Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått et lite problem under filling, begynte å fylle RES og startet pumpa, vannet gikk rundt og. Hadde ørliten lekkasje ved ene 45grader nippelen, skrudde av strømmen, strammet 45graderen. Fylte RESen full igjen, gjorde til jeg nesten fylte 1L da fikk jeg mye av vannet i i retur i RESen og stoppet pumpa, da rant det litt over, fram til jeg fikk skrudd på blindpluggen. Og startet pumpen igjen, RESen ble tom, stoppa pumpa, skrudde opp blindpluggen for fylle mer vann, da fikk jeg luft trykk og vannet strømte tilbake i RES og fikk skrudd igjen blindpluggen igjen, sånn at det ikke rant over igjen.

 

Jeg skal være ærlig at jeg fylte med slange uten nippel på enden som man skruer på RESen, tanken er satt litt lavt, litt ghetto oppsett, men er helt nybegynner på dette, har en viss aning at det eksisterer en stor luft boble et eller annet sted,. Noen som har tips på å få løst dette?

Lenke til kommentar

Virker vanskelig å få gjort det på lumia 920.. Har brukt nå bleed/fillport til koble i RES. Og en av de 4 portene til retur fra cpu. Er det feil? På xtx rad har du to på toppen, og to i bånn av rad. En av de bruker jeg da fra cpu.

 

Edit RES-->GPU-->cpu-->radiator-->bleedport-->RES

Hvor er pumpa di, gutt? Endret av Jon Håvard (sevs)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...