Hellemyr Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Noen som vet hvor mye en slik fittings bygger, fra tettningsflate til toppen av fittingsen? EDIT: Dumme neg, fant det jo hos swiftec selv... Endret 5. januar 2014 av Hellemyr Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Finnes det andre små firkantede vanntanker ala denne, men helst mindre? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Hvor liten må du ha? De Swiftech saken der er ganske liten. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 så liten som mulig... Men kommer vel til å gå for den swiftech tanken.. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Alternativt så kan du jo kjøre med en 35X pumpe med en mini tank på? Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Alternativt så kan du jo kjøre med en 35X pumpe med en mini tank på? Støtter denne, tror strengt tatt at dette er en med kompakt løsning enn hva tilsvarende løsning TS har kommet opp med. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Kommer nok til å gå for apogee drive II pumpe/blokk løsningen, da det er en bedere løsning for meg. Angående vanntank, bruker jeg et gammelt DDC pumpe lokk som jeg tilpasser litt :] Skulle egentelig bestille deler i dag, men har selfølgelig surra vekk bankkortet mitt, så må betale med PayPal, men det får jeg ikke gjort før pengene jeg har ført over er kommet inn på kontoen.. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 OT spørsmål. Om jeg har ssd disker og vannelige snurredisker i samme pc, windows innstalert på ssd disken, selfølgelig. Vil da snurrediskene snurre og bråke når jeg bare farter rundt i windows, og internett? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Avhengig av konfigurasjonen er svaret både ja og nei. Jeg merket i Windows 8.1 at den likte å kuke med min 3TB av en eller annen grunn, ikke helt sikker på hvorfor. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Grønne disker spesielt, vil kunne skru seg av når de ikke blir aksessert. Men også Windows har mulighet til å sette disker i dvalemodus etter en viss tid. Har ikke hatt problemer med at de spinner opp i Win 7 i hvert fall. Både grønne og "svarte" disker. Problemet var vel heller at det tok noen sekunder å starte de opp hver gang jeg skulle hente informasjon fra dem, og jeg ikke hatte brukt de på en stund. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Lønner det seg å skylle en ny radiator før bruk eller gjør det ikke store forskjellen? Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Skal skylles. Kan være en grei del kjemikalier igjen i den. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Vil vann på kokepunktet fungere greit til skylling? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Vil vann på kokepunktet fungere greit til skylling? Jeg skyller bare med litt destilert vann. Samme som jeg bruker i vannkjølinga. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg skyller bare med litt destilert vann. Samme som jeg bruker i vannkjølinga. Jeg skyller med springvann, og slutter med destillert. Ser ikke noe poeng i å varme opp vannet Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Da skylder jeg noen ganger med lunkent vann fra springen, og en siste gang med destillert vann. Takk for svar Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 På jobb så er det rimelig strenge krav til hvordan du skyller en loop, og da må man regne seg frem til hvor høy flow du har på skyllevannet for å få det rent nok. Hvilken temperatur du skyller med trenger nok ikke ha alt for mye å si, hvor kraftig vannstråle/raskt vannet skylles med har nok større innvirkning. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Noen som har erfaring med å koble sammen 2 PWM vifter til samme kontakt (Noctua NF-P12 PWM) og plugge de inn i hovedkortet for å kunne styre de via software? Tenker på om kansje hovedkortet registrere begge turtallene, så om begge viftene spinner med 1000rpm, så viser hovedkortet det dobbelte, og om det, er det problematisk? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Yeye... GTX 780 ti vannblokk: 1 Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Noen som har erfaring med å koble sammen 2 PWM vifter til samme kontakt (Noctua NF-P12 PWM) og plugge de inn i hovedkortet for å kunne styre de via software? Tenker på om kansje hovedkortet registrere begge turtallene, så om begge viftene spinner med 1000rpm, så viser hovedkortet det dobbelte, og om det, er det problematisk? det er ingen problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå