Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke Skinnee?

Typhoon III. En slik svindel, og etter det stoler ikke ett ord han sier.

Jeg har kjøpt en Typhoon 3. Jeg syns konseptet er UTROLIG bra. men er litt bekymret over at de sprekker og lekker. Min har ikke gjort det enda men det er vel bare et tids spørsmål.

Men hvordan kan du si at skinee svindlet deg? Når han testet den fungerte den jo ypperlig og konseptet er jo helt genialt.

Syns det er unødvendig å kaste dritt etter en fyr som driver med veldig bra og grundig tester. Han kunne jo ikke vite at dritten skulle begynne å sprekke. Hans test eksemplar gjorde jo ikke det.

Lenke til kommentar

Yay! 40m kabelstrømper i posten idag :w00t: Klør i fingrene nå, ja :D

40(!) meter? :huh:

Det er da ikke så veldig mye om man skal f.eks. uni-sleeve en PSU ;)

Det går fort med mer enn sju meter om man skal uni-sleeve en enkel 24 pin forlenger på rundt 30cm, så jeg vil ikke si 40 m er så sjukt mye som det kan høres ut.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Så du skal sleeve slangane?

Ja, hvis jeg kommer meg i gang med vannkjøling så tror jeg at jeg gjør det, for jeg har adri vært så veldig begeistret for de stygge slangene, så hvorfor ikke pynte dem opp med sleevs, har gjort det på et par snager som gikk på utsiden av kabinettet en gang, ble skikkelig tøft med matchende strips.

Hvor får du tak å så lange lengder med sleeve ? har litt lyst på vannkjøling med hvite slanger og svart sleeve sånn at det hvite skinner lit igjennom + alt av kabler i kabinettet.

MDPC-Xhar opp til 200m-pakker...

tusen takk, skal se om det kanskje blir en pakke eller to av den der, finner altids noe nytt å sleeve.

Edit: Har de bare sata sleeve og tynn sleeve ?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Edit: Har de bare sata sleeve og tynn sleeve ?

Kan se sånn ut, ja. Men du spurt jo om hvor man kunne få tak i så lange lengder med sleeve, så da linka jeg til den lengste jeg fant...

Det er mange andre steder de selger sleeve, men etter det jeg har hørt ser det ut til at MDPC-X selger den med best kvalitet.

Alltid kjekt å kunne blåse igang bc2 :thumbup:

Det er jeg helt enig i! new_woot.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Jaja, unisleeve er kanskje ikke så ille. Men hvordan er den s-ata sleeven forskjellig fra annen sleeve, er den flat og trang? for jeg har prøvd å sleve sata ledninger med vanlig sleeve og det funka rimelig bra, ble bare litt løst noen plasser.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Syns det er unødvendig å kaste dritt etter en fyr som driver med veldig bra og grundig tester. Han kunne jo ikke vite at dritten skulle begynne å sprekke. Hans test eksemplar gjorde jo ikke det.

Nå tok du litt hardt i. Ingen som har slengt dritt etter noen, bare konstatert at vedkommendes tester ikke faller i smak :)

40(!) meter? :huh:

Beklager, litt feilinfo der. Ved ny undersøkelse viste det seg at det kom 60m :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...