Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Da gjør du noe galt :p

Alle sockets burde ha 2011 løsningen, så lett! :)

Hmmmm. Det er ett par skruer som skal brukes dersom det er 2011. De når ikke gjennom hk, så får ikke festet de til bakplaten. Mens 115* skruene har for lang "tykk" del, slik at blokken ikke faller så langt ned på disse skruene som nødvendig. Så hva gjør jeg isåfall galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

til skruene som skal feste blokken? Det er ikke noe tema enda fordi det er mellomrom mellom blokken og varmesprederen.

Blokken skal jo presses ned på varmesprederen med de du skrur inn på toppen av skruen, etter at du har satt blokken på skruene, og satt fjærene utenfor blokken, dvs. mellom blokken, og de du skrur ned med.

http://www.ekwb.com/shop/EK-IM/EK-IM-3830046990556.pdf

Her kalt "thumb nut"

Lenke til kommentar

Blokken skal jo presses ned på varmesprederen med de du skrur inn på toppen av skruen, etter at du har satt blokken på skruene, og satt fjærene utenfor blokken, dvs. mellom blokken, og de du skrur ned med.

http://www.ekwb.com/shop/EK-IM/EK-IM-3830046990556.pdf

Her kalt "thumb nut"

Jeg må nesten bare dra hjem å sjekke etter jobb. Men er naked å anbefale? Isåfall tar jeg turen rett til Oslo.

Lenke til kommentar

Hehe, nå tror jeg du overvurderer DI veldig. Tviler sterkt på at DI er en så stor aktør at de selger ut 6 slike deler på en helt vanlig dag i løpet av noen timer. SÅ stort press har de nok langt i fra. ;) Jeg blir overrasket om de selger mer enn et slikt kit i uka.

Selv om det frister å bare bestille opp alle 6 bare på pur faen. :p

Neida. ^^ Men kan du ikke bare bestille de på nett da, så velger du å plukke de opp i butikken deres? :roll:

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Jeg såg for meg att standoffsa var som di fleste 2011 fester. Att det var skruer alla som delid kittet. Bare att stop punktet ville være litt høyere. Derfor jeg sa att det kunne dreies ned. Om mann bodde langt vekk å måtte ha det på dagen da.

Bor så nerme att han får skaffet det på dagen ser jeg. Men rart att det ikke er kontakt mellom blokk å cpu etter han hadde delida å fjerna lim\pasta mellom. Skulle ikke tro de var så tjukkt att det blei så mye høydeforskjell

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...