Kyrre S. Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Laing D5 er blant de aller beste pumpene for PC vannkjøling. De gir godt med flow/løftehøyde og har lang holdbarhet. Litt bedre design på denne enheten enn den gamle X-Res vil jeg si. Det ser ut som det kan være litt enklere å montere den i ulike scenariorer. PWM-funksjonen er unødvendig i den forstand at de gamle X-Res kunne man stille hastigheten direkte på pumpen. Nå kan man gjøre det i software. Javel, flott men ikke noe spennende. Fordelen med dette må være at man under installasjon slipper å ta hensyn til å montere pumpen slik at man fysisk kommer til justeringen på pumpen. Denne er nok rimelig ny (?) har ikke sett den før. Tommel opp - tror du trygt kan kjøpe den. Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Du følger med gitt! Stemmer det, EK lanserte ny pumpeserie for en drøy uke siden. http://site.ekwb.com/news/627/19/EK-introduces-new-REVO-D5-series-of-pumps-and-reservoirs-combos/ Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Okay. da går jeg kansje for den da.. må se hva jeg tror blir fint og plass til I karbinettet sammtidig som det er bra da Men hvorfor har folk vannkjøling? Et det for å se fint ut? For å få kaldere pc? Elle for å ha en mere stillegående pc? Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Jeg har nylig gått til innkjøp av vannkjøling. For min del, ønsket jeg en mer stillegående pc med god kjøling. Og det ser jo også veldig bra ut! Rent kostnadsmessig, i forhold til ytelse, hvis du ikke driver på svært høyt nivå, lønner det seg overhodet ikke. Det koster jo nokså mye. Men det blir en hobby, det å planlegge en god løsning, få det til å se bra ut samtidig som det fungerer så effektivt som mulig er jo veldig gøy. Endret 18. september 2015 av Martin H Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Lavere temperatur (spesielt på GPU) og lavere støvnivå (flat profil - ingen dynamiske vifter). Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Da er det samme grunner til at jeg vil ha ja kan ikke si at det er verd 5-10k ++ for å få ned noen få grader... men ser jo bra ut og er gøy å holde på me slikt (defor jeg ikke vil kjøpe et kitt) Lenke til kommentar
Strato Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Støynivået kan bli omtrent null ved idle og musestille ved 24/7 load. Det er en god grunn i seg selv, men rettferdiggjør ikke prisen og tiden det tar å sette sammen. For min del er det en hobby, sykt gøy. Det blir som regel dyrere enn man antar. Min loop havnet på rundt 7000kr. Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Hva blir finest tror dere? Hvite nipler og blåt vann? Hvite nipler og hvit vann? Lenke til kommentar
Strato Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Hva blir finest tror dere? Hvite nipler og blåt vann? Hvite nipler og hvit vann? Snapchat--234791797142137670.jpg Hvite nipler med blankt vann Av dine alternativer hadde jeg gått for blått vann. Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Hva blir finest tror dere? Hvite nipler og blåt vann? Hvite nipler og hvit vann? Snapchat--234791797142137670.jpg Hvite nipler med blankt vann Av dine alternativer hadde jeg gått for blått vann. Hvorfor blankt vann? Synes det blir så kjedelig... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Blå tubing? Lenke til kommentar
Strato Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Hva blir finest tror dere? Hvite nipler og blåt vann? Hvite nipler og hvit vann? Snapchat--234791797142137670.jpg Hvite nipler med blankt vann Av dine alternativer hadde jeg gått for blått vann. Hvorfor blankt vann? Synes det blir så kjedelig... Jeg liker blankt vann best. Ser stilrent ut. Passer med nesten alt. I tillegg setter det ikke farge på innsiden av CPU og GPU blokk. Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Blå tubing? Ja kan jo det også... men lurte på om jeg skulle prøve på stive rør... (kommer nok til å gi opp men skal prøve..) Joa ser jo at det ser litt sirkus ut med masse farger men har prøvd å holdt meg til hvit, svart og blått.. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 http://www.techbay.no/search.html?SEARCH=1&Search_Text=bitspower+crystal+link+bl%E5&SEARCH.x=0&SEARCH.y=0 Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Ja kan jo bruke det men hva er fordeler/ulemper med farget vann og farget tube? Lenke til kommentar
Strato Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Ulempe: Farget tube er ikke fint Fordel: Ingen missfarging av komponenter Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Hehe det er vel fordi du synes klart vann er finest;) ar hørt at tubene kan bli litt gulaktiv etter en stund? Stemmer det? Fant denne vidioen er det noe jeg burde gjøre? http://m.youtube.com/watch?v=kJK0TCGBiHM Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Hehe det er vel fordi du synes klart vann er finest;) ar hørt at tubene kan bli litt gulaktiv etter en stund? Stemmer det? Fant denne vidioen er det noe jeg burde gjøre? Jeg ser på skjermene, ikkje inn i kabinettene når jeg sitter ved dataene. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Hehe det er vel fordi du synes klart vann er finest;) ar hørt at tubene kan bli litt gulaktiv etter en stund? Stemmer det? Fant denne vidioen er det noe jeg burde gjøre? http://m.youtube.com/watch?v=kJK0TCGBiHM Har du den kassen? Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 18. september 2015 Rapporter Del Skrevet 18. september 2015 Hehe det er vel fordi du synes klart vann er finest;) ar hørt at tubene kan bli litt gulaktiv etter en stund? Stemmer det? Fant denne vidioen er det noe jeg burde gjøre? Har du den kassen? Jepp bare hvit så å si like ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå