Taake89 Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Pull uten shroud, vifte-kabinett-radiator. Har tettet rommet mellom radiator og kabinett tho. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Nå som i5`en muligens blir solgt så skal jeg kjøpe noen vifter. Tenkte enten EK vardar, eller NB eloop. Hørt at Eloop funker ikke så bra vannrett, mens loddrett er greit. Noen som kan si noe om det? Hva ville dere valgt av de to viftene der til XTX 360? Kun push i førsteomgang iallefall. Prøvd å google, men å google om vifter er vanskelig Not a damn shit usually shows up. Har 2 stk eloop B12-2, bare noen dager brukt, hvis du er interessert. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Nå som i5`en muligens blir solgt så skal jeg kjøpe noen vifter. Tenkte enten EK vardar, eller NB eloop. Hørt at Eloop funker ikke så bra vannrett, mens loddrett er greit. Noen som kan si noe om det? Hva ville dere valgt av de to viftene der til XTX 360? Kun push i førsteomgang iallefall. Prøvd å google, men å google om vifter er vanskelig Not a damn shit usually shows up. Har 2 stk eloop B12-2, bare noen dager brukt, hvis du er interessert. Kommer ann på pris osv, For siden jeg skal bestille 3 stk så blir frakta uansett like mye med 1 eller 3stk. Og frakta med 2 vifter blir sikkert litt også? Altså at det ikke sparer meg noe spess. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Kjøpte selv denne, om man ikke har noe i mot orkan eller tornado på rommet så leverer disse http://www.digitalimpuls.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=105518&WebSiteMapNodeID=1000001 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Lurer på om disse eller E-Loop blir mine neste vifter. Endret 31. august 2015 av bshagen Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 Nå som i5`en muligens blir solgt så skal jeg kjøpe noen vifter. Tenkte enten EK vardar, eller NB eloop. Hørt at Eloop funker ikke så bra vannrett, mens loddrett er greit. Noen som kan si noe om det? Hva ville dere valgt av de to viftene der til XTX 360? Kun push i førsteomgang iallefall. Prøvd å google, men å google om vifter er vanskelig Not a damn shit usually shows up. Har 2 stk eloop B12-2, bare noen dager brukt, hvis du er interessert. Kommer ann på pris osv, For siden jeg skal bestille 3 stk så blir frakta uansett like mye med 1 eller 3stk. Og frakta med 2 vifter blir sikkert litt også? Altså at det ikke sparer meg noe spess. PM 4 u Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 I morra kommer di sårt etterlengtede blokkene, nesten så jeg vurderer egenmelding Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. august 2015 Rapporter Del Skrevet 31. august 2015 I morra kommer di sårt etterlengtede blokkene, nesten så jeg vurderer egenmelding Pokker at jeg er på sjøen da, jeg skulle så gjerne vært med deg i monteringa. Forca Angola... Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Åssen tapper folk systemet for vann? Jeg trudde jeg var lur når je lagde dette og satt inn en tappekran, åpna krana i dag og res tømmer seg og ingen ting mere Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Åssen tapper folk systemet for vann? Jeg trudde jeg var lur når je lagde dette og satt inn en tappekran, åpna krana i dag og res tømmer seg og ingen ting mere Du må åpne ett annet sted også slik at det kommer luft til, feks reservoar plugg om du har det Så må du nok "vugge" kabinettet litt Endret 1. september 2015 av Minhund Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Har tatt av hele lokket, fortsatt ingenting som kommer, tenkte jeg hadde tappinga på feil side av pumpen, har det noe å si? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Har tatt av hele lokket, fortsatt ingenting som kommer, tenkte jeg hadde tappinga på feil side av pumpen, har det noe å si? Nei det har ikke noe å si, har du ett bilde av oppsettet ditt? Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Kommer straks, fikk det til tilslutt. Driver å fyller vann nå Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Kommer straks, fikk det til tilslutt. Driver å fyller vann nå Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Er det grønn jeg kobler på en svart i den 24pin kontakten? Edit: ja det var det Har bare en gigantisk luftboble i CPU blokka så er jeg klar Endret 1. september 2015 av Trondz1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Er det grønn jeg kobler på en svart i den 24pin kontakten? Edit: ja det var det Har bare en gigantisk luftboble i CPU blokka så er jeg klar Godt å høre du får det til Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Edit: Ser nå at jeg trur jeg får beklage dårlige mobil bilder Her har vi blokkene, synes faktisk di var veldig tunge, 2,3kg hver: Setter på avstands hylser (vanskelig for en som sjelver mer enn et aspelau ) Ferdig klart til fylling Endret 1. september 2015 av Trondz1 Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Temps gikk fra 82-85 grader på luft med max vifte, til 48-50 grader. Som en bonus datt også cpu temp nermere 10 grader noe som jeg har gitt den varme lufta inne i kabinettet som kommer fra 2 gpu'r på rundt 80 grader hver som egentlig bare varmet opp vannet mitt 1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Edit: Ser nå at jeg trur jeg får beklage dårlige mobil bilder Her har vi blokkene, synes faktisk di var veldig tunge, 2,3kg hver: Setter på avstands hylser (vanskelig for en som sjelver mer enn et aspelau ) Ferdig klart til fylling Ser bra ut og godt å høre det hjalp på temps Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Ja må finne på noe støtte opplegg bak på korta, henger som to slappe på ei gammal kjærring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå