Gabri3L Skrevet 31. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2015 Edit: Disse bygger en del. Total lengde er ca 7 cm så pass på at du har plass. Hvis du ikke får plass kan du ta typen som "henger på slangen", da er det jo lettere å få det inn kanskje. Jeg synes det høres veldig skummelt ut å ha en 7cm lang hurtigkopling rett på CPU blokken om den har plexi topp ihvertfall? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2015 Hvem har plexitopp da Hurtigkoplinger på alt er konge Investering som er verdt pengene Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 31. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2015 Gjør vel ingenting med plexitopp så lenge man har riktig kabinett, altså typen hvor hovedkortet ligger ikke henger som en dass med tunge GPU'er som siger. Alt er bedre med bench Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 31. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2015 Tenker jeg tolker de to siste innleggene som at min bekymring er berettiget. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 31. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2015 Kjøp ei kobberblokk da 1 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 31. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2015 Har ikke pleksi, men heller ikke bencherigg. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 3. august 2015 Rapporter Del Skrevet 3. august 2015 Noen som vet om vifte kontrollere som styres med software (med 4-pin)? Litt som Nzxt Grind+, men med mulighet for 4 pin vifter. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 3. august 2015 Rapporter Del Skrevet 3. august 2015 Noen som vet om vifte kontrollere som styres med software (med 4-pin)? Litt som Nzxt Grind+, men med mulighet for 4 pin vifter. Jeg har også leitet etter det uten hell. Du får lage en selv. 1 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 3. august 2015 Rapporter Del Skrevet 3. august 2015 Noen som vet om vifte kontrollere som styres med software (med 4-pin)? Litt som Nzxt Grind+, men med mulighet for 4 pin vifter. Jeg har også leitet etter det uten hell. Du får lage en selv. Men det er jo med et potmeter, er jo ikke noe software til å styre det hele med, øke hastigheten på viftene når temperaturen øker osv. Hvis det hadde vært mulig hadde jeg lett bygd en slik selv. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 3. august 2015 Rapporter Del Skrevet 3. august 2015 Noen som vet om vifte kontrollere som styres med software (med 4-pin)? Litt som Nzxt Grind+, men med mulighet for 4 pin vifter. Jeg har også leitet etter det uten hell. Du får lage en selv. Men det er jo med et potmeter, er jo ikke noe software til å styre det hele med, øke hastigheten på viftene når temperaturen øker osv. Hvis det hadde vært mulig hadde jeg lett bygd en slik selv. Vel, man har jo et par uten software styring alternativer som dette. Men med "software styring" har jeg bare funnet den Swiftech saken, og da mener jeg "software styring" fordi man må kople den på hovedkortet og styre den fra BIOS (Med temp target f.eks.). Men det kan jo enkelte hovedkort gjøre gjennom windows også. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. august 2015 Rapporter Del Skrevet 3. august 2015 Aquaero 6 er jo en dyr og fin løsning som kan være aktuell. PWM-utgang på alle vifteheaderne, og man kan koble til alt mulig rart. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 3. august 2015 Rapporter Del Skrevet 3. august 2015 Aquaero 6 er jo en dyr og fin løsning som kan være aktuell. PWM-utgang på alle vifteheaderne, og man kan koble til alt mulig rart. Hvis den ikke hadde koster 220 dollar så hadde det kanskje vært et alternativ Så veldig fin ut, men jeg trenger ikke så mye ting selv, kanskje det er noen andre som trenger det da. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. august 2015 Rapporter Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Er på utkikk etter et tube-reservoar (15cm +/-) som kun har en port på midten av toppen og bunnen men som også har mulighet for sånn rør inni reservoaret slik som bildet under. Forslag? Ser ikke for meg at dette vil fungere. Hvis du kun har 1 port i toppen, og denne skal ha en "internal tube" så har du jo ingen plass å etterfylle og lufte res'n på. Du må vel ha en multiport topp for å kunne bruke et slikt dykkrør. Glemte helt av at jeg hadde spurt om dette. Planen er en t-blokk noe høyere enn reservoaret som skal monteres vertikalt, så trenger bare et inline res med en inngang og utgang. Internal tube trenger jeg så jeg slipper å høre lyden av en foss inni reservoaret. Ting blir ikke symetrisk dersom reservoaret ikke har inn og ut på midten... Btw, vet ikke om det her er innafor reglene, men det er ikke tilfeldigvis noen som har et skjermkort med vannblokk (680 eller bedre) de vil selge for en billig penge? Endret 8. august 2015 av N1ko Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 8. august 2015 Rapporter Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Jeg har 2x 7970 med vannblokk som jeg bytter ut nå. Kontakt meg på PM om du er interessert. Endret 8. august 2015 av Taake89 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 9. august 2015 Rapporter Del Skrevet 9. august 2015 Btw, vet ikke om det her er innafor reglene, men det er ikke tilfeldigvis noen som har et skjermkort med vannblokk (680 eller bedre) de vil selge for en billig penge? Hvis inget hell, ta kontakt med meg om noen uker. Har 680 med vannblokk. Har ikke mulighet til å ordne noe som helst på et par-tre uker=/ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. august 2015 Rapporter Del Skrevet 13. august 2015 (endret) Har dere tips til gode vifter til denne type kjøling? https://onedrive.live.com/?id=4A39CC98B5F9E6F6%2121198&cid=4A39CC98B5F9E6F6&group=0&parId=4A39CC98B5F9E6F6%21309&authkey=%21AKe10TV3pp9QT3k&o=OneUp https://onedrive.live.com/?id=4A39CC98B5F9E6F6%2121197&cid=4A39CC98B5F9E6F6&group=0&parId=4A39CC98B5F9E6F6%21309&authkey=%21AFMMsacCHqVy91Q&o=OneUp Er bare midlertidlig løsning og test Glemte å nevne, hullet er 100mm atm... Endret 13. august 2015 av nagina Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 16. august 2015 Rapporter Del Skrevet 16. august 2015 Antar høyt statisk trykk er viktig når luften skal dyttes såpass langt. I tillegg ville jeg prøvd med en i hver ende. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 16. august 2015 Rapporter Del Skrevet 16. august 2015 Delta? Afc1212De? Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 17. august 2015 Rapporter Del Skrevet 17. august 2015 Noen tips her om et passende antikorrosjonsmiddel i loopen, sammen med batterivann? Niplene fra forrige prosjekt så ikke akkurat bra ut. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 18. august 2015 Rapporter Del Skrevet 18. august 2015 Frostveske til bil har fungert som bare det for meg i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå