Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Hei, jeg virderer og gå over til vankjøling i pcen min, og trenger derfor litt hjelp.

Jeg har denne pcen:

Corsair Obsidian 450D

Gigabyte z97x gaming 3

Asus strix gtx 970 (snart to, vil helst ha begge under vann.

 

Det er vell all info som trengs?

 

Har veldig lyst til å ha alt inni kabinettet og kjøre 1x 280 i front og 1x360 i toppen, den må være tynn ikke noen veldig tykk rad der :)

 

Noen som har ide om dette går og om det passer inn i kabinettet? :)

Pris: billigst mulig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det kanskje er best å vente med GPUer til senere til du har mer penger :p

 

Dette burde vel funke, bare kjøp batterivann på f.eks biltema og svivler bestiller du når du finner ut av hva du trenger. Fant heller ikke rød tubing på techbay.

Starter å bli en stund siden jeg satt sammen handleliste  :ph34r:

8cr4TyR.png

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Vegard, Beste viftene til en Ek XTX rad tror du? Pris har ikke noe å si sånn sett :p

 

Om de kan levere samme ytelse som Corsair SP viftene... bare stillere :p

Noctua burde vel være ganske likt?

 

 

Takker vegard!

 

Tror du at litt rød konditorifarge funker? :p

Konditorfarge burde man ikke bruke med mindre man vil ha gunk og skjit i loopen 

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt så mye erfaring med andre vifter i samme prisklassen, men så langt har de vært perfekte. Jeg hører de ikke på min 7FPI 360 rad med viftene på max hastighet. Bruker også en 140mm PK1 som exhaust og hører ikke den heller på max hastighet. kvaliteten er ganske god imo, det er vel sikkert en grunn for at Daniel Cannon @Singularity computers bruker de i mange builds 

Lenke til kommentar

Tror det kanskje er best å vente med GPUer til senere til du har mer penger :p

 

Dette burde vel funke, bare kjøp batterivann på f.eks biltema og svivler bestiller du når du finner ut av hva du trenger. Fant heller ikke rød tubing på techbay.

Starter å bli en stund siden jeg satt sammen handleliste  :ph34r:

8cr4TyR.png

 

Hvorfor ikke bare finne noen grisebillige vifter hvis budsjettet er tight? I tillegg har de den gamle supremacy'en på tilbud, og den er 100kr rimeligere eller noe sånt. Da er man nede på 2700kr her.

 

Edit: å skvise inn en blokk GPU-her burde være doable uten å sprenge budsjettet helt :)

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...