Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

V8 lett :)

Skru av dekseler gjør man jo ikkje hver dag. Liten drill hjelper late folk som ikkje vil skru ut 12 skruer for å få tilgang til hk :p

 

Har 2 stk v8 pga de er konge. Et vanlig og et reverse. Liker best reverse :)

 

 

 

Hva vil dere anbefale mellom Corsair Obsidian 900D og LD Cooling V-8? 

V8 så lenge du ikke har noe imot skruer/modding

 

Har en liten drill så mange skruer er ikke noe problem :p 

V-8 er solide greier?

Lenke til kommentar

 

V8 lett :)

Skru av dekseler gjør man jo ikkje hver dag. Liten drill hjelper late folk som ikkje vil skru ut 12 skruer for å få tilgang til hk :p

 

Har 2 stk v8 pga de er konge. Et vanlig og et reverse. Liker best reverse :)

 

 

 

Hva vil dere anbefale mellom Corsair Obsidian 900D og LD Cooling V-8? 

V8 så lenge du ikke har noe imot skruer/modding

 

Har en liten drill så mange skruer er ikke noe problem :p

V-8 er solide greier?

 

Nesten litt for solid

 

Mista ene v8 sidepanelet ned i en "lack" fra Ikea, dritten gikk rett igjennom :s (Ingen skader på sidepanelet :D )

Lenke til kommentar

 

 

 

Nesten litt for solid

 

Mista ene v8 sidepanelet ned i en "lack" fra Ikea, dritten gikk rett igjennom :s (Ingen skader på sidepanelet :D )

 

Det lover godt :D

 

Joda, det kabinettet har vært gjennom mye xD

 

Bare pass på møblene og andre ting, for hittil så tror jeg ikke jeg har funnet noe innomhus som sidepanelene taper mot  :dremel:

Lenke til kommentar

 

Skulle til å si at v8 er dobbelt så dyrt som 900D, men der tok jeg feil.

 

Fy som prisen har steget på 900D! Jeg betalte 2000kr for mitt...

Hadde det vært tilfelle hadde jeg nok valgt 900D, men prisforskjellen er såpass liten nå om dagen. 

 

Sikkert dollarkursen + tjene noen ekstra grunker...

 

Men til den prisen så gruser V8 900D!! :)

Lenke til kommentar

Monteringen er grei (bortsett fra den litt merkelige løsningen hvis man har dem i pull).

Det jeg reagerer på er at ved relativt lav rpm så er det en plagsom lyd fra dem. Det er ikke støy, som i høy db, men akustikken er ikke noe god. Det skal legges til at denne viften står ca en halv armlengde unna meg, i skulder-høyde og har ingen kabinett eller noe form for støydemping rundt seg.

 

Viften er ikke defekt, og har veldig god ytelse. Ingen tvil. 

Lenke til kommentar

Jeg har ikke problemer med mine, med unntatt av den ene som  var doa (men fikk ny av techbay uten problemer :D)

 

Et spm, jeg regner med svaret er nei, men om jeg skaffer meg en referanse blokk, vil den kunne gå i samme terminal som mine G1 kort? 

 

Lengden på kortet er anderledes, men ikke bredden? Regner også med at singel XTX360 ikke klarer 3x 980 + 5960x... Kanskje 360 + enda en 360?

Lenke til kommentar

Trist vending for hele oppgraderingen her i gården!

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1687627&do=findComment&comment=22800469 (mistenker sterkt defekt HK)

 

Finnes så mange tråder om kjøp av cpu, så tenkte heller å høre med dere vitne her!

 

Kun gaming, aldri encoding/tunge programmeringer etc. Intel 6600k,6700k eller 5820k? Har hatt 3570 i 3 år og har vært fornøyd. Men nå som HK antakeligvis er ødelagt, oppgraderer jeg heller alt isteden for å finne brukt HK.

Endret av Martin H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...