Eirik Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Hva er den beste eller en av de beste cpu blokkene til 1366 til en ok pris ? Define, please. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Hva er den beste eller en av de beste cpu blokkene til 1366 til en ok pris ? Define, please. Kommer litt an på hvor omfattende vannkjølingskrets du har... vannkjøler du KUN cpu så har ikke highflow vannblokker så stor betydning og kan gå for blokker med vesentlig restriksjon... og selvsagt hvor kraftig pumpe du velger å bruke Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Define hva ? har sett litt på aquacomputer sine da jeg har kjøpt litt ting fra dem og synes de har bra kvalitet på varene men så finnes det jo mye bra på markedet Edit: det jeg har av utstyr er en 3x radiator, en 2x radiator begge fra mist, swiftech mini tank, eheim aquacomputer aquastream pumpe, så jeg mangler bare slanger og cpu blokk Endret 25. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Venter forøvrig på en pakke fra england som inneholder 2 stk killcoil Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Mr.A: Enten Heatkiller, EK eller Swiftech sine nye, Aquacomputer sin er rett og slett ikke så bra. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Definer "en ok pris". Generelt er EK Supreme LT det beste billig-valget. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Bare ikke gå for Aquacomputer sin....verste blokka jeg har hatt på 1366. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Mr.A: Enten Heatkiller, EK eller Swiftech sine nye, Aquacomputer sin er rett og slett ikke så bra. Er det ikke en prototype vannblokk som har knust alle disse vannblokkene ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Det vet jeg ikke, har du en link eller noe til den siden du leste det på? Hadde en blokk knust Heatkiller\de som ligger på toppen nå så hadde jeg blitt glad:) Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Det vet jeg ikke, har du en link eller noe til den siden du leste det på? Hadde en blokk knust Heatkiller\de som ligger på toppen nå så hadde jeg blitt glad:) http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=243003 men ingen tredjeparts tester enda av denne prototypen så må vel taes med en klype salt... Endret 25. mai 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 http://imagesb.ciao....20__6593607.jpg Coolermaster Stacker 820 Er det dette du er ute etter? (Fant bildene i en tråd som heter "HardDiskoppheng med O-ringer") Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Yupp Det er sååååå perfekt Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Litt lakk her og der så kan det bli veldig stilig Om innsiden og det mørkegrå kunne vært matt/semigloss svart/rød kunne det blitt awesome Endret 25. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Men hva er så unikt med det kabinnettet da? Noe enormt gode muligheter for vannkjøling? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Men hva er så unikt med det kabinnettet da? Noe enormt gode muligheter for vannkjøling? Regner vel med at det skyldes 5,1/4 " bays fra bånn til topp i hele høyden Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 lett og lage plass til raddis i bunn, topp og front. God plass rundt hket syns jeg. Hadde det for noen år siden, men de som vet om ett spør jeg om kan rope ut om det Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Yay! 40m kabelstrømper i posten idag Klør i fingrene nå, ja Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Det vet jeg ikke, har du en link eller noe til den siden du leste det på? Hadde en blokk knust Heatkiller\de som ligger på toppen nå så hadde jeg blitt glad:) http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=243003 men ingen tredjeparts tester enda av denne prototypen så må vel taes med en klype salt... Yeppers, Complete Fail. Han testet sin egen blokk, og det er 110% upålitelige. Jeg venter på noe andre å teste blokk. (IKKE, IKKE, IKKE Skinnee! Vennter for noe som er troverdig.) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Ikke Skinnee? Hva med Wiki? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå