Mumriken Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 dx11 da, men om man har 100 eller 200 fps går jo ut på ett Klart 5970/5870cf yter bedre i crysis og metro, men det er ikke gameplay fovorittene. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Mw2, TF2 osv. de yter meget bra på 4870, men nyere spill så mener jeg det er stor forskjell. Og det med 100 eller 200fps diskusjonen så sier jeg bare: I multiplayer så vil jeg ha hver eneste fps jeg kan få Metro var et meget bra spill, men de kunne gjort det så mye større og bedre på flere områder. Endret 18. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Skal innrømme at det er lite nye spill som fenger oppmerksomheten min Må sanne blindplugger til gpu blokk bestilles utenom? Tenker på de som skal blokere for sli/cf. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Litt forskjellig det. Kjøp heller et par ekstra enn å bli stående uten. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) http://www.aquatunin...4c69f15ffdfff11 Ca. 2k. Takk! Vi får se hva det blir til Men jeg må si jeg er veldig fristet for øyebliket. Så om noen er interessert i et pent brukt Corsair 800D er det bare å ta kontakt, så kanskje det blir vannkjøling på meg også Endret 18. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Kan ikke si jeg utenvidere ville solgt et 800d Er jo et lekkert kabinett for vannkjøling så om det er penger det står i så ville jeg ventet til jeg hadde fått spart opp... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Einig der. Eg kunne ikkje drøymt om å selge eit 800D! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Vil forresten advare folk mot å bruke ferdig-væsker i EKs Multioption-tanker. Alkoholet i enkelte tilsetninger får acrylen til å slå sprekker - og dette dekkes ikke gjennom RMA. RMA-delen fant jeg ut på den harde måten. Jeg syns 800D utviklet seg til en slags feber, og ble aldri helt keen på det. Det ser jo fantastisk ut, og har fine muligheter, men .. Sier som Meh.: Meh. Endret 18. mai 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Forsåvidt et greit kabinett, men for meg blir det som en firkanta metallboks... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Kan ikke si jeg utenvidere ville solgt et 800d Er jo et lekkert kabinett for vannkjøling så om det er penger det står i så ville jeg ventet til jeg hadde fått spart opp... Det er jo på en måte penger det står på, men det er hovedsaklig fordi jeg ønsker å bruke det såkalte "server-kabinettet" jeg bygger av MDF (Se Meh.'s Mods (hovedsaklig på side 2)) som hoved-PC. Einig der. Eg kunne ikkje drøymt om å selge eit 800D! Det trodde ikke jeg heller da jeg skaffet meg det, men i det siste må jeg si det har blitt litt for "vanlig". Og for det andre er det ikke så fristende å modifisere et forholdsvis strøkent kabinett til rundt 2k. Jeg syns 800D utviklet seg til en slags feber, og ble aldri helt keen på det. Det ser jo fantastisk ut, og har fine muligheter, men .. Sier som Meh.: Meh. Da virker det som om vi er ganske enige. Men for all del, det er et fantastisk kabinett, det er bare det at jeg synes det blir litt "firkantet" om dere skjønner hva jeg mener. Designmessig er det jo ikke spesielt spennende eller nyskapende, selv om funksjonaliteten er på topp. Om noen er interessert er det bare å ta kontakt, men det betyr ikke at jeg er 100% sikker på at jeg selger det EDIT: Giallorossi, det ser ut til at vi er ganske enige vi også Endret 18. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg syns 800D utviklet seg til en slags feber, og ble aldri helt keen på det. Det ser jo fantastisk ut, og har fine muligheter, men .. Sier som Meh.: Meh. Kunne ikke sagt det bedre selv Akkurat sånn jeg tenker om det kabinettet også. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Skjønner den, kan minne litt om en epedemi ja Er såklart for det har noen smarte funksjoner og er veldig stilrent design ågjøre. Potensiale i den trekassa di Kunne selv tenkt meg noe fra MM da kassa jeg har er noe av det styggeste som finnes! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Har et mer eller mindre herpa P182 også, dersom noen vil kjøpe det for en billig penge. Fint mod-prosjekt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Har et mer eller mindre herpa P182 også, dersom noen vil kjøpe det for en billig penge. Fint mod-prosjekt. Selv om dette er OT må jeg bare si at jeg gjerne vil se bilder av kabinettet selv om jeg ikke har planer om å kjøpe det av deg Hva med å ta det i "Deres kabinetter her!"? Endret 18. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1040745 Der er det, men du må naturligvis trekke ut kjølinga og komponenter osv. Resten er som på bildene. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) er det noen i oslo som har en 1366 intel cpu liggende som jeg kunne ha fått lånt for å flashe ny bios på hovedkort før jeg kan bruke i7 980X cpu ? sendt mail til netshop at jeg har droppet bestilling av cpu og bluray brenner, fikk akkurat nå bekreftet fra netshop at disse er slettet fra ordre. Får se om jeg får noe svar på spørsmål om hvorfor ting tar tid der for tiden. Bestilt cpu og bluray brenner på dustinhome isteden Endret 19. mai 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Då blir det demontering og montering igjen snart. Nye delar er på veg! Core i7 920 Corsair Dominator TWIN3X DDR3-1600 6 GB Gigabyte GA-X58A-UD3R Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Da håper jeg du tar bilder under veis Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Det er blitt ei sjølvfølge. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Bra! Endret 19. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå