Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker dere bare destillert vann i systemene deres, og hvilke tilsetninger, hvis dere bruker det?

Destilert vann og noen desiliter med ek farge blood red. Har funka til nå

Du har ikke noe antikorrosiva eller baktericid?

Bruker ferdigblanda. Både EK og DP Ultra funker fint, kommer i 1 litere.

Så flott, gikk for Aquacomputer DP ultra. Synes det var greit å la være å kjøpe tilsetning. Ble i tillegg  sikkert litt påvirket av propagandaen på techbay :p

Lenke til kommentar

Da har jeg en 5960X som er på vei til meg, Men jeg lurer på om jeg burde få spart litt til enda en rad :hmm: Tipper XTX360 med 3x Sp120 vifter (ikke bestilt nye enda :p) ikke holder selv om viftene er på 100% når jeg får pumpa litt volt igjennom den. 

Tenkte 480mm extra med external mount bak kabbiset? Litt jalla men la gå ^^

Noen som har noen tips? Vil virkelig 5960X være mye varmere enn 5820K på samme volt og frekvens? 

Lenke til kommentar

Da har jeg en 5960X som er på vei til meg, Men jeg lurer på om jeg burde få spart litt til enda en rad :hmm: Tipper XTX360 med 3x Sp120 vifter (ikke bestilt nye enda :p) ikke holder selv om viftene er på 100% når jeg får pumpa litt volt igjennom den.

Tenkte 480mm extra med external mount bak kabbiset? Litt jalla men la gå ^^

Noen som har noen tips? Vil virkelig 5960X være mye varmere enn 5820K på samme volt og frekvens?

Prøv først...
Lenke til kommentar

Cpu er oppe i 68 grader. Altså bra nok. 4500 mgz på cou og gpuene på 1450mhz. Har ett tx kort som akkurat ikkje klarer 1500 mhz. Litt irriterende. Ca 10 mhz ifra. Derfor blir det 1450 mhz

Gpuene blir noe og 50 grader. Egen loop på cpu er alltid bedre for cpu. Gpu er så lett å kjøle, så tempen der blir aldri høy

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Cpu er oppe i 68 grader. Altså bra nok. 4500 mgz på cou og gpuene på 1450mhz. Har ett tx kort som akkurat ikkje klarer 1500 mhz. Litt irriterende. Ca 10 mhz ifra. Derfor blir det 1450 mhz

Det var da ikke ille nei. Går nok fint for meg også, ellers så sparer jeg litt til og bestiller meg en 480mm rad, da burde det være mer enn nok i guess. Will test first, then buy :p

Har noen tips til slik forlenger man kan plassere på 120mm slotten for eksos vifta? Hakke plass men kan vel lage til noe  :dremel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...