ExpensiveGameFinder Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hei, jeg virderer og gå over til vankjøling i pcen min, og trenger derfor litt hjelp. Jeg har denne pcen: Corsair Obsidian 450D Gigabyte z97x gaming 3 Asus strix gtx 970 (snart to, vil helst ha begge under vann. Det er vell all info som trengs? Har veldig lyst til å ha alt inni kabinettet og kjøre 1x 280 i front og 1x360 i toppen, den må være tynn ikke noen veldig tykk rad der Noen som har ide om dette går og om det passer inn i kabinettet? Pris: billigst mulig Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Budsjett? Skal alt være EK? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Budsjett? Skal alt være EK?Ikke noen formeninger, bare helst røde slanger og svarte/metall/røde er det "nipler" det kalles? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Har lyst på sånn pumpe som d har da Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Har lyst på sånn pumpe som d har da Alt Ek med D5 pumpe + EK komp nippler og Ek block til cpu og gpuene + bakplate (stock strix bakplate kan ikke brukes) så havner jeg rundt 7K... med 240mm rad og 360mm rad. Endret 3. april 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hmmmmm. Hvis man dropper gpu og 280 raden? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hva er budsjettet ditt? Mye lettere å hjelp med et budsjett Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 3-4k Dropper gjerne gpuer og den 280 raden 360 kan ikke være så tykk som christian sin 360 den må passe inni casen Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Tror det kanskje er best å vente med GPUer til senere til du har mer penger Dette burde vel funke, bare kjøp batterivann på f.eks biltema og svivler bestiller du når du finner ut av hva du trenger. Fant heller ikke rød tubing på techbay. Starter å bli en stund siden jeg satt sammen handleliste Endret 3. april 2015 av VegardBS Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Vegard, Beste viftene til en Ek XTX rad tror du? Pris har ikke noe å si sånn sett Om de kan levere samme ytelse som Corsair SP viftene... bare stillere Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Takker vegard! Tror du at litt rød konditorifarge funker? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Takker vegard! Tror du at litt rød konditorifarge funker? Ikke bruk konditorfarge iallfall! Bruker selv EK blood red greia, fungerte fint, trengte kun 1 liter væske i mitt bygg, bestilte 2, så har jeg Endret 3. april 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Vegard, Beste viftene til en Ek XTX rad tror du? Pris har ikke noe å si sånn sett Om de kan levere samme ytelse som Corsair SP viftene... bare stillere Noctua burde vel være ganske likt? Takker vegard! Tror du at litt rød konditorifarge funker? Konditorfarge burde man ikke bruke med mindre man vil ha gunk og skjit i loopen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hatt Noctua, ikke noe å skryte av Er det ikke Marius som digger Noise blockers? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Det er jeg ikke sikker på, men jeg elsker Noise Blockers i hvertfall Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Det er jeg ikke sikker på, men jeg elsker Noise Blockers i hvertfall De er dyre, men regner med de er verdt det? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg har ikke hatt så mye erfaring med andre vifter i samme prisklassen, men så langt har de vært perfekte. Jeg hører de ikke på min 7FPI 360 rad med viftene på max hastighet. Bruker også en 140mm PK1 som exhaust og hører ikke den heller på max hastighet. kvaliteten er ganske god imo, det er vel sikkert en grunn for at Daniel Cannon @Singularity computers bruker de i mange builds Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hmm, 1500Kr for vifter er mye penger, men konf i Mai som kommer.. Trenger da 3x 140mm vifter (alt er vannavkjølt, så må bare ``kjøle`` ned Hk med litt luft) og 3x 120mm vifter til rad. XTX er vel en 11 Fpi rad om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Tror det kanskje er best å vente med GPUer til senere til du har mer penger Dette burde vel funke, bare kjøp batterivann på f.eks biltema og svivler bestiller du når du finner ut av hva du trenger. Fant heller ikke rød tubing på techbay. Starter å bli en stund siden jeg satt sammen handleliste Hvorfor ikke bare finne noen grisebillige vifter hvis budsjettet er tight? I tillegg har de den gamle supremacy'en på tilbud, og den er 100kr rimeligere eller noe sånt. Da er man nede på 2700kr her. Edit: å skvise inn en blokk GPU-her burde være doable uten å sprenge budsjettet helt Endret 3. april 2015 av knopflerbruce Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Skal se på det ^* Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå