Nizzen Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Genialt at komplett ikke oppdaterer lagerstatus "live" - masse som ikke er på lager av det jeg bestilte på salget nå, selv om det står det i produktlinken... Det blir nok en blåmandag med irriterte kunder Ikkje umulig at Swiftskjermen blir bestillt av 20 kunder, og alle får jo ordrebekreftelse Selv kjøpte jeg et par vannblokker. Endret 1. november 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Tror Komplett overvurderte markedet for EK-produkter en smule gitt Sikkert fornøyd med å ha kjøpt inn 10 av hver eneste variant av Supremacy-blokka. Så kommer EVO rett etterpå Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Synd det ikke var noe særlig i full-metall. ^^ Alt av Plexiglass sprekker opp. Må passe på at vannet ikke blir kaldt, ikke varmt, ikke for mye overtrykk, ikke skru inn skuer for hardt. Er som å ta vare på en plante. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Synd det ikke var noe særlig i full-metall. ^^ Alt av Plexiglass sprekker opp. Må passe på at vannet ikke blir kaldt, ikke varmt, ikke for mye overtrykk, ikke skru inn skuer for hardt. Er som å ta vare på en plante. Disse er vel fine: https://www.komplett.no/ekwb-ek-supremacy-acni-cpu-block/817292 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Funker nok bra med acetal ja. Aldri opplevd at det sprekker. Og nickel i bunnen så er det topp. Greit å ha noen ekstra. Endret 1. november 2014 av Andrull Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Funker nok bra med acetal ja. Aldri opplevd at det sprekker. Og nickel i bunnen så er det topp. Greit å ha noen ekstra. Må være forsiktig med gjengene på Acetal også. Plutselig skrur du helt rundt 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) De har fortsatt thermosphere på lager ifølge ordrebekreftelsen. Bestilte et par. for å sjekke.. FIkk tak i en Philips 24" i går, også - men de EK gull-blokkene må jeg vel se langt etter. Blir en festlig telefon på mandag, når jeg må gå gjennom alt sammen og få dem til å slette alt mulig enkeltvis blant et snaut dusin ordrer ^^ Endret 1. november 2014 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Funker nok bra med acetal ja. Aldri opplevd at det sprekker. Og nickel i bunnen så er det topp. Greit å ha noen ekstra. Må være forsiktig med gjengene på Acetal også. Plutselig skrur du helt rundt Veit, og så ser det skikkelig billig ut. Eller at du starter å skrur litt skeivt, og så er det bare å kaste skjiten. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Dem får vel bare bestille opp en haug extra da. Vil ta litt lengere tid før mann får det, men dem vil jo tape litt på det.. Lurer på om jeg skal få ti en med gull å NI bare for å ha. Siden det er grei pris. Har for mange vannblokker allerede så hva gjør det no med ett par til Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Dem får vel bare bestille opp en haug extra da. Vil ta litt lengere tid før mann får det, men dem vil jo tape litt på det.. Lurer på om jeg skal få ti en med gull å NI bare for å ha. Siden det er grei pris. Har for mange vannblokker allerede så hva gjør det no med ett par til Nei, de bare sletter ordren din Mener de gjorde det med meg en gang (eller var det PS.no? hmmmm) Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Tja vi får se da hva dem gjør. Kanskje dem finner ut at dem trenger live oppdatering av lager status. Eller så blir det bare å shoppe andre plasser enn med dem Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Jeg trodde de hadde det, det KAN være en feil som kom samtidig med salget. De har hatt automatisk oppdatering på demovarer før, og det var IKKE tilfelle på skjermene denne gangen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Jeg trodde de hadde det, det KAN være en feil som kom samtidig med salget. De har hatt automatisk oppdatering på demovarer før, og det var IKKE tilfelle på skjermene denne gangen. De pleier å ha live oppdatering, så nå er det noe feil i orden ja. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Hmmmm...? Endret 2. november 2014 av MariusJS Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Problemet er? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Det er bare en på den listen. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Antok at de var utsolgt Endret 2. november 2014 av MariusJS Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hvor mange har kjøpt den skjermen nå da? Står jo fortsatt til salgs.. Hva gjør komplett nå da? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hvor mange har kjøpt den skjermen nå da? Står jo fortsatt til salgs.. Hva gjør komplett nå da? Førstemann som bestillte den får den. Man må ikkje være Einstein for å skjønne det Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ja, men alle de andre som har kjøpt den og da, som bestilte etter nr en, men som fortsatt fikk "kjøpt" den var det jeg tenkte på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå