekke stabilitet mer imorra, foldet noen timer nacl og noen timer med 3x skjermkort som folder (faktisk der ustabilitet vises hos meg, iallefall med 3x kort)

 

Temp er ca 65¤C med Gpu folding og ca samme med Nacl, ca 70¤C under gaming, GTAV SP med Mods, aka biler som flyr overalt og masse faenskap xD

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

hva burde jeg gjøre på mitt resovar? har et ek-res x3 250 og lurte på om jeg skulle ha filtere eller ikke? har nå den acrylik platen i midten.. 

 

da har jeg bestilt de siste delene ifra digital impuls og gleder meg til de kommer! :D tror også viftene er rett rundt hjørne nå så da er det ikke mye igjen før jeg kan fylle opp og teste om det lekker elle ikke

Endret av iam99pk
Lenke til kommentar

Den følelsen når det kommer røyk ut av PC'n :/

 

Liang DDC 1T plus, 2 år ca, 12-16 timer daglig på 12v, plastikken smelta  på undersia.

 

Heldigvis var jeg hjemme,

heldigvis var det penger på konton og

heldigvis hadde DI Tr.Heim pumpe på lager :)

 

Så får vi se om værkstedet gir meg garanti eller ikke ;) 

Lenke til kommentar

jeg liker ikke posten.. hvis pakken hadde kommet idag så hadde jeg fylt vann i dataen nå.. men de bestemte seg for at jeg måtte vente til i morra.. :( men synes det begynner å se temmelig bra ut over alt nå :) 

mangler kun et rør også mangler jeg å skjøte et rør så kan jeg fylle vann i.

Lenke til kommentar

Er kjipt å være avhengig av leveranser ja. Må nesten bruke budservice om man skal være 100% sikker. 

jepp! må vente te 5 i morra før pakken kommer.. hadde den kommet tidlig hadde det ikke gjort noe for då hadde jeg hatt hele dagaen på meg..

 

men da kan jeg fikse 3D printeren min imens.. 

Lenke til kommentar

Ble litt jobb i dag, holdt vel på en 3 timer med å fikse en vifte, rengjøre alt, sette inn 2 nye harddisker og lufte loopen.

Hvor ofte pleier dere å lufte? Min var 9 mnd siden, og jeg sank nivået i tuberess med 4 cm. Altså på høy tid.

Virker som man må ta en runde hver 3-4 mnd eller noe sånt.

Lenke til kommentar

jeg liker ikke posten.. hvis pakken hadde kommet idag så hadde jeg fylt vann i dataen nå.. men de bestemte seg for at jeg måtte vente til i morra.. :( men synes det begynner å se temmelig bra ut over alt nå :)

mangler kun et rør også mangler jeg å skjøte et rør så kan jeg fylle vann i.

Dette vet du helt sikkert, men skader vel ikke å være helt sikker! For all del husk å "tjuvstarte PSU" (bruk en binders e.l) slik at du ikke gjør en lekkasjetest mens komponentene får strøm :)

Lenke til kommentar

Helt herlige de vinklene på slangene, gleder meg til å se ferdigbilder! 

mener du d?  :rofl:

den med pumpen og ned i radiator ble jo helt forferdelig så blir nok en ny når jeg får penger men gidder ikke det når siden du ikke kommer til å se det uansett.. og synes vesken var litt for lys så ha lyst på en mørkere men vet ikke om jeg kommer til å gjøre noe nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...