Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Finnes det enda gode vannblokker til 4870-kort for salg? Tok en rask titt i anbefalingene, men tror ikke noen av blokkene anbefalt der var i salg lenger.

Edit:

Glem det, kom ikke på å sjekke norske nettbutikker. :p

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når vil FreezeLabs begynne med tester eller oppdatere stuff?

Blir etterhvert. Ting tar rimelig lang tid når man er noob på web osv :p

Man må også huske at det fort tar 2-3 dager å teste en VK-komponent. Ting skal luftes og lekkasjetestes osv.. Men det kommer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg tenker som sagt å legge begge skjermkortene mine under vann. Hadde det vært like greit å ta cpu i samme slengen, eller er det bortkasta?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Eller spørs det på cpuen? Jeg mener, jeg har en Q6600 2,4 på 3. Spørs om det er vits, rett og slett?

Kan jo allikevel se for meg at om den ble under vann at jeg kunne fått en høyere klokk? Ikke det at jeg har prøvd meg mer enn det den kjører på nå, heller. Jeg kan forøvrig ikke fryktelig mye om klokking, så. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Humm. Det er jo også for stillhetens bit at jeg har lyst på vannkjøling.

Jeg bor jo på skarve 18kvm, og det å ha maskinen surrende hele tida har jo tendenser til å bli veldig irriterende. :b

Lenke til kommentar

Wikipedersen

Har jeg alt jeg trenger i denne listen for min GTX480 loop?

http://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/bkey/737a87cb16c961e068b095a110c58d84

Sjekk gjerne antall av hver komponent og viftene jeg har valgt/du anbefalte. Lest litt om vifter til bruk i vannkjølingssystem, og hørt mye bra om Scythe.

Ser at GPU blokken ikke er på lager, men jeg kan vel alltids ta denne. Eller bør jeg vente til de får verisjonen med "Acetal" "Acetal+nickel" - jeg vet ikke hvilke fordeler det har?

Wikipedersen - du svarte aldri på denne. Vil bestille meg dette snart, men også sørge for at når jeg har fått tingene og skal sette igang - unngå å oppleve at jeg plutselig mangler en/flere elementær/e ting i systemet som jeg har "glemt" å bestille :blush:

Kunne du også bare tatt en rask kikk på tegningen her, ser denne loop'en her bra ut? (Jeg må bare finne en god festemekanisme for reservoar :hmm: )

Endret av KimmiK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...