Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre forslag? Asus Ai suite 3 går ikke an å installeres her på min PC (Win 10).

Går det ikke, eller finner du ikke windows 10 versjonen?

Jeg bruker Windows 10 og den fungerer fint for meg :D

Da er det godt mulig jeg ikke har den riktige versjonen ja. Har du link? :)

Prøv den som ligger her, og kun installere Ai suite 3 og ikke alt det andre som følger med (husk å velg win 10).

https://www.asus.com/us/support/Download/1/42/3/3/SNYTZvOdMa6xGWYL/45/

Eller så kan du lete og se om programmet ligger på noen av asus sine x79 hovedkort, kan hende de fungerer om hverandre.

Lenke til kommentar

Det mulig han må bruke 2ern. Det fulgte med mitt Asus Z77 hovedkort ihvertfall. 

Står det ikke noe om kompabilitet til programmet? 

Edit: Håper temperatur avlesningen som du får fra programmet er bedre enn det jeg hadde med AI Suite II på mitt hovedkort. Leste av feil CPU temperatur. Jeg passerte tydeligvis aldri 40C eller 50C på CPU... Selv ikke ved 4.7GHz og sikkert 1.38V. 

Endret av MrHorgen
Lenke til kommentar

Fikk ikke til med noen av versjonene av Suite 3, det gikk med Suite 2. Men hvor alle dager justerer jeg viftene hen i programmet?

e: ehhh nevermind, fant ut av det...

e2: nei, det gjorde jeg visst ikke. Hjelp!

Fan Xpert II. I det "store" vinduet som dukker opp kan du bla mellom de ulike viftene dine. Aller først vil nok systemet be deg gi plassering til viftene. 

Hvis jeg husker rett

Lenke til kommentar

Står ingenting om bakplaten i innstallasjonsmanualen til vannblokka på skjermkortet mitt (EKWB). Har etterbestilt bakplate, men tenkte å innstallere vannblokken først, slik at det er klart.

Den originale bakplaten på 980ti G1 må fjernes etter at kjøleren er tatt av. Vet dere om EK sine bakplater kan monteres etter vannblokken er på? Eller må vannblokken fjernes for å montere bakplate?

Mulig dette er forskjellig fra skjermkort til skjermkort, men hadde jo vært enkelt om en kunne ettermontere bakplaten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...