Moraelyn Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Jo, Go For It, Wiki. Du eller Bundy eller Petra er helt fint for meg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Hvorfor ikke Skinnee? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Fin blokk, men vil uansett se en test fra en 3.part Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Hvorfor ikke Skinnee? Typhoon III. En slik svindel, og etter det stoler ikke ett ord han sier. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Hvorfor ikke Skinnee? Typhoon III. En slik svindel, og etter det stoler ikke ett ord han sier. Noen link angående denne svindel ? begrunnelse ? Lenke til kommentar
Proliator Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Hvorfor ikke Skinnee? Typhoon III. En slik svindel, og etter det stoler ikke ett ord han sier. Jeg har kjøpt en Typhoon 3. Jeg syns konseptet er UTROLIG bra. men er litt bekymret over at de sprekker og lekker. Min har ikke gjort det enda men det er vel bare et tids spørsmål. Men hvordan kan du si at skinee svindlet deg? Når han testet den fungerte den jo ypperlig og konseptet er jo helt genialt. Syns det er unødvendig å kaste dritt etter en fyr som driver med veldig bra og grundig tester. Han kunne jo ikke vite at dritten skulle begynne å sprekke. Hans test eksemplar gjorde jo ikke det. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Yay! 40m kabelstrømper i posten idag Klør i fingrene nå, ja 40(!) meter? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Yay! 40m kabelstrømper i posten idag Klør i fingrene nå, ja 40(!) meter? Det er da ikke så veldig mye om man skal f.eks. uni-sleeve en PSU Det går fort med mer enn sju meter om man skal uni-sleeve en enkel 24 pin forlenger på rundt 30cm, så jeg vil ikke si 40 m er så sjukt mye som det kan høres ut. Endret 26. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Neei, kanskje det ikkje er så mykje... Men det høyrest mykje ut! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Hvor får du tak å så lange lengder med sleeve ? har litt lyst på vannkjøling med hvite slanger og svart sleeve sånn at det hvite skinner lit igjennom + alt av kabler i kabinettet. Endret 26. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Så du skal sleeve slangane? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Hvor får du tak å så lange lengder med sleeve ? har litt lyst på vannkjøling med hvite slanger og svart sleeve sånn at det hvite skinner lit igjennom + alt av kabler i kabinettet. MDPC-X har opp til 200m-pakker... Endret 26. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Så du skal sleeve slangane? Ja, hvis jeg kommer meg i gang med vannkjøling så tror jeg at jeg gjør det, for jeg har adri vært så veldig begeistret for de stygge slangene, så hvorfor ikke pynte dem opp med sleevs, har gjort det på et par snager som gikk på utsiden av kabinettet en gang, ble skikkelig tøft med matchende strips. Hvor får du tak å så lange lengder med sleeve ? har litt lyst på vannkjøling med hvite slanger og svart sleeve sånn at det hvite skinner lit igjennom + alt av kabler i kabinettet. MDPC-Xhar opp til 200m-pakker... tusen takk, skal se om det kanskje blir en pakke eller to av den der, finner altids noe nytt å sleeve. Edit: Har de bare sata sleeve og tynn sleeve ? Endret 26. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Takk for link, Meh.. Eg vurderer ny PSU, og då må det sleevast. Greitt å vite om slike sider då. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Backup psu kan vær smart når det later til å være tidkrevende Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Jaja, har jo ein til, så klart, men skulle gjerne hatt to. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Har desverre ikke backup psu som fikser skjermkortet mitt, så da frister det så lite å begynne på det. Alltid kjekt å kunne blåse igang bc2 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Edit: Har de bare sata sleeve og tynn sleeve ? Kan se sånn ut, ja. Men du spurt jo om hvor man kunne få tak i så lange lengder med sleeve, så da linka jeg til den lengste jeg fant... Det er mange andre steder de selger sleeve, men etter det jeg har hørt ser det ut til at MDPC-X selger den med best kvalitet. Alltid kjekt å kunne blåse igang bc2 Det er jeg helt enig i! Endret 26. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Jaja, unisleeve er kanskje ikke så ille. Men hvordan er den s-ata sleeven forskjellig fra annen sleeve, er den flat og trang? for jeg har prøvd å sleve sata ledninger med vanlig sleeve og det funka rimelig bra, ble bare litt løst noen plasser. Endret 26. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Syns det er unødvendig å kaste dritt etter en fyr som driver med veldig bra og grundig tester. Han kunne jo ikke vite at dritten skulle begynne å sprekke. Hans test eksemplar gjorde jo ikke det. Nå tok du litt hardt i. Ingen som har slengt dritt etter noen, bare konstatert at vedkommendes tester ikke faller i smak 40(!) meter? Beklager, litt feilinfo der. Ved ny undersøkelse viste det seg at det kom 60m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå