Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nye bilder tatt nettopp:

post-57231-1274382026,5086_thumb.jpg

post-57231-1274382106,3849_thumb.jpg

bedre ?

for sammenligning gamle bilder ->

339r428.jpg

1433plf.jpg

forskjell:

1: forandret broen mellom mosfet og chipset NB/SB vannblokkene , som du ser mellom cpu og gpu ->

Broen er bygget opp av starter fra mosfets: BP extender black - BP 90 grader rotary black - 3 x BP extender black - BP 90 grader rotary - Bitspower Premium Black Sparkle D-Plug Set ONE INCH VERSION

2: 1/2" ID, 3/4 OD nipler på cpu minnekjøler og gpu..

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jada, æh. Jeg er blind. Spesielt når jeg ser 1/50 av bildet du lasta opp (som forøvrig ikke hadde trengt å være over 3000 x 2000 piklser stort for at man kunne fått med seg poenget) :)

Men altså: Når man for første gang har tenkt seriøst på vannkjøling kun i noen dager er det ikke rart jeg ikke vet hva jeg skal se etter heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er ikke fast, da. Det har vært litt av og på etter Roma. Jeg ble jo slått ned og forsøkt rana mens jeg smugrøyka aleine. Holdt meg i over en måned etter det.

Så jeg ser en ende på det.. snart.

Men altså;

trenger man egentlig vanntank om man har en anstendig radiator?

Lenke til kommentar

Veldig greit å ha. Spesielt i et oppsett som mitt, som tømmer og fylles 4-5 ganger i måneden. Må få tak i et nytt et, men da må ting selges først :p

De raddisene er geniale. Skulle vært 4 innganger på alle raddiser, både for fyllingen sin del og dersom man vil kombinere to radiatorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...