bshagen Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Gromt Gambler! Nå kan du endelig slippe ned turtallet på flyet ditt. ?? Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Ja nå blei det litt roligere Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Ja må finne på noe støtte opplegg bak på korta, henger som to slappe på ei gammal kjærring. Legg kabinettet ned på siden. Gratis fix Slipper du stresse pciesporene. PS: Snu res også i så fall Endret 1. september 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Lurt, ja lurt å snu res kanskje Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Blei den helt stille nå eller? Edit: Trenger bare en ssd du nå,så er det vel komplett. ? Endret 1. september 2015 av bshagen Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Hehe ja din ligger vel å ventet hos deg til du kommer hjem Nei helt stille blei det ikke, idle støyen er der fortsatt, Bare max vifte hastighet på korta som er blitt borte Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 Ja må finne på noe støtte opplegg bak på korta, henger som to slappe på ei gammal kjærring. Lego... Bygg din egen støtte med lego Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 Nylig ferdig med mitt første vannkjølingsprosjekt! Skal oppgradere med gpu-blokk etter hvert, fått litt dilla merker jeg Hva synes dere? Ble litt refleksjoner i sidevinduet. EK Supremacy EVO cobber + acetal Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 Nylig ferdig med mitt første vannkjølingsprosjekt! Skal oppgradere med gpu-blokk etter hvert, fått litt dilla merker jeg Hva synes dere? 20150902_111406.jpg Ble litt refleksjoner i sidevinduet. 20150902_184932.jpg 20150902_184941.jpg 20150902_185129.jpg 20150902_185201.jpg 20150902_185255.jpg EK Supremacy EVO cobber + acetal Klar væske med lilla lys? Det syns jeg gjorde at det så dritbra ut! Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 Nylig ferdig med mitt første vannkjølingsprosjekt! Skal oppgradere med gpu-blokk etter hvert, fått litt dilla merker jeg Hva synes dere? 20150902_111406.jpg Ble litt refleksjoner i sidevinduet. 20150902_184932.jpg 20150902_184941.jpg 20150902_185129.jpg 20150902_185201.jpg 20150902_185255.jpg EK Supremacy EVO cobber + acetal Klar væske med lilla lys? Det syns jeg gjorde at det så dritbra ut! Jo, takk! Væsken er klar, tilsatt mayhem UV clear blue, og en UV LED-list Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Du må få ei blokk til skjermkortet ja, det pynter litt på slangeføringen også. Snu CPU blokka di 180 grader slik at in/out blir litt mer logisk kanskje. Og du kan jo gjerne spandere på en vinkel eller to slik at du kan korte inn og stramme opp slangene litt. Nå det er igang, snart ligger du med varmepistol og sutter på akryl på kveldstid PS: Husket drenering? Endret 2. september 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 2. september 2015 Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 Du må få ei blokk til skjermkortet ja, det pynter litt på slangeføringen også. Snu CPU blokka di 180 grader slik at in/out blir litt mer logisk kanskje. Og du kan jo gjerne spandere på en vinkel eller to slik at du kan korte inn og stramme opp slangene litt. Nå det er igang, snart ligger du med varmepistol og sutter på akryl på kveldstid PS: Husket drenering? Haha, får ikke håpe det blir så ille! Ja, skjermkortet må få seg en blokk. Venter på at EK skal lansere en for dette kortet. Det med CPU-blokka er typisk meg å oppdage etter alt er montert... Skal få ordnet det når skjermkortblokka kommer! Tenker du om jeg har husket dreneringsmulighet? Har et lite reservoir inntil fronten som jeg enkelt kan drenere ut av. Eller har jeg glemt noe? Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Du må få ei blokk til skjermkortet ja, det pynter litt på slangeføringen også. Snu CPU blokka di 180 grader slik at in/out blir litt mer logisk kanskje. Og du kan jo gjerne spandere på en vinkel eller to slik at du kan korte inn og stramme opp slangene litt. Nå det er igang, snart ligger du med varmepistol og sutter på akryl på kveldstid PS: Husket drenering? Haha, får ikke håpe det blir så ille! Ja, skjermkortet må få seg en blokk. Venter på at EK skal lansere en for dette kortet. Det med CPU-blokka er typisk meg å oppdage etter alt er montert... Skal få ordnet det når skjermkortblokka kommer! Tenker du om jeg har husket dreneringsmulighet? Har et lite reservoir inntil fronten som jeg enkelt kan drenere ut av. Eller har jeg glemt noe? Gigabyte G1 Gaming 980Ti? Hvis det er det kortet så venter jeg på akkurat det samme som deg. Bør ikke være lenge å vente nå. Tok kontakt med dem angående den vannblokken. Fikk svar 24. juli at det var ca 4-6 uker før blokka burde være klar. Edit: Noen som vet litt hvilke radiatorer som har en drain/bleed port? Jeg har en på min EK XTX 480, men det er så langt unna pcen at det er litt klønete å skulle bruke den. Endret 3. september 2015 av MrHorgen Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Dere må kjøpe ref.design gutter. Da hadde dere hatt blokk allerede, og pengene dere hadde spart mot å kjøpe et slikt fancy-pancy kort hadde vært nesten nok til å dekke ei blokk. Sånn - bare for å gni det inn Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Hehe, veldig tøft utseende på den windforce 3x da Så en fra EK uttalte seg på forum igår. Han sa produksjonen er i gang og at blokka nok er i butikkene neste uke http://linustechtips.com/main/topic/394849-ekwb-water-block-for-gigabyte-gtx-980-ti-g1-gaming/page-4# Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Du må få ei blokk til skjermkortet ja, det pynter litt på slangeføringen også. Snu CPU blokka di 180 grader slik at in/out blir litt mer logisk kanskje. Og du kan jo gjerne spandere på en vinkel eller to slik at du kan korte inn og stramme opp slangene litt. Nå det er igang, snart ligger du med varmepistol og sutter på akryl på kveldstid PS: Husket drenering? Haha, får ikke håpe det blir så ille! Ja, skjermkortet må få seg en blokk. Venter på at EK skal lansere en for dette kortet. Det med CPU-blokka er typisk meg å oppdage etter alt er montert... Skal få ordnet det når skjermkortblokka kommer! Tenker du om jeg har husket dreneringsmulighet? Har et lite reservoir inntil fronten som jeg enkelt kan drenere ut av. Eller har jeg glemt noe? Gigabyte G1 Gaming 980Ti? Hvis det er det kortet så venter jeg på akkurat det samme som deg. Bør ikke være lenge å vente nå. Tok kontakt med dem angående den vannblokken. Fikk svar 24. juli at det var ca 4-6 uker før blokka burde være klar. Edit: Noen som vet litt hvilke radiatorer som har en drain/bleed port? Jeg har en på min EK XTX 480, men det er så langt unna pcen at det er litt klønete å skulle bruke den. http://www.tek.no/bruktmarked/annonse/38618 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 http://www.tek.no/bruktmarked/annonse/38618 980 Ti, ikke 980. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 Ser ut som det bare er 360'en som har noe for seg på 2011(-3). Ellers måtte de faktisk "gimpe" noen av konkurrentene for å slå dem. Jeg er jo enig i at lydnivået er viktig. Men ikke alle er vel det, headset med noise-cancelling så driter de i om maskinen høres ut som en boeing under take-off. Price/performance ratio ser det ut som Corsair H110 er beste valget. Billigere og bedre enn EKWB Predator 240, og bare 2 grader over 360'en. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 3. september 2015 Rapporter Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Det var en intens video. Dramatisk musikk og masse produktbilder. Alt for mye info i et sett med grafer som vises i 3 sek hver? Men jo... skjønner greia. EK is the shiznit. Redigert: Lider Swiftech litt av dårlig gjennomstrømning ved å ha pumpe slik den er? Spiller kanskje ikke så stor rolle? Endret 3. september 2015 av Knutgrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå