Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Då blir det demontering og montering igjen snart. Nye delar er på veg!

Core i7 920

Corsair Dominator TWIN3X DDR3-1600 6 GB

Gigabyte GA-X58A-UD3R

:thumbup:

Må si fra hvordan det hk'et virker, lest litt rundt og det virker som et kort med høy produksjonsfeil ratio. Vurderte det selv men satt det på hold :)

Ingenting som er kjipere enn nye deler som må sendes tilbake!

hvorfor 920 når 930 har kommet?

vet lite om 930, men er det for å vær sikra en d0?

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar

Då blir det demontering og montering igjen snart. Nye delar er på veg!

Core i7 920

Corsair Dominator TWIN3X DDR3-1600 6 GB

Gigabyte GA-X58A-UD3R

:thumbup:

Må si fra hvordan det hk'et virker, lest litt rundt og det virker som et kort med høy produksjonsfeil ratio. Vurderte det selv men satt det på hold :)

Ingenting som er kjipere enn nye deler som må sendes tilbake!

hvorfor 920 når 930 har kommet?

vet lite om 930, men er det for å vær sikra en d0?

Jaa, eg håpar verkeleg på at det ikkje buggar på nokon måte. Skal seie ifrå om det gjer det... :ermm:

Grunnen til 920 framfor 930? Eg såg ingen grunn til å betale 500 kroner for x22 multiplier i forhold til x21. Utanom det skal dei vere identiske. Dessutan fekk eg plukka ut ein batch, noko som ikkje var mogeleg med 930, så det var eit ganske enkelt val.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Herre. Jeg legger ut skjermkortene for salg, og noen timer etterpå er de solgt.

Snakk om flaks! Ser fram til å investere i nytt kort nå, gitt. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Haha, nøyaktig samme!

1100,- for begge, 650,- per stykk.

Håper på singelkort med vannblokk, ja. Det hadde vært mega.

Skal ærlig innrømme at salget gikk langt fortere enn forventet, håper bare lønninga strekker såpass at jeg får råd til Obsidian 700D også. Da kan jeg klare meg med luftkjøling litt til, for å si det sånn. :b

Lenke til kommentar

Skal ærlig innrømme at salget gikk langt fortere enn forventet, håper bare lønninga strekker såpass at jeg får råd til Obsidian 700D også.

Hva med å kjøpe mitt pent brukte 800D? :p Om du er interessert kan det jo hende du får det en smule billigere enn 700D ;)

(Sorry, jeg vet man ikke skal drive med kjøp/salg i denne delen av forumet...)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hum hum, det kunne jo vært en mulighet, men jeg syns ærlig talt det er ganske tacky med vindu. Og hva trenger vel jeg en haug med hot-swaps i front til? :p

vel, det er ikke så gale deal mtp at 5770cf blir ca2500,-(-dx11) som yter tisvarende.

Yter tilsvarende som 2 4870? o_O Planen var nå å gå for 5870, men for alt jeg vet kan det jo være det finnes bedre muligheter?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Hum hum, det kunne jo vært en mulighet, men jeg syns ærlig talt det er ganske tacky med vindu. Og hva trenger vel jeg en haug med hot-swaps i front til? :p

Nei si det :p Hva med å kanskje ha harddisker eller SSD-er der? Eller du kan bruke de som oppbevaringsskuffer laugh.gif

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Joda, men for meg blir det unødvendig å ha hot-swap funksjonen fordi jeg aldri kommer til å ta den i bruk. Da syns jeg 700D er renere uten den døra som er der på 800..

Lenke til kommentar

Haha, nøyaktig samme!

1100,- for begge, 650,- per stykk.

Det er en veldig fin pris. :)

In other news, jeg monterte stock-kjøleren på i7'en idag - og må si meg overasket. Slettes ikke så ille som først antatt, med temperaturer på mellom 40 og 65 grader. Uansett, den blir ikke brukt lenge.

Tenkte bare jeg skulle teste forskjeller på kjølepastaen som følger med, og AS5 - samt ha til referranse til senere systemer.

Dersom noen er interessert i å bytte/kjøpe en 750gb disk, rop ut. Har også en haug annet utstyr som skal ut etterhvert, så bare ta kontakt. :)

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...