oivindwold Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Tok meg endelig tid til å ta noen bilder: OverviewFULLFULL.jpg SideviewFULL.jpg InteriourFULL.jpg Ser pent ut. Fint kabinett. Men det ser ut som om niplen og røret i radiatoren på toppen kommer skeivt ut fra radiatoren så da er det kanskje ikke noe å gjøre med det? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Skjermkortet som står i nå er brodern sitt, så med en gang han trenger det tilbake blir det fort et 980 ellernoe annet spennende i loopen. Outlettene på radiatoren er faktisk ikke rette, som fører til at om jeg setter et rett rør inn i fittingen blir de stående litt på skrå. Når jeg tenker meg om burde jeg bare lagd en liten bøy på det ene røret... Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Skjermkortet som står i nå er brodern sitt, så med en gang han trenger det tilbake blir det fort et 980 ellernoe annet spennende i loopen. Outlettene på radiatoren er faktisk ikke rette, som fører til at om jeg setter et rett rør inn i fittingen blir de stående litt på skrå. Når jeg tenker meg om burde jeg bare lagd en liten bøy på det ene røret... Ja det hadde kanskje blitt penest Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hva synes folket?Trenger bare litt strøm og en SSD. 3 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Ikke dårlig det! Sikler selv på et LD kabinett Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hva synes folket? Trenger bare litt strøm og en SSD. Konge! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Tusen takk gutta! Kabinettet er jo helt rått, men det er ikke det enkleste kabinettet jeg har vært borti. Men det finnes knapt kabinetter, som jeg har vært borti vel og merke, som tilbyr de samme mulighetene. Case Labs blir vel ikke solgt i Norge, men det kunne også vært interessant. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hva med å spandere på en vannbro (terminal/bridge). Da blir GPU'ene stive og fine å ha med å gjøre Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hva synes folket? Trenger bare litt strøm og en SSD. At du hermer etter builden min! 3 quads? Bra flere har fått øynene opp for å kjøpe skikkelige kabinett! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hva synes folket? Trenger bare litt strøm og en SSD. At du hermer etter builden min! 3 quads? Bra flere har fått øynene opp for å kjøpe skikkelige kabinett! Tør jeg spørre hvor mye disse kabinettene veier? Eget ``rom`` under til pumpe og evt res og rad hadde vært noe^^ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) LD kabinettene veier "ingen ting" det er hardwaren inni som veier noe. Særlig med mange skjermkort + vannkjøling, og MANGE harddisker Endret 9. februar 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 LD kabinettene veier "ingen ting" det er hardwaren inni som veier noe. Særlig med mange skjermkort + vannkjøling, og MANGE harddisker Har ikke plass til en eneste hardisk i R5, Vannkjølingen tok alt plassen, så lever på 500Gb med SSD (inntil videre^^) Frister veldig med et slikt kabinett, men trenger det egentlig ikke.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) EDIT:Dobbelpost.. Endret 9. februar 2015 av bshagen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hva med å spandere på en vannbro (terminal/bridge). Da blir GPU'ene stive og fine å ha med å gjøre Hva synes folket? Trenger bare litt strøm og en SSD. At du hermer etter builden min! 3 quads? Bra flere har fått øynene opp for å kjøpe skikkelige kabinett! Må herme litt ja! Kabinettet er overraskende lett, tror ikke mitt gamle HAF932 er lettere, og det er halve størrelsen. Duran, det er 3 quads ja, og jeg tror det var DU som foreslo det for meg, så Haakon satte opp en handleliste for meg. Dere veit at jeg er blakk nå, ikke sant? Det er deres feil! Jævler! SLI bru ja. Det får bli til GM200 tror jeg. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Klar for 3sli selv når det kommer Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Blir gromt. Men for all del, greier meg vel eeegentlig med 970 SLI, det fungerer det også. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hva med å spandere på en vannbro (terminal/bridge). Da blir GPU'ene stive og fine å ha med å gjøre Hva synes folket? Trenger bare litt strøm og en SSD. At du hermer etter builden min! 3 quads? Bra flere har fått øynene opp for å kjøpe skikkelige kabinett! Må herme litt ja! Kabinettet er overraskende lett, tror ikke mitt gamle HAF932 er lettere, og det er halve størrelsen. Duran, det er 3 quads ja, og jeg tror det var DU som foreslo det for meg, så Haakon satte opp en handleliste for meg. Dere veit at jeg er blakk nå, ikke sant? Det er deres feil! Jævler! SLI bru ja. Det får bli til GM200 tror jeg. Hehe rutinert vi vettu! Har så og si samme oppsett, bare D5-pumpe og Silver Shining-nipler fra Bitspower. Om det stemmer at Classyblokka kommer denne uka får jeg vel legge ut bilde av oppsettet jeg også, selv med heslig grønne Crucialbrikker. Kanskje jeg skal "låne" et par Ripjaws Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Egentlig fornøyd med utseende på Avexir Platinum, ser bra ut med svart pcb. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Egentlig fornøyd med utseende på Avexir Platinum, ser bra ut med svart pcb. Jeg har Avexir ddr3 2800mhz asrock brikkene. DE hadde vært kult til det oppsettet om de var ddr4 Endret 9. februar 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Helt enig, bytter til de hvis de kommer i DDR4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå