Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nylig ferdig med mitt første vannkjølingsprosjekt! Skal oppgradere med gpu-blokk etter hvert, fått litt dilla merker jeg  :w00t:

Hva synes dere?

attachicon.gif20150902_111406.jpg

Ble litt refleksjoner i sidevinduet.

attachicon.gif20150902_184932.jpg

attachicon.gif20150902_184941.jpg 

attachicon.gif20150902_185129.jpg

attachicon.gif20150902_185201.jpg

attachicon.gif20150902_185255.jpg

EK Supremacy EVO cobber + acetal

Klar væske med lilla lys? Det syns jeg gjorde at det så dritbra ut! 

Lenke til kommentar

Nylig ferdig med mitt første vannkjølingsprosjekt! Skal oppgradere med gpu-blokk etter hvert, fått litt dilla merker jeg :w00t:

Hva synes dere?

attachicon.gif20150902_111406.jpg

Ble litt refleksjoner i sidevinduet.

attachicon.gif20150902_184932.jpg

attachicon.gif20150902_184941.jpg

attachicon.gif20150902_185129.jpg

attachicon.gif20150902_185201.jpg

attachicon.gif20150902_185255.jpg

EK Supremacy EVO cobber + acetal

Klar væske med lilla lys? Det syns jeg gjorde at det så dritbra ut!

Jo, takk! Væsken er klar, tilsatt mayhem UV clear blue, og en UV LED-list :)

Lenke til kommentar

Du må få ei blokk til skjermkortet ja, det pynter litt på slangeføringen også.

Snu CPU blokka di 180 grader slik at in/out blir litt mer logisk kanskje.

Og du kan jo gjerne spandere på en vinkel eller to slik at du kan korte inn og stramme opp slangene litt.

Nå det er igang, snart ligger du med varmepistol og sutter på akryl på kveldstid  :lol:

PS: Husket drenering?

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Og du kan jo gjerne spandere på en vinkel eller to slik at du kan korte inn og stramme opp slangene litt.

Nå det er igang, snart ligger du med varmepistol og sutter på akryl på kveldstid  :lol:

Haha, får ikke håpe det blir så ille!

Ja, skjermkortet må få seg en blokk. Venter på at EK skal lansere en for dette kortet. 

Det med CPU-blokka er typisk meg å oppdage etter alt er montert... Skal få ordnet det når skjermkortblokka kommer!

Tenker du om jeg har husket dreneringsmulighet? Har et lite reservoir inntil fronten som jeg enkelt kan drenere ut av. Eller har jeg glemt noe? :p

Lenke til kommentar

Ja, skjermkortet må få seg en blokk. Venter på at EK skal lansere en for dette kortet. 

Det med CPU-blokka er typisk meg å oppdage etter alt er montert... Skal få ordnet det når skjermkortblokka kommer!

Tenker du om jeg har husket dreneringsmulighet? Har et lite reservoir inntil fronten som jeg enkelt kan drenere ut av. Eller har jeg glemt noe? :p

Gigabyte G1 Gaming 980Ti?

Hvis det er det kortet så venter jeg på akkurat det samme som deg. Bør ikke være lenge å vente nå.

Tok kontakt med dem angående den vannblokken. Fikk svar 24. juli at det var ca 4-6 uker før blokka burde være klar. 

Edit: Noen som vet litt hvilke radiatorer som har en drain/bleed port? Jeg har en på min EK XTX 480, men det er så langt unna pcen at det er litt klønete å skulle bruke den. 

Endret av MrHorgen
Lenke til kommentar

Gigabyte G1 Gaming 980Ti?

Hvis det er det kortet så venter jeg på akkurat det samme som deg. Bør ikke være lenge å vente nå.

Tok kontakt med dem angående den vannblokken. Fikk svar 24. juli at det var ca 4-6 uker før blokka burde være klar. 

Edit: Noen som vet litt hvilke radiatorer som har en drain/bleed port? Jeg har en på min EK XTX 480, men det er så langt unna pcen at det er litt klønete å skulle bruke den. 

http://www.tek.no/bruktmarked/annonse/38618

Lenke til kommentar

Ser ut som det bare er 360'en som har noe for seg på 2011(-3). Ellers måtte de faktisk "gimpe" noen av konkurrentene for å slå dem. Jeg er jo enig i at lydnivået er viktig. Men ikke alle er vel det, headset med noise-cancelling så driter de i om maskinen høres ut som en boeing under take-off.

Price/performance ratio ser det ut som Corsair H110 er beste valget. Billigere og bedre enn EKWB Predator 240, og bare 2 grader over 360'en.

Lenke til kommentar

Det var en intens video. Dramatisk musikk og masse produktbilder. Alt for mye info i et sett med grafer som vises i 3 sek hver? Men jo... skjønner greia. EK is the shiznit.

Redigert: Lider Swiftech litt av dårlig gjennomstrømning ved å ha pumpe slik den er? Spiller kanskje ikke så stor rolle?

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...