Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Okay da har jeg fått til en veldig bra 90° bøy og et rør med to ok 90° bøyer på..

Fant ut at zalo hjalp (ja vasker GODT ut etterpå) og bruker lengre tid før jeg bøyer og bøyer sakte :-)

 

er vel ingen her som selger noen billige 10/12 ek acrylic tube?  :innocent:  ser nå at jeg må bøye de siste rører HELT perfrekt for å få nok.... trodde 3m var nok men når jeg har fucka opp godt over 1m så blir det ikke nok..

Endret av iam99pk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også spent på hvordan det blir :-P

 

Så langt har jeg kommet nå :-)

attachicon.gifSnapchat-5494554059880488328.jpg

 

Kan egentlig ikke gjøre så veldig mye mere nå siden jeg ikke har fått viftene enda og må montere de I bunnen før jeg kan feste res og pumpen...

Må si jeg synes dette så veldig bra ut. Hvorfor må du gi meg lyst til å prøve med slik rør selv? Pent med sort/hvit kombinasjonen.

 

Kanskje neste gang jeg bytter ut noe i loopen kan jeg prøve det... Nå venter jeg på at DI skal sende meg et LD V-8 kabinett. Gidder ikke å sette på vannblokk på GPU før det eller koble til den ekstra rad jeg har kjøpt. 

Lenke til kommentar

 

Jeg er også spent på hvordan det blir :-P

 

Så langt har jeg kommet nå :-)

attachicon.gifSnapchat-5494554059880488328.jpg

 

Kan egentlig ikke gjøre så veldig mye mere nå siden jeg ikke har fått viftene enda og må montere de I bunnen før jeg kan feste res og pumpen...

Må si jeg synes dette så veldig bra ut. Hvorfor må du gi meg lyst til å prøve med slik rør selv? Pent med sort/hvit kombinasjonen.

 

Kanskje neste gang jeg bytter ut noe i loopen kan jeg prøve det... Nå venter jeg på at DI skal sende meg et LD V-8 kabinett. Gidder ikke å sette på vannblokk på GPU før det eller koble til den ekstra rad jeg har kjøpt. 

 

takk synes ikke det blir så gale som jeg hadde fryktet :p husk å kjøpe mye mere rør enn det du trenger hvis du ikke har bøyd før.. jeg har for lite og jeg kjøpte 3 pakker med 2X50cm..

har kjøpt blå kjøleveske og skal ha blåe lys i den.. men vet ikke om jeg har valgt feil  :hmm: og viktg å huske at varmluftpistolen ER VELDIG VARM!, den datt ned ifra borde to ganger idag og traff hånda mi og har to temmelig store brannsår  :wallbash:

 

 

hadde heller ikke tatt inn nye deler hvis jeg hadde ventet på et nytt kabinett.. men kjenner jeg meg rett så hadde jeg ikke klart å holdt meg så hadde vel gjort det... 

Lenke til kommentar

Ser jo veldig bra ut så langt, stå på!
 

Kan informere om svært god kundeservice fra EKWB sin webshop. Fikk en radiator jeg mener var defekt, den lakk, og jeg er svært sikker på at det ikke hadde noe med skruene å gjøre. Registrerte RMA hos dem og forklarte at jeg synes det vil være dumt å bruke like penger på å sende den i retur (til Slovenia), som å kjøpe en ny rad.

De skulle sende meg ny radiator, mot at jeg åpnet den defekte og tok litt bilder og sendte til dem. Slik at de kunne videresende til produksjonsteamet, for å avdekke eventuelle feil der. Veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar

Ser jo veldig bra ut så langt, stå på!

 

Kan informere om svært god kundeservice fra EKWB sin webshop. Fikk en radiator jeg mener var defekt, den lakk, og jeg er svært sikker på at det ikke hadde noe med skruene å gjøre. Registrerte RMA hos dem og forklarte at jeg synes det vil være dumt å bruke like penger på å sende den i retur (til Slovenia), som å kjøpe en ny rad.

 

De skulle sende meg ny radiator, mot at jeg åpnet den defekte og tok litt bilder og sendte til dem. Slik at de kunne videresende til produksjonsteamet, for å avdekke eventuelle feil der. Veldig fornøyd :)

Hadde samme problem med den første EK radiatoren min, stakk bare innom digital impuls hvor jeg kjøpte den og fikk ny :)

Lenke til kommentar

Driver og klokker og tester hvor mye ytelse jeg kan få.

Noen som har opplevd før at ytelsen i 3dmark plutselig faller? Har hatt rundt 21500-22000 i grafikkscore, nå får jeg bare 11-12000. Prøvd både med beste overklokk og stock, ingen forskjell. Er det en litt ustabil programvare? Merker nemlig ingen ytelsesforskjell i spill. 

 

Også prøvd restart, og endring av cpu-hastigheter. 

Endret av Martin H
Lenke til kommentar

Driver og klokker og tester hvor mye ytelse jeg kan få.

Noen som har opplevd før at ytelsen i 3dmark plutselig faller? Har hatt rundt 21500-22000 i grafikkscore, nå får jeg bare 11-12000. Prøvd både med beste overklokk og stock, ingen forskjell. Er det en litt ustabil programvare? Merker nemlig ingen ytelsesforskjell i spill. 

 

Også prøvd restart, og endring av cpu-hastigheter. 

Samme her, For meg funker egt. ikke 3-way sli. Samme fps i bf4 som med 2 kort.. Vetta fan.

Lenke til kommentar

 

 

takk :D håper ikke min rad i toppen lekker for den har jeg spayet hvit..

Bruker du Plasti Dip så kan du rive av ''lakken'' når ikke vil ha den mer.

Er nok grunna og lakka sikkelig den ;) er jo bare å pusse og lakke den svart igjen hvis jeg må ;) men kommer nok alltid til å ha noe hvit I dataen..

Lenke til kommentar

Når dere overklokker CPU. Hvor setter dere grensen for hvor varm prosessoren får bli under stress testing og vanlig bruk (gaming f.eks)? 

Luft så har jeg vært opp mot 80. Det var grensen for der CPU begynte å bli gretten for min del.

På vann så er jeg sjelden over 60 på cpu.

 

Skal ha en D5 pumpe over en 120mm vifte. Burde jeg kjøpe feste til den eller skal jeg lage til noe selv? Må ha en bestilling til med noen flere fitings og rør så må bestille ifra digitalimpuls aligevell...

Disse er vel det man bruker stort sett: http://www.frozencpu.com/products/8797/ex-pmp-79/UNDesigns_Z2_Pump_Bracket_-_120mm_Fan_Mount.html?tl=g30c107s156&id=PJwLzrnZ

Lenke til kommentar

 

Når dere overklokker CPU. Hvor setter dere grensen for hvor varm prosessoren får bli under stress testing og vanlig bruk (gaming f.eks)? 

Max 70¤c ved gaming, max 70¤C under stresstest.

 

 

Spørs helt på arkitektur, men jeg personlig setter meg maksimalt på 95C.

 

Yter jo ikke dårligere før varmeutviklingen er langt oppe i skyen (noe som det ofte ikke blir). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...