Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

3930K med et fint X79 er jo kanon, du har litt high-end ram, ser det, jeg hadde noe billig 1600Mhz ram, som var litt ``søppel`` i mine øyne, altså noe billig ram, så var valget lettere, gikk selv ifra en delidded 4770K til en 5820K, well worth it. 

3930K kan man jo få grisebillig, jeg tror War har en han selger, er usikker. :)

How?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere kjerner, kan gå 3-way med 980 (er planen, begynt å spare nå til et tredje kort), ddr4, quadchannel osv, Jeg er jo begynt å bli en entusiast, så 4770K var for mainstream^^ Cpu`en klokket dårlig også, nye klokker ganske ok faktisk. M.2 slott for en M2 ssd. Selvsagt, 50% mere kjerner enn det jeg hadde før. 

Lenke til kommentar

Huffda.

De små uskyldige sprekkene ble store etterhvert. Noen dager etter at jeg oppdaget de, så har de blitt såpass mye værre at jeg ikke tør bruke det. http://imgur.com/a/PBmyc Har ikke vært hardhendt, bare skrudd igjen med forsiktig håndmakt. Forsåvidt har det vært litt vel mye undertrykk et par ganger, men en pumpemontert tank fra samme produsent som pumpen, må vel tåle de belastninger som pumpen utsetter tanken for?

Acryl er noe herk.  :thumbdown:

Så, nå har jeg fått lyst på aqualis xt med nivåavlesning og annet snedig. Dessverre er det ikke på lager hos techbay i 880ml-utgave. Noen som har erfaring med leveringstid fra aquatuning i senere tid? Står at de skal være kjappe i samletråden med nettbutikker, stemmer det fremdeles?

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Jeg satt også opp min første loop i går. 

Fikk et GTX770 Hydro Copper med radiator(240mm), EK res, EK, pumpe og EK vann veeldig billig. Så da var det bare å prøve :D

Mitt gamle GTX580 DCII lå på ca. 60 grader idle. GTX770 HC ligger på 32 grader etter å ha stått på hele natten, men noen fractal kabinettvifter som står på det laveste på radiator.

CPU blir kjølt av en Corsair H100i, men tenkte å kjøle CPU med custom loop også etterhvert.

35c2084f1b9dc35372f6911f3e832257.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

"Planlagt levert i dag."

Holder på å bli lei av å vente, nå. Ikke blir det bedre av at jeg nesten har ventet forgjeves, tanken med sprekker ser ut til å være tett, og sprekkene har ikke blitt større.

Exception

Edit: Og så roter UPS og/eller posten det til, og ting tar sikkert tid.  :hm:

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...