Kyrre S. Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Har du CPU først eller sist på loopen? Jeg ser for meg at det er best å ha den først, altså hvor vannet har lavest temperatur. Fordi det virker som om det er mye lettere å kjøle skjermkort enn CPU. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Det har ingenting å si, eller muligens 1-2 grader 1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Har alltid 2 looper, en til CPU og en til GPU(er) Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Om jeg legger til 2stk 980 i loopen? Temp på cpu er ca 58-62c under load. Hvor mye ekstra varme vil gpuene gi til cpu? Lenke til kommentar
mna Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Om jeg legger til 2stk 980 i loopen? Temp på cpu er ca 58-62c under load. Hvor mye ekstra varme vil gpuene gi til cpu? Bare å prøve det så ser du ;-) Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Om jeg legger til 2stk 980 i loopen? Temp på cpu er ca 58-62c under load. Hvor mye ekstra varme vil gpuene gi til cpu? Bare å prøve det så ser du ;-) Vil bare ha et ca vil ikke bestille masse om jeg trenger enda en rad, vifter, Nipler osv... Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Det har ingenting å si, eller muligens 1-2 grader Bestem deg Måler ca. 1 grad her ja. Vil mye heller ha den til CPU enn GPU .. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Forskjellen er ubetydelig men økningen på vanntemp totalt har mer å si om du ikke kan legge til flere radiatorer. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Arealet er bra. Kan øke diameter på slangene kanskje, men orker ikke kjøpe alle de niplene på nytt Ikke at jeg har noe problem, men det er jo morro å optimalisere. - X99 WS er oppe å går BTW. Thank you Håkon ^^ Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Synes det er rart at ikke H105 er mer populær enn den er. Bare fra bilder virker jo langt bedre enn de andre Corsair-settene. Uten at jeg har sett tester. Tror det er den eneste H-kjøleren vi ikke har fått noe RMA på. Mye bedre kvalitet enn de foregående. Nok en DI-ansatt? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Synes det er rart at ikke H105 er mer populær enn den er. Bare fra bilder virker jo langt bedre enn de andre Corsair-settene. Uten at jeg har sett tester. Tror det er den eneste H-kjøleren vi ikke har fått noe RMA på. Mye bedre kvalitet enn de foregående. Nok en DI-ansatt? Jobber for øøøhh... Pixmania? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 ^^ Kan du forklare meg hvordan 2 pakker som er sendt fra DI samme dag kommer frem til meg med 3 dagers mellomrom? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 ^^ Kan du forklare meg hvordan 2 pakker som er sendt fra DI samme dag kommer frem til meg med 3 dagers mellomrom? Haakon tok 2 netter på hotell før han leverte den siste pakken? (Det er ikke vi som leverer pakker) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Det ble så kjedelig med en liten spinkel Hyper 212 så jeg bare rota frem noen deler og slengte sammen en loop Halveis ghetto tho... Endret 7. februar 2015 av VegardBS Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Det ble så kjedelig med en liten spinkel Hyper 212 så jeg bare rota frem noen deler og slengte sammen en loop Halveis ghetto tho... Hvorfor så sinnsykt stort res? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hadde lite tubing så for å dekke litt av lengdene brukte jeg det største jeg hadde Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hadde lite tubing så for å dekke litt av lengdene brukte jeg det største jeg hadde Du var heldig med det svaret der 1 Lenke til kommentar
Xanny Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 jeg må si jeg er veldig fan av hvit farge på tupingene Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Halvparten av ny rigg oppe & går. TH10A med 4x 480mm radiatorer, haswell-e og... ...en enslig gf680. Før vi setter i gang å dra på med høyere klokkefrekvens og flere grafikkort (men da må nvidia eller amd få gitt ut noe snart...) er dette helt absurd. Viftene bare surrer såvidt rundt på 3.4V og delta-T er på 2 grader C for referanse: 2x D5 pumper i serie drar 250 l/time, og det inkluderer 11 rette vinkler og 3 hurtigkoplinger (Liker å skille hovedkort fra resten med hurtigkoplinger samt GFX fra hovedkort) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Er vel begrenset hvor mye man oppnår med så mye radiatorer før man har massiv varmeproduksjon, du hadde sikkert sett omtrent samme temp med bare 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå