Dubious Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 2x 1500 bør holde en stund Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Du fyller på magesyre kjøpt fra biltema? Og den smaker som frostvæske? Sikker på at du ikke burde ta en tur til legen? Spøk til side, det er kanskje ikke meninga du skal drikke frostvæske Ikke alltid man har for mange valg. ^^ Det var enten å spenningsette vannloopen med 1000V, + sikkert noe ødelagt utstyr, eller å "kvinne seg opp", og suge opp noe som hadde sprutet ned i en lite rør/sprekk. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 2x 1500 bør holde en stund Så fremt man har ledningsnett på PC-rommet som er dimensjonert såpass. ^^ Det er litt morro, for dama kan observere at lyset i taket blinker/dimmes i det jeg starter PCen. (lyset i stua er på samme 16A kursen som datarommet) Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Så fremt man har ledningsnett på PC-rommet som er dimensjonert såpass. ^^ Det er litt morro, for dama kan observere at lyset i taket blinker/dimmes i det jeg starter PCen. (lyset i stua er på samme 16A kursen som datarommet) Jeg har et litt eldre el-annlegg, selv om det brukes automatiske sikinger. Tramper du hardt rundt i overetasjen så blinker lys og dimmer. ... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jeg har et litt eldre el-annlegg, selv om det brukes automatiske sikinger. Tramper du hardt rundt i overetasjen så blinker lys og dimmer. ... Det nye huset har 10A skrusikringer... Heldigvis skal hele anlegget byttes ut xD Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jeg har et litt eldre el-annlegg, selv om det brukes automatiske sikinger. Tramper du hardt rundt i overetasjen så blinker lys og dimmer. ... Wow, det hørtes ganske ille ut. Ville vurdert å ringt en elektriker å tatt en sjekk. For om koblingene til lamper/uttak er så dårlige/gamle at det forårsaker motstand ved vibrasjoner, så er noe ganske galt. Det gir svært høy brannfare, og til slutt så kan huset ta fyr. (motstand = varme) Lenke til kommentar
sevs Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Wow, det hørtes ganske ille ut. Ville vurdert å ringt en elektriker å tatt en sjekk. For om koblingene til lamper/uttak er så dårlige/gamle at det forårsaker motstand ved vibrasjoner, så er noe ganske galt. Det gir svært høy brannfare, og til slutt så kan huset ta fyr. (motstand = varme) Pluss at det gnistrer Endret 20. desember 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
Django Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Noen som vet om EK sin DUAL Paralell bridge passer i ett Corsair 350D? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Noen som vet om EK sin DUAL Paralell bridge passer i ett Corsair 350D? Ja, men det kommer mest an på HKet! Lenke til kommentar
Django Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Ja, men det kommer mest an på HKet! Har ett G1 Sniper M5, tror det er ganske likt Maximus IV Gene sånn med tanke på posisjonering av express slots. Endret 26. desember 2013 av Xstasy Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 CSQ ? Da passer denne: http://www.ekwb.com/shop/ek-fc-bridge-dual-parallel-1.html Kun med 1. og 3. slot, dvs. 1x slotten i mellom! Lenke til kommentar
sevs Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Eksisterer det en bridge eller noe som gjør at man kan plassere gpuer rett over og under hverandre uten mellomrom i mellom? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Det ble noe annet med MCP35X Nå gjenstår det å fikse overgang til aquaero-en - kan være greit med styring på den. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Godt nyttår, vannhuer Surret rundt på ebay (business as usual), og kom over dette: http://www.ebay.com/sch/m.html?_odkw=&_osacat=0&_armrs=1&_ssn=hellfire-pc&_trksid=p2046732.m570.l1313.TR0.TRC0.Xqdc&_nkw=qdc&_sacat=0&_from=R40 - 50% rabatt på en god del hurtigkoplinger. Kjøpte noen selv, men er fortsatt endel igjen. Raska på, varer visst en dag til står det.Hva i huleste er forresten poenget med en "gender changer"? Jeg greier ikke å se hensikten, man ender jo bare opp med å ha to hurtigkoplinger etter hverandre slik jeg ser det Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hei alle sammen! Tenkte jeg skulle vannkjøle pcen min, ettersom den bråker noe. Lurer på om jeg kan komme unna med en 1x140mm radiator med en vifte som tuster på rundt 800rpm, for et 7950 kort og en i5 4670k prosessor. Har ingen planer om å overklokke. Takk :] Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hei alle sammen! Tenkte jeg skulle vannkjøle pcen min, ettersom den bråker noe. Lurer på om jeg kan komme unna med en 1x140mm radiator med en vifte som tuster på rundt 800rpm, for et 7950 kort og en i5 4670k prosessor. Har ingen planer om å overklokke. Takk :] Må nok skuffe deg men 1x140mm holder nok ikke til det du må nok ha 3x120mm eller til nød 2x140mm om du kjører alt på stock. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Uten overklokking er en 240 nok, men da må du sannsynligvis kjøre noe kjappere enn 800rpm på viftene under mer krevende bruk. Med 800rpm vifter ville jeg i det minste lagt til litt mer radiator, ala 240+120 eller 360. Mer er idyllisk. Endret 1. januar 2014 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) OK, takker for svar. Kommer til å bruke en 240x120x60mm radiator jeg har liggendes. Men når jeg først har oppmerksomheten deres. Noen som vet om noen 90graders bsp fittings som bygger minimalt, er ikke mye plass til vannkjøling i et Node 304 kabinett :] EDIT: Kan personelig bekrefte at 2x120 radiator av god kvalitet holder til overklokka cpu og gpu.. Endret 1. januar 2014 av Hellemyr Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Tror ikke du finner stort fra Bitspower der, men det jeg husker har Koolance spesielt lave koblinger tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå