Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Om det har noe og si så var det ikke stor forskjell fra tynn 360 + tynn 120 til og legge til en tykk 240 hos meg hvertfall.

Gpu sank 5 grader og CPU var ca lik.

4790k og 980 sli

Jeg forventer ikke stor forskjell. Jeg lener mot å splitte loopen min i to... Unødvendig ja jeg veit. 

Burde jo gjøre det lettere for meg hvis jeg vil eksperimentere med de to peltier elementene jeg har. Dog jeg er usikker på hvordan jeg skal best koble dem opp. De er ratet for 10A på 15,4V. Vet ikke hvor mye de trekker ved 12V, ei heller hva som vil bli en bra hjemmelagd løsning for å gi dem strøm fra PSU. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får Eloop viftene imorra, håper på litt forskjell fra SP120 i push 2.1K rpm mot eloop b12 i push-pull 2K rpm :p

Var de Corsair viftene dårlige? Jeg har silent version av de... Sikkert kjørende på 800-900 rpm. Tenker litt på å skaffe noen av 2350rpm versjonene også. Er noe irriterende at viftene i seg selv bråker mer enn luften som blir blåst igjennom radiatoren. 

Lenke til kommentar

Viftene mine var ikke gode. Driver å skrangler når de bytter rpm. og på en  viss rpm skrangøer de også :p

altså de kommer ikke til å bli savnet xD

Har det samme problemet med den ene b12-vifta mi også, men den andre er helt fin. Jævlig plagsomt.

Lever dem tilbake. Jeg snakker om SP120. :p

Skrangler noen av B12 viftene går de i retur...

Lenke til kommentar

Vel ene Eloop vifta er defekt... 1 ut av 6. Den prøver å spinne men gir rett og slett helt opp. Hjelper ikke om jeg prøver å hjelpe den igang heller :p De 140mm viftene til Noiseblockers er jææævla høylytte, de er jo på 1700RPM, trodde det var pwm men så feil -_- De dytter bra med luft :-D

Ikke den beste statistikken for deg. Har kun en ødelagt vifte fordi utrolig nok klarte å knekke det ene bladet. En noctua 140mm vifte. 

Lenke til kommentar

Er døde vifter vanlig? Blant kabinettvifter har jeg ikke hatt en eneste død sålangt, hverken DOA eller annet (med unntak for direkte selvforskyldt skade).

Samme her. Har aldri opplevd en defekt vifte.

Viftene i gamleriggen er fra Papst og er nå 11 år gamle. Sviver fortsatt pent og rolig.

Lenke til kommentar

Er døde vifter vanlig? Blant kabinettvifter har jeg ikke hatt en eneste død sålangt, hverken DOA eller annet (med unntak for direkte selvforskyldt skade).

Har hatt 3-4 kabinettvifter som har stoppet eller begynnt å bråke såpass att de måtte byttes her, tror alle var Thermal Take.

Lenke til kommentar

Har hatt 3-4 kabinettvifter som har stoppet eller begynnt å bråke såpass att de måtte byttes her, tror alle var Thermal Take.

Kan jeg spørre hvorfor du har samme profilbilde som Minhund her på forumet? :)

EDIT: nvm, Var visst deg likevel ^^ :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

post-266150-0-04424900-1442311084_thumb.png

Lenke til kommentar

EDIT: nvm, Var visst deg likevel ^^ :p

Skulle endre visningsnavn til det sammme jeg bruker ellers altså "Mydog" men så ringte tlf og noe gikk galt. Så nå må jeg vente 6 mnd på bytte :hm:

Endret av Mas99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...