nagina Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 3930K med et fint X79 er jo kanon, du har litt high-end ram, ser det, jeg hadde noe billig 1600Mhz ram, som var litt ``søppel`` i mine øyne, altså noe billig ram, så var valget lettere, gikk selv ifra en delidded 4770K til en 5820K, well worth it. 3930K kan man jo få grisebillig, jeg tror War har en han selger, er usikker. How? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Flere kjerner, kan gå 3-way med 980 (er planen, begynt å spare nå til et tredje kort), ddr4, quadchannel osv, Jeg er jo begynt å bli en entusiast, så 4770K var for mainstream^^ Cpu`en klokket dårlig også, nye klokker ganske ok faktisk. M.2 slott for en M2 ssd. Selvsagt, 50% mere kjerner enn det jeg hadde før. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Huffda. De små uskyldige sprekkene ble store etterhvert. Noen dager etter at jeg oppdaget de, så har de blitt såpass mye værre at jeg ikke tør bruke det. http://imgur.com/a/PBmyc Har ikke vært hardhendt, bare skrudd igjen med forsiktig håndmakt. Forsåvidt har det vært litt vel mye undertrykk et par ganger, men en pumpemontert tank fra samme produsent som pumpen, må vel tåle de belastninger som pumpen utsetter tanken for? Acryl er noe herk. Så, nå har jeg fått lyst på aqualis xt med nivåavlesning og annet snedig. Dessverre er det ikke på lager hos techbay i 880ml-utgave. Noen som har erfaring med leveringstid fra aquatuning i senere tid? Står at de skal være kjappe i samletråden med nettbutikker, stemmer det fremdeles? Endret 16. mai 2015 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Aquatuning er veldig raske, nærmest 3dager. Nesten raskere enn komplett her i Norge Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Noen som selger PETG tubing i Norge? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Ingen som veit? Finner i alle fall ingen steder, kanskje en ide for DigitalImpuls og techbay? Det virker som PETG er i vinden om dagen. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Da var man ferdig med å styre og ordne for denne gang Endret 21. mai 2015 av 6u4rdi4n 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Liten loop da, var nok fort gjort det derre Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Liten loop da, var nok fort gjort det derre Joda. Tok lengre tid å sjekke for lekkasjer og få ut lufta Min første loop, så greit å starte med noe enkelt og funksjonelt 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Alle må starte ett sted! hva synes du om vasskjøling så langt? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Jeg satt også opp min første loop i går. Fikk et GTX770 Hydro Copper med radiator(240mm), EK res, EK, pumpe og EK vann veeldig billig. Så da var det bare å prøve Mitt gamle GTX580 DCII lå på ca. 60 grader idle. GTX770 HC ligger på 32 grader etter å ha stått på hele natten, men noen fractal kabinettvifter som står på det laveste på radiator. CPU blir kjølt av en Corsair H100i, men tenkte å kjøle CPU med custom loop også etterhvert. 2 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) "Planlagt levert i dag." Holder på å bli lei av å vente, nå. Ikke blir det bedre av at jeg nesten har ventet forgjeves, tanken med sprekker ser ut til å være tett, og sprekkene har ikke blitt større. Exception Edit: Og så roter UPS og/eller posten det til, og ting tar sikkert tid. Endret 22. mai 2015 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Alle må starte ett sted! hva synes du om vasskjøling så langt? Tja, som forventet egentlig Sitter allerede og planlegger andre ting jeg kan gjøre og legge til ^^ Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Nytt res/topp til pumpa i dag. Måtte teste toppfylling via "dykkrør" (EK internal tube). Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Nytt res/topp til pumpa i dag. Måtte teste toppfylling via "dykkrør" (EK internal tube). Det var et pent reservoir, hvilket er det? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 EK x-res 3 med ek multiport top. D5 pumpe. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Aha, du har blanka med Bitspower på toppen av res da? Nå må jeg handle litt igjen. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Hehe ja bitspower nipler, vinkler, plugger og overganger/forlengere. Koolance hurtigkoblinger og drainport. Inline temp og flow målere er vel phobya og aquacomputer Handelen må gå! Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Mon tro om denne passer dette ? Ser den ikke er kompatibel i konfiguratoren til EK, men det kan jo tenkes det går allikavel Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hei! Hva er grunnen til at vannet mitt har blitt sånn: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå